معرفی

6 مدل از بهترین صندلی اداری در بازار

بهترین صندلی اداری در بازار

صندلی‌ها امروزه نقش مهمی‌ در زندگی ما داشته و از اهمیت بالایی برخوردار هستند که نقش آنها فراهم کردن فضایی راحت برای استراحت ما است. این صندلی‌ها در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و بهترین صندلی اداری که از ویژگی‌های زیادی برخوردار است، صندلی مدیریتی می‌باشد. در اکثر شرکت‌ها و اداره‌ها صندلی مدیریتی برای استفاده مدیران و اعضای هیئت مدیره که به واسطه قابلیت‌هایی که این صندلی‌ها دارند، راحتی و تمرکز فکری را برای آنها به دنبال خواهد داشت.

این نوع صندلی‌ها که با عنوان بهترین صندلی اداری شناخته می شوند به گونه ای ساخته می‌شوند که بتوانند سلامت جسمی‌ و روحی افراد را بهبود ببخشد. همانطور که می‌دانید صندلی‌ها نقش اساسی در تزئین دکوراسیون دارند و به همین دلیل صندلی فقط برای نشستن نیست و می‌تواند در فضای محل کار و روحیه کارکنان نیز تأثیر زیادی داشته باشد و نباید تأثیرات آنها را دست کم گرفت.

در بسیار از موارد در محل کار شما متوجه خواهی شد که صندلی مدیریتی که توسط ریاست استفاده می‌شود تفاوت زیادی با سایر مدل‌ها دارد. این موضوع باعث شده تا کسی که مسئولیت مهمی‌ مثل مدیریت را به عهده دارد بتواند تمام تمرکز خود را روی این کار گذاشته و فکر خود را درگیر خستگی و راحتی خود نکند.

شرکت پاوید به عنوان یکی از تولید کننده‌هایی که سالها سابقه در تولید بهترین صندلی اداری دارد و تاکنون توانسته با شرکت‌های بسیار کار کند و مشتریان خود را راضی نگه دارد. در بسیاری از شرکت‌ها تفاوت‌هایی در صندلی مدیریتی و صندلی کارمندی وجود دارد. در صندلی‌های مدیریتی معمولا راحتی بیشتری وجود دارد که این دیدگاه اشتباهی بوده و به همین دلیل شرکت پاوید در کیفیت ساخت و راحتی صندلی‌ها تفاوتی قائل نمی‌شود. در ادامه مطلب به معرفی بهترین صندلی‌های اداری می‌پردازیم تا بتوانید انتخاب‌های خود را به دقت بررسی کنید و بهترین تصمیم را در خرید صندلی اداری بگیرید.

صندلی مدیریتی کد M-3035

اگر به دنبال یک صندلی مناسب برای اتاق مدیریت و برای استفاده‌های طولانی مدت می‌خواهید، صندلی مدیریتی M-3035 یکی از بهترین گزینه‌هاست. این صندلی جزو بهترین صندلی اداری موجود در بازار می‌باشد که توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند و فروش خوبی را با خود به همراه داشته باشد. این صندلی کامل ترین ویژگی‌هایی که برای حفظ آرامش نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد و روی آن تمرکز کامل خواهی داشت و نیازی به نگرانی در مورد خستگی نخواهی داشت.

ویژگی‌های صندلی مدیریتی M-3035

از ویژگی‌های مهم بهترین صندلی اداری راحتی آن است که به دلیل متریالی که در آن استفاده شده بدنه نرمی‌ پیدا کرده است. در قسمت نشیمنگاه این محصول از فوم سرد استفاده شده که بهترین متریال موجود در بازار برای ساخت صندلی مدیریتی است و با نشستن روی صندلی حس خوبی پیدا خواهی کرد. این فوم به گونه ای بوده که حالت خود را حفظ خواهد کرد و پس از استفاده‌های طولانی مدت، دچار تغییر حالت نخواهد شد و به همین دلیل نیاز به هزینه کردن برای تعمیر آن نخواهد بود.

در ساخت این صندلی مدیریتی، پشتی توری در نظر گرفته شده که تفاوت اصلی آن با سایر نمونه‌های دیگر است. این قابلیت باعث شده تا هنگامی‌ که کار‌های زیادی در دفترکار خود دارید، از نشستن روی صندلی خسته نشوید و از همه مهمتر اینکه بدن شما دچار تعریق نخواهد شد. همچنین قابلیت تنظیم بهترین صندلی اداری نیز در این محصول وجود دارد و به کمک مکانیزم دوکاره ای که برای آن در نظر گرفته شده می‌توانید قسمت‌های شیب، زاویه و ارتفاع آن را تنظیم کنید و به هر صورت که حس می‌کنید حالت بهتری دارید از آن استفاده کنید.

صندلی مدیریتی کد M 3035 مشکی

مشاهده مشخصات و خرید صندلی مدیریتی M-3035

صندلی مدیریتی کد M-4004 AL

بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار به زیبایی اتاق و وسایل خود اهمیت زیادی می‌دهند. جذاب بودن محیط کار می‌تواند حس و حال خوبی را به افراد منتقل کند. این کار توسط موارد زیادی مثل طراحی دکوراسیون داخلی شکل می‌گیرد و در این طراحی نیز از صندلی‌ها به عنوان یکی از مهم ترین وسیله‌ها استفاده می‌شود. این محصول جزو بهترین صندلی اداری به شمار می‌رود که توسط شرکت پاوید ساخته و یکی از پرفروش ترین‌های این شرکت می‌باشد که مخصوص افراد خوش سلیقه ساخته شده است.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی M-4004 AL

این صندلی از نظر کیفیت ساخت، حرف اول را در میان بهترین صندلی‌ اداری می‌زند و از بهترین متریال در ساخت آن استفاده شده است. اولین ویژگی‌ای که ممکن است در این محصول به چشم بخورد، طراحی و ظاهر آن است که بسیار زیبا روی آن کار شده و به همین دلیل استفاده از آن حس خوبی دارد. مدیرانی که علاقه زیادی به تزئین اتاق خود دارند این محصول می‌تواند کمک زیادی در این مورد کرده و جدا از این موضوع راحتی زیادی برای شما به وجود خواهد آورد.

بدنه ارگونومیک این صندلی مدیریتی باعث شده تا تمام قسمت‌های بدن در وضعیتی راحت قرار بگیرد و با این کار خستگی به سراغ شما نخواهد آمد. این مورد باعث شده تا شما در صورتی که کار‌های زیادی داشته باشید بتوانید برای طولانی مدت روی این صندلی حساب کنید. قسمت پشتی این صندلی اداری دارای پد‌های اسفنجی می‌باشد که قسمت پهلوهای شما را به خوبی پوشش خواهد داد.

همچنین قسمت پشتی بهترین صندلی اداری دارای انحنای ملایمی‌ می‌باشد که با این کار گودی کمر شما را پر می‌کند و از فشار روی ستون فقرات شما جلوگیری می‌کند.یکی از قابلیت‌هایی که این بهترین صندلی اداری در خود دارد امکان تغییر زاویه آن بوده شما متناسب با فعالیت‌هایی که دارید می‌توانید شیب و ارتفاع آن را تغییر دهید. این قابلیت باعث شده تا هر کسی با توجه به فرم بدنی خود بتوانید به بهترین شکل از آن استفاده کند.

زیبایی این محصول که جزو بهترین صندلی اداری به شمار می رود،جدا از طراحی منحصر به فرد آن به استفاده از چرم آلگرو مربوط است که این متریال نوعی چرم براق بوده و جذابیت زیادی دارد. همچنین این چرم طول عمر زیادی دارد و در طولانی مدت دچار پوسته پوسته شدن نشدن و در صورت نگهداری و مراقبت صحیح تا سالها نیاز به تعمیر نخواهد داشت.

صندلی مدیریت 4004 آلگرو

مشاهده مشخصات و خرید صندلی مدیریتی M-4004AL

صندلی مدیریتی کد M 2000

در بسیاری موارد افرادی وجود دارند که زیاد به دنبال صندلی‌های پر زرق و برق نیستند و سادگی را بیشتر ترجیح می‌دهند. این صندلی مدیریتی M-2000 از همین دست محصولات بوده که می‌تواند این افراد را راضی کند و دارای ویژگی‌های مهمی‌ است که باعث شده تا استفاده از آن تجربه ای لذت بخش باشد. این محصول که یکی از بهترین صندلی اداری موجود در بازار بوده، دارای ظاهری شیک و زیبا بوده که برای اتاق‌های مدیریتی ساخته شده و می‌تواند فضای اتاق شما را تحول ببخشد. همانطور که می‌دانید ساخت دکور اتاق تأثیر زیادی در روحیه افراد داشته و از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد.

این محصول به عنوان بهترین صندلی اداری به دلیل ظاهر زیبایی که دارد می‌تواند نقش مهمی‌ در محیط‌های اداری داشته و حس خوبی را به اطراف و فضای کاری شما منتقل کند. همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، این صندلی به دور از گونه ظاهر پر زرق و برق و جزئیات اضافی است اما طراحی ارگونومیک خود را حفظ کرده است و به همین دلیل سادگی و راحتی را با خود به همراه دارد. استفاده از رنگ بندی‌های مختلف در ساخت این محصول سلیقه‌های مختلف را در بر گرفته و افرادی که اهمیت زیادی به ظاهر اتاق خود می‌دهند، می‌تواند رنگ دلخواه خود را سفارش دهند.

قابلیت‌های صندلی مدیریتی M-2000

از مواردی که بسیار در خرید مشتریان تأثیر دارد و به آن توجه زیادی دارند، طول عمر و کیفیت محصول است. شرکت پاوید با توجه به این موضوع در ساخت بهترین صندلی اداری خود از بهترین مواد اولیه درجه یک استفاده می‌کند و به همین دلیل به ندرت دچار آسیب دیدگی می‌شوند. این موضوع باعث شده تا مشتریان خرید مطمئنی را تجربه کنند.

این محصول بدنه ای از ساخته شده با روکش چرم دارد که این چرم از نوع PU دار بوده و کاملا ضد تعریق می‌باشد. با این شما می‌توانید برای استفاده‌های طولانی مدت آن را به کار بگیرید. این موضوع برای مدیرانی که ممکن است کار‌های زیادی در طول روز در پشت میز انجام می‌دهند بسیار مهم بوده و می‌تواند از خستگی و تعریق بدن جلوگیری کند.

ظاهر این صندلی مدیریتی آن را در میان بهترین صندلی اداری قرار داده و بدنه ارگونومیک آن نیز با ظاهر زیبایی طراحی شده است. قسمت پشتی این محصول بسیار راحت بوده و به صورت رفته ساخته شده و بدن شما را در وضعیت راحتی قرار خواهد داد. از طرف دیگر قابلیت‌های تنظیمی‌ این صندلی باعث شده تا هر کسی بتواند بنابر نیاز خود آن را تنظیم کند و به بهترین شکل از آن استفاده کند.

همچنین بر خلاف نمونه‌های قبلی دسته‌های این صندلی قابلیت تنظیم داشته و به راحتی قابل انجام می‌باشد. همچنین مطلب زیر برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی هایی که یک صندلی مدیریتی باید داشته باشد خالی از لطف نخواهد بود.

ویژگی‌های صندلی مدیریتی چیست؟ + معرفی و خرید

صندلی مدیریتی کد M 2000 قهوه ای

مشاهده مشخصات و خرید صندلی M-2000

صندلی کارمندی کد K 730

علاوه بر صندلی‌های مدیریتی، صندلی کارمندی نیز جزو یکی از پر استفاده ترین‌ها می‌باشد که هر اداره و شرکتی که در آن کار پشت میزی انجام می‌شود قطعا به این صندلی‌ها نیاز دارند. در این میان صندلی‌های کارمندی جزو بهترین صندلی اداری به شمار می‌روند که مدل‌های مختلفی از آنها در بازار وجود دارد. این محصول یکی از بهترین‌ها در نوع خود بوده که شرکت پاوید مدت‌هاست این مدل را تولید می‌کند و در طول سالها افت فروش پیدا نکرده و مشتریان خاص خود را دارد.

قابلیت‌های صندلی کارمندی K730

این صندلی کارمندی به دلیل داشتن ظاهری جذاب می‌تواند فضای کاری شما را دگرگون کند. این موضوع برای افرادی که به محیط کار خود اهمیت می‌دهند بسیار مهم است. چراکه علاوه بر جنبه تزئینی می‌تواند در حس و حال افراد و نحوه کار کردن آنها تأثیر زیادی داشته باشد. صندلی‌ها وسیله‌هایی هستند که روزانه استفاده‌های زیادی از آنها می‌شود. مخصوصا در مراکز اداری و سازمان‌ها کارمندان عمدتا تمام تایم خود را روی صندلی می‌گذرانند. در صورت مناسب نبودن صندلی مشکلات بسیاری به وجود آمده و ممکن است سلامت کارکنان نیز به خطر بیافتد.

صندلی کارمندی K730 برای جلوگیری از چنین مشکلاتی به وجود آمده و به گونه‌ای ساخته شده که می‌تواند پشتیبانی کاملی از کمر و گردن افراد داشته باشد و بدن آنها را در وضعیت راحت و صحیح قرار دهد. این صندلی اداری دارای ارگونومی‌خاصی بوده که کارمندان هنگام تکیه دادن به آن حس راحتی را تجربه خواهند کرد. برای ساخت این محصول از بهترین مواد اولیه استفاده شده و به همین دلیل طول عمر مفیدی خواهد داشت. یکی از مهمترین قابلیت‌های این صندلی بدنه ضد تعریق آن است که این قابلیت به دلیل استفاده از چرم پارس و طراحی بدنه حرفه ای صورت گرفته است. این کار باعث شده تا کارمندان در طولانی مدت دچار خستگی نشوند و بتوانند تمرکز خود را در طول روز حفظ کنند.

اگر جزو کارفرمایان هستید خرید این صندلی برای شرکت پیشنهاد می‌شود چرا که به تنهایی می‌تواند حس خوبی را به فضای کار ببخشد و راندمان کارکنان را افزایش دهد. علاوه بر این به دلیل ظاهر جذابی که این صندلی دارد می‌تواند در تزئین محل شما بسیار تأثیر گذار باشد. همچنین رنگ بندی‌های مختلفی که این صندلی دارد می‌توان سلیقه‌های مختلف را راضی کند.

صندلی کارمندی کد K 730

مشاهده مشخصات، قیمت و خرید صندلی کارمندی کد K 730

صندلی کارمندی کد K-450

این محصول جزو یکی از بهترین صندلی اداری محسوب می‌شود که با ظاهر شیکی که دارد قطعا یکی از انتخاب‌های اصلی برای شرکت‌های مختلف خواهد بود. این صندلی با داشتن قابلیت‌های مختلف می‌تواند راحتی و تمرکز حواس را به دنبال باشد و با این کار راندمان کاری کارکنان را افزایش خواهد داد. به عنوان یک کارفرما شما باید به فکر سلامتی جسمی‌و فکری کارمندان خود باشید و یکی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه صندلی اداری مناسب برای آنهاست. در این بین محصولات زیادی وجود دارد که هر کدام کاربردی‌های خود را دارند.

صندلی کارمندی کد K-450 از بهترین مدل‌هایی است که توسط شرکت پاوید تولید می‌شود و مشتریان بسیاری داشته که توانسته آنها را تا این لحظه راضی نگه دارد. این استقبال بالا به دلیل ویژگی‌هایی است که در ساخت این صندلی در نظر گرفته شده و از نظر کیفیت ساخت و طراحی به بهترین شکل عمل کرده و شما به وسیله آن می‌تواند حس متفاوتی را به محل کار خود منتقل کنید. همانطور که می‌دانید ظاهر محیط کار شما اولین چیزی است که در چشم مشتریان خواهد افتاد. این مورد با تصمیم‌هایی که در طراحی می‌گیرید ممکن است مثبت و یا منفی باشد و مراجعه کنندگان همین ظاهر را تا مدت‌ها به یاد خواهند داشت.

قابلیت‌ها و ویژگی‌های صندلی کارمندی کد K-450

این صندلی کارمندی به دلیل ظاهر رسمی‌که دارد می‌تواند برای محیط‌های اداری بسیار مناسب باشد و با هر دکوراسیون و معماری‌ای به خوبی ست خواهد شد. در مورد طراحی این صندلی اداری باید گفت که قسمت پشتی آن کمی‌فرو رفتگی دارد که می‌تواند بدن شما را به خوبی پوشش دهد و حس راحتی را برای شما به وجود خواهد آورد. همچنین قسمت نشیمنگاه آن به گونه‌ای بوده که هنگام نشستن روی آن همه‌ی فشار از پای شما برداشته می‌شود و به همین علت جریان خون در پای شما متوقف نخواهد شد و خستگی را از شما دور نخواهد کرد.

کارمندان یک شرکت باید به اندازه مدیران راحتی داشته باشند و شاید ظاهر صندلی کارمندی ساده تر از صندلی مدیریت باشد اما در راحتی آنها نباید تفاوتی قائل شد. با توجه به این موضوع صندلی‌های کارمندی ساخت شرکت پاوید جزو بهترین صندلی اداری هستند که می‌توانید آنها را تهیه کنید و با این کار سلامت جسمی‌و فکری کارکنان خود را تضمین کنید. این صندلی کارمندی کد K-450 دارای مکانیزم دوکاره‌ای است که به کمک اهرم‌های آن می‌توانید شیب صندلی را تنظیم کنید و این کار را هر کسی با توجه به اندام و فیزیکی خود می‌تواند انجام دهد. این قابلیت از اهمیت بالایی برخوردار بوده چراکه هر کسی مشخصات جسمی‌مختلفی دارد که باید بتواند از صندلی به راحت ترین شکل ممکن استفاده کند.

صندلی کارمندی کد K-450

مشاهده قیمت و مشخصات و خرید صندلی کارمندی کد K-450

نتیجه گیری از بهترین صندلی اداری

صندلی‌های اداری جزو مهمترین وسیله‌هایی هستند که در هر جایی که کارهایی کامپیوتری و پشت میزی انجام شود مورد استفاده قرار می‌گیرند. در سالیان گذشته صندلی‌های اداری به دسته بندی‌های مختلفی تقسیم شده اند که خریداران بتوانند تصمیم‌های راحت تر و دقیق تری بگیرند. یکی از مهمترین این صندلی، صندلی کارمندی و مدیریتی بوده که در این مقاله سعی کردیم تا بهترین صندلی اداری در این دو دسته را به شما معرفی کنیم.این صندلی‌های اداری توسط پاوید به تولید رسیده‌اند و به همین دلیل شما اطمینان زیادی از کیفیت آنها خواهی داشت.

در تمامی‌ موارد معرفی شده گارانتی 2 ساله پاوید وجود دارد که در صورت آسیب دیدن نیازی به هیچگونه نگرانی در این مورد نخواهی داشت. برای تهیه این محصولات می‌توانید از طریق لینک معرفی شده به صفحه محصول مراجعه کنید و یا به دسته بندی‌های مربوطه رفته و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مشتریان سخت گیر نیز امکان خرید حضوری در نظر گرفته شده است که در صورت تمایل می‌توانید از آدرس‌های موجود در سایت استفاده کنید و محصول خود را مستقیما از شرکت پاوید تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *