معرفی

جدیدترین صندلی گیمینگ 2023-معرفی و خرید

جدیدترین صندلی گیمینگ 2023

معرفی و خرید جدیدترین صندلی گیمینگ 2023

با توجه به گسترش بازار بازی‌های رایانه‌ای و افزایش علاقه کاربران به بازی‌های چندنفره آنلاین، صندلی‌های گیمینگ به یکی از لوازم جانبی مهم در دنیای بازی‌های رایانه‌ای تبدیل شده‌اند. هدف صندلی‌های گیمینگ، ارائه راحتی و سلامت جسمی‌ به کاربران در طول بازی است تا اینکه طولانی شدن ساعت‌های بازی، به مشکلات فیزیکی برای کاربران منجر نشود. صندلی‌های گیمینگ از نظر طراحی و ساختار با صندلی‌های اداری تفاوت دارند و برای بلند مدت نشستن ساخته شده‌اند.

شرکت مبلمان اداری پاوید با بیش از ۲۰ سال سابقه در تولید صندلی‌ های اداری و صندلی‌های گیمینگ، به یکی از برترین تولیدکنندگان صندلی‌های گیمینگ در ایران تبدیل شده است. این شرکت با بهره گیری از دانش فنی  توانسته است صندلی‌هایی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به بازار عرضه کند.

در این مقاله، جدیدترین محصولات صندلی‌های گیمینگ شرکت پاوید برای سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد. این محصولات با استفاده از طراحی‌های جدید و ایده‌های نوآورانه، توانسته‌اند نیازهای کاربران در طول بازی را برطرف کنند.

در ادامه، به معرفی برخی از صندلی‌های گیمینگ جدید این شرکت پرداخته خواهد شد.

بخش اول: معرفی صندلی‌های گیمینگ

صندلی‌های گیمینگ، به طور کلی شامل چندین قسمت می‌شوند که هر قسمت به طور مستقل در طراحی و ارائه ویژگی‌های خاص خود دارد. بخش‌هایی از صندلی‌ گیمینگ عبارت‌اند از:

  • پشتی صندلی: پشتی صندلی با ماکزیمم پشتی و محل مناسبی برای قرار دادن ناحیه پشتی بدن ساخته شده است. ویژگی‌هایی مانند قابلیت تنظیم و ارتفاع و عمق پشتی صندلی باعث راحتی بیشتر در حین استفاده می‌شوند.
  • صندلی: صندلی گیمینگ با محلی مناسب برای قرار دادن ناحیه هیپ و محل بالایی ساق‌ها طراحی شده است. همچنین، قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه صندلی به کاربر این امکان را می‌دهد که موقعیت مطلوب برای بازی کردن را برای خود تنظیم کند.

کمربند: کمربند به کاربر این امکان را می‌دهد که صندلی را برای خودش بهینه کند و به سلامت کمر و ستون فقرات خود بیشتر توجه کند. برخی از صندلی‌های گیمینگ دارای کمربند از جنس چرمی‌یا مشابه آن هستند که باعث افزایش راحتی در حین استفاده می‌شوند.

یکی از مشکلاتی که برخی افراد با جدیدترین صندلی‌های گیمینگ دارند، این است که بعضی از صندلی‌ها به دلیل نوع مصرفی که دارند می‌توانند باعث درد و خستگی در کمر و ستون فقرات شوند. با استفاده از کمربند در صندلی گیمینگ، می‌توانید این مشکل را کاهش دهید.

اگرچه برخی از جدیدترین صندلی‌های گیمینگ با کمربند به قیمت بالاتری عرضه می‌شوند، اما در نهایت هزینه ای که برای آنها پرداخت می‌کنید، ارزش آن را دارد. با داشتن یک کمربند بهینه، صندلی گیمینگ شما به محیطی سالم و راحت تبدیل می‌شود که شما را در طول بازی‌های شما همراهی می‌کند.

معرفی جدیدترین صندلی‌ گیمینگ ایرانی

مبلمان اداری پاوید هر ساله مدل‌های متنوعی از جدیدترین صندلی گیمینگ را به بازار عرضه می‌کند تا خریداران ایرانی نیز بتوانند از مزیت‌های این محصولات بهره ببرند. در ادامه مطلب بهترین مدل‌هایی که در سال 2023 عرضه شده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. صندلی گیمینگ مدل فراری

این صندلی گیمینگ با طراحی جذاب و کیفیت ساخت بالا، تجربه بازی کامل و راحتی برای بازیکنان فراهم می‌کند. قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه پشتی، پشتیبانی از نواحی مختلف بدن و صندلی بازویی قابل تنظیم، ویژگی‌های این صندلی گیمینگ هستند. این صندلی در فروشگاه پاوید توانسته مورد توجه خریداران و علاقه مندان به بازی‌های ویدیوی واقع شود و فروش فوق العاده ای را با خود به همراه داشته باشد.

صندلی گیمینگ فراری بدنه‌ای مقاوم در مقابل فشار داشته و بسیار راحت و نرم طراحی شده تا شما بتوانید بهترین تجربه را هنگام انجام بازی‌های ویدیویی داشته باشید. همچنین این محصول کیفیت ساخت بالایی داشت و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد.

صندلی گیمینگ DXRacer فراری آبی

  1. صندلی گیمینگ مدل ارتشی

این صندلی گیمینگ با طراحی و استایل شیک، قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه پشتی، پشتیبانی از نواحی مختلف بدن و صندلی بازویی قابل تنظیم را فراهم می‌کند. همچنین، برای راحتی بیشتر، از کفی نرم استفاده شده که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید برای مدت زمان بیشتری از صندلی استفاده کنید. این محصول دارای تمام قابلیت‌هایی است که یک گیمر به آن نیاز دارد و شما روی این صندلی می‌توانید تا مدت‌ها مشغول بازی شوید بدون اینکه دچار خستگی و یا گرفتگی‌های عضله شوید.

صندلی گیمینگ ارتشی طراحی خاصی داشت و ظاهر آن از طرح‌های ارتشی الگوبرداری شده و به همین دلیل می‌تواند برای افرادی که به بازی‌های اکشن مثل Call of Duty و یا Battlefield علاقه دارند، بسیار مناسب باشد. این مدل طراحی همچنین می‌تواند در ظاهر اتاق گیمینگ شما تأثیر زیادی داشته باشد. همچنین در صورتی که می‌خواهید در راه‌اندازی گیم نت خود اقدام به تهیه صندلی کنید، خرید تعدادی از این محصول می‌تواند ظاهر جذابی به گیم نت شما ببخشد.

صندلی گیمینگ ارتشی

  1. صندلی گیمینگ زیرپایی دار

این محصول جدیدترین صندلی گیمینگ است که با طراحی جذاب و خلاقانه، قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه پشتی، پشتیبانی از نواحی مختلف بدن و صندلی بازویی قابل تنظیم را داراست. علاوه بر این، با استفاده از چرخش 360 درجه، این صندلی امکان حرکت آسان و راحت را فراهم می‌کند. یکی از مهمترین ویژگی‌های این صندلی داشتن یک زیرپایی مخصوص است که برای اولین بار در ایران توسط شرکت پاوید طراحی شد و توانسته فروش فوق العاده‌ای را با خود به همراه داشته باشد.

این صندلی گیمینگ زیرپایی دار می‌تواند برای افرادی که روزانه زمان زیادی را مشغول انجام بازی‌های ویدیویی هستن بسیار مناسب باشد. چرا که گیمر‌ها بعد از مدتی بازی کردن خسته می‌شوند و در این صورت می‌توانند روی صندلی دراز بکشند و استراحت کنند. این قابلیت در بیشتر صندلی‌های خارجی وجود دارد که اکثر این محصولات گران قیمت بوده و به در صورتی که می‌خواهید تمام قابلیت‌های یک صندلی گیمینگ خارجی را با قیمت پایین تر در اختیار داشته باشید پیشنهاد ما به شما این محصول می‌باشد.

صندلی گیمینگ تخت شو زرد نیم رخ

  1. صندلی گیمینگ مدل مرد عنکبوتی

این صندلی گیمینگ با طراحی جذاب و راحت، قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه پشتی، پشتیبانی از نواحی مختلف بدن، یکی از جدیدترین صندلی‌ گیمینگ‌های مبلمان اداری پاوید است. این صندلی همانطور که از طراحی آن مشخص است با الگوبرداری از شخصیت محبوب مردعنکبوتی ساخته شده و به همین دلیل می‌تواند حس و حال فوق العاده‌ای به اتاق گیمر‌ها ببخشد. این محصول قیمت مناسب و کیفیت بالا، جای خود را در بازار به‌دست آورده است و یکی از پرفروش ترین محصولات پاوید به شمار می‌رود.

صندلی گیمینگ طرح مرد عنکبوتی طراحی بسیار جذابی دارد و اگر می‌خواهید ظاهر اتاق خود را متفاوت تر کنید، این محصول می‌تواند کمک زایادی به شما کند. جدا از ظاهر صندلی، کیفیت ساخت آن نیز مثال زدنی است و از بهترین متریال در ساخت صندلی استفاده شده است. در قسمت نشیمنگاه و پشتی از فوم سرد استفاده شده و به همین دلیل در طولانی مدت دچار تغییر حالت نخواهد شد. همچنین به دلیل قابلیت سفارشی سازی شما می‌توانید قسمت‌های مختلف آن از جمله دسته‌ها، ارتفاع، و شیب صندلی را با توجه به فرم بدنی خود تغییر دهید و از راحتی خود روی صندلی لذت ببرید.

بهترین صندلی گیمینگ در سال 2023:

در سال 1402 صندلی‌های گیمینگ بسیاری به بازار عرضه شدند که هرکدام قابلیت‌های مخصوص به خود را داشته و علاقه مندان به این نوع تجهیزات گیمینگ می‌توانند انتخاب‌های بسیار متنوعی داشته باشند. در این بخش از مقاله به معرفی جدیدترین صندلی گیمینگ 2023 که در دنیا عرضه شده‌اند می‌پردازیم تا اطلاعات کلی درباره آنها به دست آورید. با ما همراه باشید.

صندلی گیمینگ کورسئو مدل Corsair T3 Rushجدید ترین صندلی گیمینگ کروزر

صندلی گیمینگ کورسئو مدل T3 Rush یکی از صندلی‌های پرطرفدار در بازار جدیدترین صندلی‌ گیمینگ 2023 است. این صندلی با داشتن طراحی شیک و مدرن، ارائه راحتی و استحکام بالایی برای بازیکنان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی فراهم می‌کند. این محصول دارای ابعادی معادل: 102 سانتی متر ارتفاع، 54 سانتی متر عرض و 51 سانتی متر طول دارد که برای استفاده افراد بزرگسال بسیار مناسب است. لازم به ذکر است که برای تنظیم ارتفاع صندلی، می‌توانید ارتفاع را بین ۴۹ تا ۵۹ سانتی‌متر تنظیم کنید و همچنین با تنظیم زاویه پشتی، می‌توانید ارتفاع پشتی را بین ۷۷ تا ۸۵ سانتی‌متر تنظیم کنید.

صندلی گیمینگ ایکس راکر پروجدید ترین صندلی گیمینگ ایکس پرو

صندلی‌های گیمینگ با توجه به اهمیت راحتی و تعقیب دوست‌داشتنی هدف، به عنوان یک پلتفرم حرفه‌ای جهت پرداخت بازی‌های رایانه‌ای پرطرفدار، رو به رشد هستند. در این راستا، صندلی گیمینگ کورسئو مدل ایکس راکر پرو به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های موجود، بسیار مورد توجه و استفاده قرار می‌گیرد. صندلی گیمینگ کورسئو مدل ایکس راکر پرو دارای طراحی مدرن و منحصر به فردی است که باعث شده تا این صندلی جذابیت بسیاری را برای علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای داشته باشد.

این محصول که به عنوان جدیدترین صندلی گیمینگ 2023 توسط این برند معرفی شد، دارای مشخصات فنی بسیار مناسبی است که باعث شده تا این صندلی به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای بازیکنان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای شناخته شود. مشخصات فنی صندلی گیمینگ کورسئو مدل ایکس راکر پرو عبارتند از:

  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع برای بهترین حالت نشستن.
  • قابلیت تنظیم زاویه صندلی و نشستن به‌طور عمودی 180 درجه.
  • دارای پشتی که از جنس چرم PU و پشتی نشیمن از جنس تنفس‌پذیر و فوم با بالاترین کیفیت ساخته شده است.
  • دارای پشتی بلند و نرم که به شما اجازه می‌دهد تا در هنگام بازی به‌طور کامل دراز کشیده و استراحت کنید.
  • دارای سیستم ماساژ که به‌طور خاص برای کاهش خستگی در پشت و کمر طراحی شده است.
  • دارای دسته‌های قابل تنظیم و نوکردستی که باعث می‌شود کاربر به راحتی با دستان خود کنترل داشته باشد
  • دارای بالشتک و کمربندی قابل تنظیم که برای کاهش فشار روی کمر و کمک به حفظ نواحی دردناک پشتی و کمر مفید است.
  • دارای پایه و ترکیب رنگ‌های جذاب که به همراه طراحی جذاب صندلی، آن را به یک قطعه تزئینی شیک در اتاق بازی‌ شما تبدیل می‌کند.
  • همچنین، صندلی گیمینگ کورسئو مدل ایکس راکر پرو دارای سازگاری با اکثر سیستم‌های بازی و کامپیوترهای شخصی است و با وزن حداکثر 150 کیلوگرم همگام با قدرت‌مند و مقاوم است.

با توجه به مشخصات فنی قابل توجه و طراحی جذاب این صندلی، به نظر می‌رسد که صندلی گیمینگ کورسئو مدل ایکس راکر پرو یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای باشد.

صندلی گیمینگ اومنی راکر ایکس-کنترل

جدیدترین صندلی گیمینگ 2023، مدل اومنی راکر ایکس-کنترل یکی از محصولات شرکت اومنی راکر است که برای راحتی و کارایی بیشتر در بازی‌های ویدئویی طراحی شده است. این صندلی از متریال با کیفیت ساخته شده و دارای مشخصات زیر است:

  • ارتفاع صندلی: 131-140 سانتی‌متر
  • پشتی صندلی: قابل تنظیم با زاویه 90-180 درجه
  • دسته‌های قابل تنظیم: بله
  • بار وزن قابل تحمل: تا 150 کیلوگرم
  • رنگ بندی: مشکی و قرمز
  • جنس پوشش: چرم صنعتی
  • قابلیت اتصال به دستگاه‌های دیگر: بله، از طریق پورت USB
  • سیستم صوتی: دارای بلندگوی داخلی و خروجی صدای هدفون
  • دارای دو بالشتک قابل تنظیم برای سر و کمر

علاوه بر این مشخصات، صندلی گیمینگ اومنی راکر ایکس-کنترل دارای ویژگی‌هایی مانند روکش نرم و راحت، پایه‌های قابل چرخش 360 درجه و تعبیه شده دسته‌هایی برای نگهداری از کابل‌های مربوط به دستگاه‌هایی مثل کامپیوتر و کنسول‌های بازی است.

صندلی گیمینگ فانتک کریتور مدل ام 70

صندلی گیمینگ فانتک کریتور مدل ام 70 یکی از جدیدترین صندلی گیمینگ 2023 می‌باشد و همچنین جزو محصولات محبوب در بازار صندلی‌های گیمینگ است. این صندلی، با توجه به نیازهای بازیکنان و طراحی مناسب برای استفاده در جلسات گیمینگ طولانی، به دلیل ویژگی‌های خاص و کیفیت ساخت بالا، به یکی از پرطرفدارترین صندلی‌های گیمینگ تبدیل شده است. در ادامه به مشخصات و ویژگی‌های صندلی گیمینگ فانتک کریتور مدل ام 70 می‌پردازیم:

  • طراحی ارگونومیک: صندلی گیمینگ فانتک کریتور مدل ام 70 دارای طراحی ارگونومیک و منحصر به فرد است. این طراحی به شما امکان می‌دهد که در هنگام بازی یا کار کردن بر روی کامپیوتر به صورت راحت تر و با استفاده از حداکثر پشتیبانی برای بدن خود، با موقعیتی بهینه روبرو شوید.
  • فضای بزرگ و صندلی عریض: فضای بزرگ و صندلی عریضی که در این محصول به کار رفته است، به شما امکان جا دادن با راحتی بیشتری در صندلی را می‌دهد. همچنین، پشتی صندلی به ارتفاع ۹۰ سانتی‌متر طراحی شده است که به کاربران با قد بلند کمک می‌کند تا در موقعیت مناسب قرار گیرند.
  • پشتی قابل تنظیم: پشتی صندلی قابل تنظیم است و به راحتی می‌توانید زاویه پشتی را تا ۱۵۵ درجه تنظیم کنید. همچنین، این پشتی با چرخش تا ۱۸۰ درجه همراه است که به شما اجازه می‌دهد تا با راحتی بیشتری در هر جهتی نشسته و بازی کنید.
  • محل نگهداری لوازم جانبی: این صندلی دارای یک محل نگهداری لوازم جانبی است که به شما امکان می‌دهد لوازمی‌ مانند هدفون، کنترلر و دیگر لوازم جانبی را در محل خود نگه داری کنید.
  • بالشتک سر و پشت: برای راحتی بیشتر در استفاده بلند مدت، بالشتک سر و پشت در این صندلی گیمینگ فانتک کریتور ارائه شده است. این بالشتک‌ها با فوم نرم و با کیفیت ساخته شده‌اند تا به شما در زمان بازی یا کار در میانه کار برای استراحت سر و گردن کمک کنند.
  • طراحی ارگونومیک: طراحی ارگونومیک این صندلی گیمینگ برای جلوگیری از خستگی و آسیب‌های عضلانی انجام شده است. صندلی با ارتفاع صحیح و منحنی‌های مناسب طراحی شده است تا بدن شما به شکل صحیح در آن قرار گیرد و از خستگی و درد بعد از مدت طولانی نشستن جلوگیری کند
  • روکش پارچه‌ای: صندلی گیمینگ فانتک کریتور از روکش پارچه‌ای نرم و با کیفیت ساخته شده است. این روکش قابل شستشو است و به شما امکان می‌دهد صندلی خود را به راحتی تمیز کنید.
  • پایه و چرخ‌های قابل حرکت: پایه این صندلی گیمینگ فلزی و قابل تنظیم برای ارتفاع مختلف است. همچنین، چرخ‌هایی با پوشش از جنس پلاستیک نرم و با کیفیت در زیر پایه قرار گرفته‌اند که به شما امکان می‌دهد با راحتی بیشتری در اتاق حرکت کنید و صندلی را به محل دلخواه خود منتقل کنید. در نهایت، با توجه به ویژگی‌هایی که در بالا برای صندلی گیمینگ فانتک کریتور مدل ام ۷۰ معرفی کردیم، می‌توانیم بگوییم که این صندلی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گیمرها، افرادی که در کارهای بلندمدت با کامپیوتر و افرادی که از نشستن طولانی مدت در محیط کار استفاده می‌کنند، می‌باشد. طراحی ارگونومیک و انعطاف‌پذیری این صندلی، به کاربران امکان می‌دهد به راحتی در طولانی مدت بر روی آن نشسته و کار کنند. همچنین، ظاهری زیبا و خاص نیز برای این صندلی در نظر گرفته شده است که به شما اجازه می‌دهد آن را در هر محیطی استفاده کنید

صندلی گیمینگ دکستر دراگون 2. 0

صندلی گیمینگ دیکستر دراگون 2. 0 یک صندلی با طراحی اختصاصی برای بازیکنان حرفه‌ای است. این صندلی که به عنوان جدیدترین صندلی گیمینگ 2023 ساخته برند Dexter معرفی شده، با استفاده از مواد با کیفیت و تکنولوژی‌های مدرن، ارتفاع قابل تنظیم، سایز قابل تغییر، پشتیبانی از چرخش ۳۶۰ درجه و قابلیت تنظیم زاویه مخصوص پشت و نشیمن، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به صورت راحت و استراتژیک بازی کنند.

مشخصات فنی صندلی گیمینگ دیکستر دراگون 2. 0 عبارتند از:

  • مدل: Dexer Dragon 2. 0
  • ابعاد صندلی: 70x70x130-140 سانتی‌متر
  • وزن صندلی: 24 کیلوگرم
  • مواد استفاده شده: چرم PU با کیفیت بالا، فوم دو لایه با توان جذب ضربه بالا، پایه فلزی با طراحی استاندارد، چرخ‌های پلی‌یورتان با قطر ۶۰ میلی‌متر
  • پشتیبانی از وزن تا ۱۳۰ کیلوگرم
  • ارتفاع قابل تنظیم صندلی: ۴۰ تا ۴۹ سانتی‌متر
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و قابلیت تنظیم زاویه پشت و نشیمن به صورت مجزا
  • قابلیت تنظیم ارتفاع پشتی برای انطباق با طول قد شخص
  • دارای دو بالشتک نرم و پشتی به منظور حمایت از ناحیه کمر و گردن

صندلی گیمینگ دیکستر دراگون 2. 0 با طراحی خاص و مشخصات فنی قوی، گزینه‌ی مناسبی برای بازیکنان حرفه‌ای و افرادی است که برای مدت زیادی در حال نشستن هستند.

جمع بندی:

بی شک یکی از مهمترین تجهیزاتی که هنگام بازی کردن به آن نیاز پیدا خواهی کرد، صندلی گیمینگ است. مبلمان اداری پاوید از جمله تولید کننده‌هایی است که این محصولات را به بازار عرضه می‌کند و توانسته این قشر از جامعه را با محصولات خود راضی کند. در این مقاله در جدیدترین صندلی گیمینگ متوجه شدید که این محصولات که در این شرکت تولید می‌شود، دارای بالاترین کیفیت ممکن هستند و همواره سعی شده قیمت‌ها در پایین ترین حالت خود قرار گرفته باشد تا همه افراد بتوانند از این محصولات بهره برداری کنند.

شما نیز با مراجعه به دسته بندی صندلی گیمینگ تمام این محصولات را مشاهده کنید و در صورت تمایل محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید و پس از ثبت سفارش صندلی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *