معرفی

6 مدل از ارزان ترین صندلی اداری + قیمت و خرید سریع

ارزان ترین صندلی اداری

تاکنون محصولات بسیاری در بازار عرضه شده اند که با عنوان ارزان ترین صندلی اداری معرفی می‌شوند ولی در واقع بعد از خرید و استفاده متوجه می‌شوید که اینگونه نیست. مبلمان اداری پاوید یکی از تولید کننده‌هایی است که با سابقه سالها تولید صندلی اداری توانسته مشتریان بسیاری را به خود جلب کند و رضایت آنها را با خود به همراه داشته باشد. همانطور که می‌دانید صندلی اداری یکی از اصلی ترین محصولاتی است که در هر شرکتی باید وجود داشته باشد و اگر از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند ممکن است پستیژ کاری شما را زیر سوال ببرد.

بنابراین اگر جزو صاحبان کسب و کاری باشید که به محیط کاری خود و سلامتی کارکنان اهمیت قائل هستید، بهترین تصمیمی‌ که می‌توانید در این باره بگیرید خرید ارزان ترین صندلی اداری است که تأثیرات بسیاری در راندمان کاری شما خواهد داشت. این موضوع امروزه باعث شده تا هر تولید کننده‌ای ادعا کند که محصولاتی که عرضه می‌کنند کیفیت بالایی دارند و جزو بهترین‌ها به شمار می‌روند و این مورد باعث عدم اعتماد مردم شده است.

شرکت پاوید در سالهای گذشته سعی کرده تا این اعتماد را جلب کرده و در این راه بسیار موفق عملکرده و امروزه از عرضه کننده‌هایی در سراسر کشور نیز تقاضا و سفارش‌های زیادی دارد. در ادامه این مقاله می‌خواهیم شما را با ارزان ترین صندلی اداری که توسط این شرکت تولید شده‌اند آشنا کنیم تا بتوانید خرید مطمئنی را تجربه کنید و به یکی از مشتریان دائم ما تبدیل شوید. با ما همراه باشید.

معرفی ارزان ترین صندلی اداری

صندلی اداری کد ۴۰۰۴ آلگرو

صندلی اداری 4004 آلگرو را می‌توان جزو پایه‌های ثابت فروش بالا و ارزان ترین صندلی اداری در این شرکت به شمار برد. چراکه دارای تمام ویژگی‌هایی است که برای راحتی به آن نیاز دارید. این محصول در دسته بندی صندلی مدیریتی قرار گرفته و طرفداران زیادی دارد و به دلیل قیمت مناسبی که برای آن در نظر گرفته شده می‌تواند بهترین خریدی باشد که تجربه می‌کنید. از مزایای این صندلی در ابتدا باید به طراحی آن اشاره کنیم. در این مورد باید گفت که این صندلی به دلیل جذابیت زیادی که دارد در دو مدل گلدوزی و آلگرو تولید شده که مدل آلگرو را در قسمت‌های بعدی به شما معرفی خواهیم کرد.

ویژگی‌های صندلی اداری 4004

همانطور که از تصاویر آن مشخص است ظاهر و ساختار صندلی مدیریتی 4004، به گونه ای طراحی شده که حس مدیریتی و رسمی‌ بودن را به خوبی منتقل می‌کند. از طرف دیگر در قسمت پشتی و کفی آن قابلیت‌هایی در نظر گرفته شده که به کمک آنها شما راحتی را برای خود فراهم خواهی کرد. این صندلی همانطور که از نام آن پیداست برای اتاق‌های مدیریتی ساخته شده و می‌تواند پرستیژ خاصی به اتاق شما ببخشد و از طرفی سلامتی شما را حفظ خواهد کرد.

در قسمت پشتی دو پد اسفنجی در طرفین آن طراحی شده که غیر از ظاهر صندلی باعث شده تا پهلو‌های شما به خوبی پشتیبانی شده و با این کار از خستگی بدن شما جلوگیری می‌کند. اگر جزو مدیرانی هستید که روزانه ساعت‌های زیادی را پشت میز خود مشغولید، ممکن است ناراحتی‌های زیادی برای شما به وجود بیاید که بیشتر آنها ناشی از استفاده از صندلی نامناسب است که صندلی 4004 می‌تواند این مشکل را به خوبی حل کند. بدنه نرم و راحت آن به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید ساعت‌ها روی آن بنشینید بدون اینکه ذره ای خستگی و یا گرفتگی حس کنید.

صندلی مدیریت 4004 آلگرو زرشکی

مشاهده قیمت و سفارش صندلی مدیریتی آلگرو 4004

صندلی اداری کد M-4009

صندلی اداری 4009 جزو محصولاتی است که کلاس کاری شما را افزایش داده و می‌تواند فضای کاری شما را بسیار شیک و زیبا کند. صندلی مدیریتی اصولا جزو وسایلی است که تأثیر زیادی در اتاق مدیریتی و حس و حال شما دارد و به عنوان یک مدیر باید کاملا به این موضوع دقت داشته باشید. از مزایای این محصول می‌توان به طراحی زیبا و همچنین کیفیت ساخت بالا اشاره کرد که در هر دو این موارد به خوبی کار شده و می‌تواند نیاز‌های شما را به خوبی برطرف کند.

مزایای صندلی مدیریتی 4009

این محصول که از ارزان ترین صندلی اداری موجود در شرکت پاوید است دارای ظاهری بی نظیر بوده که مخصوص اتاق مدیریتی ساخته شده و می‌تواند اتاق شما را به خوبی تزئین کند از این جهت در دکوراسیون نیز تأثیر بسزایی دارد. اگر به دنبال چیدمان و تزئین اتاق خود هستید این صندلی به دلیل ظاهر رسمی‌ و اداری خود به خوبی می‌تواند با وسایل دیگر ست شده و جلوه خاصی را به وجود آورد.

صندلی مدیریتی 4009 در بدنه اصلی خود طراحی تکه تکه شده دارد و این مورد در کنار دوخت‌های منظم و محکم باعث شده تا جلوه جذابی پیدا کند و همچنین استفاده از چوب در قسمت‌های کناری و دسته‌ها نیز به این موضوع کمک زیادی کرده است. در ساختار این محصول نیز از کلاف چوبی بسیار مقاومی‌ استفاده شده که تحمل وزن و فشار زیادی دارد و به سادگی دچار آسیب دیگی نخواهد شد. از طرفی دیگر بدنه نرم و راحت آن محلی مناسب برای استراحت شما فراهم کرده است که به دلیل استفاده از فوم سرد در این بدنه، شما حس راحتی زیادی خواهی داشت.

صندلی مدیریتی کد M-4009

مشاهده مشخصات و خرید صندلی مدیریتی 4009

صندلی کارمندی 730

همانطور که می‌دانید صندلی اداری تنها شامل صندلی مدیریتی نشده و مدل‌های دیگر مثل صندلی کارمندی را شامل می‌شود. این محصول که به عنوان ارزان ترین صندلی اداری در دسته بندی صندلی‌های کارمندی به شمار می‌رود دارای تمام قابلیت‌هایی است که کارمندان به آن نیاز دارند تا راندمان کاری خود را افزایش دهند. این صندلی به گونه ای ساخته شده که علاوه بر راحتی بتواند حافظ سلامتی کارکنان باشد که این موضوع برای صاحبان کسب و کاری که نیروی انسانی برای آنها ارزش زیادی دارد بسیار مهم می‌باشد.

قابلیت‌های صندلی کارمندی K-730

اگر به دنبال یک صندلی مناسب برای کارکنان خود می‌گردید که بتواند راحتی آنها را تضمین کند و از طرف دیگر فضای کاری شما را جذاب کند، صندلی کارمندی 730 به عنوان ارزان ترین صندلی اداری می‌تواند این انتظارات را به خوبی برطرف کند. این محصول از پرفروش ترین‌ها در دسته بندی خود به شمار می‌رود که تا لحظه نگارش این مقاله توانسته محبوبیت زیادی در بین خریداران داشته باشد. یکی از این قابلیت‌های خوبی که برای این صندلی در نظر گرفته شده، قابلیت تنظیم قسمت‌های مختلف آن است.

به این صورت که هر کسی می‌تواند زاویه پشتی صندلی را تنظیم کند و شیب مورد نظر خود را به وجود آورد تا با این کار بتواند به راحت ترین حالت ممکن کار خود را انجام دهد. در مقایسه با ارزان ترین صندلی اداری که در بازار وجود دارد این محصول عملکرد فوق العاده ای داشته و این به این خاطر است در ساخت این محصول علاوه بر قابلیت تنظیم از روکش چرم مخصوصی استفاده شده است که به کمک آن بدنه صندلی بسیار مقاوم شده و در اثر گذر زمان دچار افت کیفیت نخواهد شد.

از ویژگی‌های مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد دسته‌های قابل تنظیم آن است که هر کسی می‌تواند با توجه به قد و اندام خود آنها را در بهترین حالت تنظیم کرده تا راحتی زیادی روی صندلی پیدا کند. از طرف دیگر وجود پایه‌های پنج پر آن باعث شده تا هر کسی که روی صندلی نشسته است بتواند آزادانه به اطراف حرکت داشته باشد و این ویژگی بسیار به کار کارمندان خواهد آمد.

صندلی کارمندی کد K 730

مشاهده قیمت و خرید فوری صندلی کارمندی k-730

 

صندلی کارمندی کد 760

صندلی کارمندی 760 بی شک جزو ارزان ترین صندلی اداری موجود در بازار است که می‌تواند برای اداره‌هایی که قصد تزئین محل کار را دارند بسیار جذاب باشد. این محصول به گونه ای ساخته شده که می‌توانید آن را با هر نوع چیدمان و معماری ست کنید و محیط کار جذابی را برای کارکنان خود به وجود آورید. ظاهر این صندلی به صورت یک تکه ساخته شده و به همین دلیل کمتر احتمال خرابی آن وجود دارد.

مزایای استفاده از صندلی کارمندی 760

یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا شما را به طرف خرید این صندلی کارمندی بکشاند، بدنه نرم در کنار قابلیت‌های تنظیمی‌ است که باعث شده تا راحتی زیادی برای شما فراهم شود. این محصول که در زیر دسته‌های خود اهرمی‌ دارد که به کمک آن می‌توانید زاویه مناسبی به صندلی ببخشید و به این صورت دیگر محدودیتی در این مورد وجود نخواهد داشت. شما حتی می‌توانید دسته‌های صندلی را تنظیم کنید آن را متناسب با شانه‌های خود تغییر دهید.

این صندلی به عنوان یکی از ارزان ترین صندلی اداری در دسته بندی خود معرفی شده و مبلمان اداری پاوید در ساخت آن از بهترین متریال استفاده شده است. این کار باعث شده تا طول عمر محصول تا حد زیادی افزایش پیدا کند و نیازی به نگرانی در این مورد نخواهی داشت. حتما در تصاویر این محصول شیار‌هایی روی بدنه آن مشاهده کرده‌اید. این شیارها برای جلوگیری از تعریق بدن شما طراحی شده است و با این کار درصورتی که استفاده‌ی زیادی از صندلی داشته باشید دچار مشکل نخواهی شد.

صندلی کارمندی کد K 760

مشاهده قیمت و خرید صندلی کارمندی K-760

صندلی کنفرانسی C-3041

مدل دیگری که می‌خواهیم که به شما در ارزان ترین صندلی اداری معرفی کنیم صندلی کنفرانسی 3041 است. همانطور که می‌دانید صندلی‌های کنفرانسی نیز جزو این دسته از صندلی‌های اداری است که از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و به همین دلیل باید به آن توجه زیادی داشت. شرکت‌هایی که در آنها اتاق کنفرانس وجود دارد حتما می‌دانند که این اتاق از مهم ترین قسمت‌های شرکت بوده که در آن گفتگو‌های مهمی‌ صورت می‌گیرد و به همین دلیل فراهم کردن محل مناسب برای همکاران و کارکنان می‌تواند در روند گفتگو تأثیر زیادی داشته باشد.

قابلیت‌های صندلی کنفرانسی C-3041

این صندلی کنفرانسی به عنوان ارزان ترین صندلی اداری در پاوید فروخته می‌شود و این قابلیت‌های صندلی است چنین صفتی به آن بخشیده است. از این قابلیت‌ها می‌توان به ظاهر کلاسیک آن اشاره کرد. همانطور که از تصاویر این محصول مشخص است، حتما مانند این صندلی را در اداره‌های مختلف مشاهده کردید. علت آن این است که این ظاهر می‌تواند با هر نوع چیدمانی به خوبی ست شود و سازگاری بالایی دارد.

این صندلی اداری کنفرانسی داری کیفیت ساخت فوق العاده‌ای می‌باشد که در صورت مراقبت و استفاده صحیح می‌تواند تا سالها کارایی داشته باشد و به همین دلیل می‌تواند جزو گزینه‌های مناسب برای شما باشد. محصولی که به عنوان ارزان ترین صندلی اداری شناخته می‌شود باید از متریال باکیفیتی بهره ببرد و این صندلی چنین ویژگی‌ای دارد و می‌تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند. در ساخت این صندلی از کلاف چوبی 90 لایه در پشتی و نشیمنگاه و همچنین بهترین نوع فوم سرد استفاده شده که باعث شده صندلی راحتی زیادی داشته باشد.

این راحتی می‌تواند برای همکاران و کارکنان شما بسیار مهم باشد چراکه می‌توانید گفتگوهای خود را در اتاق کنفرانس با آرامش کامل پیش ببرید و همه‌ی افراد تمام تمرکز خود را روی بحث خواهند گذاشت. این موضوع برای پیشبرد اهداف شرکت اهمیت داشته و دیگر کسی در اتاق کنفرانس احساس خستگی نخواهد کرد. همچنین به دلیل قیمت مناسبی که این محصول دارد می‌توانید تعدادی از آنها را برای اتاق خود تهیه کنید و بتوانید به عنوان ست در محیط کار خود استفاده کنید و جلوه خاصی به محل کار ببخشید.

صندلی کنفرانسی C3041

مشاهده مشخصات کامل و خرید سریع صندلی کفرانس C-3041

صندلی کنفرانسی C-961

صندلی کنفرانسی C-961 یکی دیگر از نمونه‌های ارزان ترین صندلی اداری در بازار به شمار می‌رود که شامل تمام ویژگی‌هایی است که به آنها نیاز دارید. این محصول در شرکت مبلمان اداری پاوید توانسته توجه خریداران را به خود جلب کند و فروش فوق العاده‌ای را با خود به همراه داشته باشد. این استقبال بالا از این محصول به دلیل قابلیت‌های این صندلی است و اگر به عنوان یک کارفرما قصد خرید صندلی کنفرانسی برای اتاق جلسات خود این مورد جزو اصلی ترین گزینه‌ها خواهد بود.

ویژگی‌هایی صندلی کنفرانسی C961

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کرد که قیمت این نسبت به سایر نمونه‌های تولید شده توسط پاوید قیمت فوق العاده‌ای دارد و به همین دلیل برای خرید تعداد بالای این محصول به صرفه است و می‌تواند هزینه‌های شما را تا حد زیادی کاهش دهد. این قیمت پایین نباید باعث شود که به کیفیت آن شک کنید چراکه هر محصول پاوید دارای 2 سال گارانتی بوده و شما می‌توانید در این مورد اطمینان زیادی داشته باشید.

در ساخت این محصول پایه‌های بسیار مقاومی‌ در نظر گرفته شده که به واسطه آن، افرادی که روی صندلی نشسته‌اند دچار لغزش و تکان‌های ناخواسته نخواهد شد و به همین دلیل تمرکز افراد در طول جلسه حفظ خواهد شد. این صندلی کنفرانسی به عنوان یکی از ارزان ترین صندلی اداری که در بازار به فروش می‌رسد دارای متریال مقاومی‌ است که طول عمر آن را تا حد زیادی افزایش داده است. در قسمت رویه صندلی از چرم پارس PU دار استفاده شده و به همین دلیل پس از مدتی استفاده دچار افت کیفیت نخواهد شد.

سخن پایانی

ارزان ترین صندلی اداری موجود در بازار بسته به مشخصات صندلی دارد و شما انتخاب‌های زیادی پیش رو خواهید داشت. در این مقاله سعی شد بهترین گزینه‌هایی که می‌توانید تهیه کنید. این محصولات جزو پرفروش ترین‌های بازار بوده مبلمان اداری پاوید آنها را طراحی و تولید کرده است و توانسته رضایت خریداران را با خود به همراه داشته باشد.

صندلی اداری شامل مدل‌های مختلفی مثل کارمندی، مدیریتی و کنفرانسی می‌شود و در این مطلب برای شما ارزان ترین صندلی اداری در هر دسته بندی را معرفی کردیم که به راحتی می‌توانید آنها را خریداری کنید. برای تهیه این محصولات نیز می‌توانید به صورتی اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری خرید خود را انجام دهید و سال گارانتی معتبر و واقعی از مبلمان اداری پاوید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *