معرفی

خرید صندلی گیمینگ ارزان در 4 مدل متنوع

صندلی گیمینگ ارزان

یکی از وسایلی که همواره گیمر‌ها به آن علاقه زیادی دارند، صندلی گیمینگ ارزان است که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در خرید و تهیه آن باید دقت زیادی کرد. این مدل صندلی‌ها به دلیل تنوع زیادی که دارند، انتخاب‌های بسیاری پیش روی گیمر‌ها و خریداران قرار داده‌اند و به همین دلیل در خرید صندلی گیمینگ باید مشخصه‌های زیادی را مد نظر قرار داد. یکی از این مشخصه‌ها که اولین موردی است که معمولا مورد توجه قرار می‌گیرد، قیمت و هزینه ای است که برای این محصولات در نظر گرفته شده است.

گیمرها و کسانی که با کامپیوتر فعالیت‌های بسیاری دارند، قشر‌های مختلفی از جامعه هستند که هر کدام مواردی را در خرید این نوع صندلی‌ها مد نظر قرار می‌دهند و هزینه ای که بابت این صندلی‌ها می‌کنند متفاوت است. این موضوع باعث شده تا بسیاری از تولید کننده به تولید صندلی گیمینگ ارزان بپردازند تا هر کسی بتواند با توجه به نیاز خود بهترین مدل را خریداری کند.

عوامل زیادی در کاهش قیمت صندلی گیمینگ تأثیر گذار است. به عنوان مثال نمونه‌هایی از صندلی هستند که به اطراف چرخش 360 درجه داشته و به صورت برقی این کار انجام می‌شود و همچنین در آنها از مانیتور و LED استفاده شده که هزینه ی آنها را به شدت افزایش داده داشت. در این مطلب به معرفی بهترین صندلی‌های ارزان قیمت گیمینگ می‌پردازیم تا افرادی که تمایل زیادی به صرف هزینه‌های بالا برای این وسیله ندارند بتوانند از بهترین‌های موجود در بازار با کمترین هزینه بهره ببرند. با ما همراه باشید.

صندلی گیمینگ DXRacer فراری

برند DXRacer یکی از تولید کننده‌های تخصصی لوازم گیمینگ است که به صورت تخصصی در ساخت و تولید صندلی گیمینگ فعالیت دارد. محصولات دی ایکس ریسر جزو حرفه ای ترین محصولات در دنیا بوده که طرفداران زیادی دارد و در محصولات خود نیز امکانات بسیاری را در نظر می‌گیرد که این مورد باعث افزایش هزینه‌های این مدل صندلی‌ها شده است که طبیعتا هر کسی از پس هزینه‌های آن بر نخواهد آمد.

شرکت پاوید جزو اولین تولید کننده‌های ایرانی است که صندلی گیمینگ ارزان خود را بر اساس برند DXRacer طراحی و ساخته و به همین دلیل توانسته قیمت‌ها را بسیار پایین آورد تا هر کسی بتواند یکی از این وسیله‌های مهم را خریداری کند. صندلی گیمینگ DXRacer فراری یکی از بهترین‌ها در این مورد بوده که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و با الگو گرفتن از برند DXRacer طراحی شده و به همین دلیل راحتی زیادی دارد. بدنه‌ی این صندلی بسیار نرم بوده و دارای انحنای ملایمی‌است که کمر شما را به خوبی در بر گرفته و می‌تواند حس راحتی را به دنبال داشته باشد.

قیمت صندلی گیمینگ DXRacer فراری

این محصول جزو ارزان ترین صندلی گیمینگ در ایران بوده که دارای کیفیت بسیار بالایی است و توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند و فروش خوبی را تجربه کند. بدیهی است که در این صندلی خدمات و امکانات اضافه ای مثل چراغ‌های ال ای دی و کنترل برقی وجود ندارد و به همین دلیل هزینه زیادی نداشته و گیمر‌های مختلفی می‌توانند از راحتی زیاد آن بهره ببرند.

در این مدل صندلی گیمینگ ارزان می‌توانید تمام تنظیماتی که لازم دارید را به صورت دستی اعمال کنید تا مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت. این صندلی تا زمان نگارش این مقاله قیمتی معادل 4 میلیون و 450 هزار تومن داشته و به راحتی توسط سایت پاوید قابل سفارش است.

صندلی گیمینگ ارزان پاوید

مشاهده مشخصات کامل و خرید صندلی گیمینگ DXRacer فراری

صندلی گیمینگ ارزان BMW

یکی دیگر از برند‌هایی در ساخت صندلی گیمینگ بسیار موفق بوده شرکت معروف BMW است که محصولات تولیدی این شرکت به دلیل قابلیت‌های فراوانی که دارد از قیمت نجومی‌ برخوردار بوده و طبیعی است که در ایران این مدل‌ها خریداران زیادی ندارند. شرکت پاوید صندلی گیمینگ ارزان را برای عاشقان این شرکت خودروسازی طراحی کرده که طرفداران بسیاری داشته و توانسته خریداران را بسیار راضی کند. این محصول دارای طراحی بسیار راحت و آرگونومیکی بوده نشستن روی آن بسیار لذت بخش بوده و حس خوبی را به دنبال دارد.

این صندلی گیمینگ ارزان جدا از طراحی کاربردی و جذاب از کیفیت ساخت بالایی بهره می‌برد و دارای بدنه ای قابل تنفس بوده که به دلیل استفاده از متریال درجه یک در ساخت آن از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در اثر فشار و ضربه مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد. این محصول ظاهر بسیار زیبایی دارد و لگوی شرکت BMW در قسمت میانی آن به چشم می‌خورد و همچنین رنگ بندی مختلفی دارد که طبق دکوراسیون اتاق خود و سلیقه ای که دارید می‌توانید بهترین رنگ را انتخاب کنید.

قیمت صندلی گیمینگ BMW

صندلی گیمینگ بی ام و همانطور که گفت دارای قابلیت‌های مختلفی است و شما می‌توانید کنترل کاملی روی صندلی داشته باشید. از طرف دیگر داشتن کیفیت ساخت بالا ممکن است که خریداران را متقاعد کند که این صندلی قیمت بسیار بالایی دارد. در صورتی که این محصول جزو مقرون به صرفه ترین صندلی گیمینگ ارزان است که در بازار موجود می‌باشد. قیمت این صندلی تا این لحظه 4 میلیون و 450 هزار تومان است که هر کسی می‌تواند آن را خریداری کند و نه تنها برای گیم بلکه برای فعالیت‌های مختلفی انجام کاری‌های اداری از راه دور استفاده کند.

صندلی گیمینگ ارزان بی ام و

مشخصات و خرید صندلی گیمینگ BMW

صندلی گیمینگ ارتشی

صندلی گیمینگ ارزان معمولا از طراحی‌های خاصی بهره می‌برد و دلیل آن، حس خوبی است که گیمر‌ها می‌توانند از آنها دریافت کنند. این صندلی‌ها به همین دلیل طرح‌های بسیار متنوعی دارند که هر کسی بنا به به سلیقه خود می‌تواند طرح مورد نظر را انتخاب کند و از استفاده از صندلی مورد نظر لذت ببرد. یکی از طرح‌های جذاب که همواره جزو محبوب ترین‌ها به شمار می‌رود طرح چریکی یا ارتشی است که در سراسر دنیا انتخاب اول بسیاری از گیمر‌ها است.

صندلی گیمینگ ارتشی از تولید‌های موفق شرکت پاوید است که بسیار زیبا و جذاب کار شده و به همین دلیل توانسته مورد توجه بسیاری از گیمر‌های خوش سلیقه واقع شود. یکی از ویژگی‌های این نوع طراحی قابلیت ست شدن با هر نوع اتاقی است. این کار باعث شده تا شما بتوانید توسط صندلی به اتاق خود حس خوبی را منتقل کنید و دکوراسیون زیبایی برای خود فراهم کنید. این صندلی گیمینگ ارزان همچنین دارای کیفیت قابل قبولی است که می‌تواند برای استفاده‌های طولانی مدت مناسب باشد و در ساخت آن نیز از بهترین نوع فوم سرد و کلاف چوبی استفاده شده و با این کار راحتی زیادی در کنار مقاومت بالا به دست آورده است.

این صندلی گیمینگ ارزان همچنین دارای قابلیت تنظیم دسته‌ها و پشتی بوده و می‌توانید به هر صورت که تمایل داشتید از آن استفاده کنید. یکی از ویژگی‌هایی که این صندلی داشته، تحمل وزن بالای آن است که به دلیل استفاده از جک استار بلوس مقاومت بسیاری در مقابل فشار داشته و افراد سنگین وزن نیز قادر به استفاده از آن هستند. همچنین بدنه‌ی صندلی به دلیل استفاده از چرم ضد تعریق توانسته هرگونه ناراحتی در این زمینه را از بین ببرد.

قیمت صندلی گیمینگ ارتشی

این محصول با تمام ویژگی‌هایی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و جزو صندلی‌های گیمینگ مقرون به صرفه به می‌رود که توسط هر فردی قابل خریداری و استفاده است و نسبت به برند‌های دیگر از کیفیت بهتر و طول عمر بالاتری بهره می‌برد. این صندلی گیمینگ ارزان با قیمت 4 میلیون و 500 هزار تومن می‌باشد که این رقم تا زمان نگارش این مقاله است و می‌توانید برای اطمینان بیشتر با شماره تماس‌های موجود در سایت با همکاران ما تماس بگیرید.

صندلی گیمینگ ارزان ارتشی

مشاهده قیمت و خرید صندلی گیمینگ ارتشی

صندلی گیمینگ تخت شو

یکی از محصولات بسیار موفق و پرفروش که جزو صندلی گیمینگ ارزان به شمار می‌رود، صندلی گیمینگ تخت شو است که برای اولین بار در ایران ساخته شده و به همین دلیل توانسته محبوبیت زیادی پیدا کند. این محصول در سراسر دنیا توسط برند‌های معروف تولید شده و به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردارند و نکته ای که وجود دارد این است که این مدل‌ها در ایران به صورت گسترده وجو ندارد. با توجه به این نکته شرکت پاوید به تولید این مدل صندلی‌های زیر پایی دار رو آورده تا بتواند این نیاز را به خوبی برطرف کند.

با این کار اکنون گیمرهای عزیز در داخل ایران نیز می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند و از استفاده از صندلی خود لذت ببرند. این صندلی تخت شو دارای یک قسمت زیرپایی است که به صورت کشویی از زیر صندلی به بیرون کشیده می‌شود و با چرخاندن سری آن محل مناسبی برای قرار دادن پاها شکل می‌گیرد. زمانی که نیاز به استراحت دارید می‌توانید شیب صندلی را بیشتر کرده و پای خود را روی این قسمت قرار دهید و تقریبا به حالت درازکش درآیید و با این کار بدن شما در راحت ترین حالت ممکن قرار می‌گیرید و می‌تواند از استراحت خود لذت ببرید.

این صندلی گیمینگ ارزان دارای طراحی آرگونومیک بوده و بسیار نرم و راحت می‌باشد و از بهترین متریال در ساخت آن استفاده شده که باعث شده تا گیمرها در صورت استفاده طولانی مدت دچار مشکل نشوند. همچنین در ساخت این صندلی مکانیزم دوکاره ای استفاده شده که به کمک آن می‌توانید صندلی را از قسمت‌های مختلف مثل شیب و ارتفاع تنظیم کنید و با توجه به نیاز خود آن را به کار بگیرید.

این صندلی گیمینگ ارزان همچنین دارای بدنه‌ی ضد تعریق بوده که در صورت استفاده‌های زیاد در طول روز مشکلی برای شما به وجود نمی‌آورد. این خاصیت به دلیل استفاده از چرم پارس در بدنه به وجود آمده که این متریال استفاده‌ی زیادی در ساخت صندلی‌های گیمینگ در پاوید داشته و هرگونه نگرانی در این مورد را از بین خواهد برد.

صندلی گیمینگ ارزان قرمز

مشاهده مشخصات کامل و خرید صندلی گیمینگ تخت شو

نتیجه گیری صندلی گیمینگ ارزان

در خرید و تهیه صندلی گیمینگ ارزان یکی از مواردی که از اهمیت زیادی برای گیمر‌ها برخوردار است، هزینه تمام شده برای این محصولات است. صندلی‌های گیمینگ با توجه به امکانات و ویژگی‌هایی که دارند از قیمت بالایی برخوردار هستند. شرکت پاوید به عنوان یکی از تولید کننده‌های برتر در زمینه تولید این مدل صندلی‌ها تاکنون بهترین نمونه‌ها را به بازار عرضه کرده که توانسته توجه خریداران را به خود جلب کند.

کیفیت بالای ساخت و قیمت فوق العاده مقرون به صرفه از مزایای این محصولات است که هر کسی قادر به تهیه آنها بوده و با توجه به ضمانت 2 ساله‌ای که در نظر گرفته خیال خریداران و گیمرها را از بابت کیفیت راحت کرده است.صندلی گیمینگ ارزان جزو محصولات پرفروش پاوید است که در این مقاله به معرفی بهترین‌ها در این زمینه پرداخته شد و شما با خرید از پاوید می‌توانید از کیفیت بالای محصولات و همچنین قیمت بسیار مناسب محصولات برخوردار باشید.

لازم به ذکر است که تمام این صندلی دارای ساختار مقاومی‌هستند و از مکانیزم دوکاره ای بهره می‌برند که دست شما را در تنظیم صندلی‌ها باز خواهند گذاشت و به دلیل استفاده از جک تایوانی مخصوص تحمل وزن بالایی داشته و هر فردی بدون در نظر گرفتن وزن و اندام خود می‌تواند از این صندلی‌ها استفاده کنید.

در صورت تمایل نیز می‌توانید از شرکت پاوید به صورت حضوری خرید کنید و برای این کار آدرس‌های فروشگاه و کارخانه در سایت قرار داده شده است. خرید صندلی گیمینگ ارزان در شرکت پاوید شامل دو سال گارانتی بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید از خدمات رایگان پاوید بهره مند شوید. همچنین با خرید از سایت می‌توانید محصول خود را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *