معرفی

راهنمای خرید صندلی گیمینگ؛ هرچیزی که باید بدانید!

راهنمای خرید صندلی گیمینگ

راهنمای خرید صندلی گیمینگ شاید جزو مهمترین مطالبی باشد که می‌تواند کمک زیادی به شما کند. صندلی گیمینگ جزو مهم ترین وسیله‌های تفریحی برای گیمر‌ها محسوب می‌شود که کاربرد بسیاری مهمی‌ در زندگی و تفریح آنها داشته و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. این مدل محصولات معمولا قابلیت‌های بسیاری دارند که در راحتی آنها بی تأثیر نبوده و اگر شما هم جزو گیمر‌های حرفه ای هستید برای تجربه بهتر بازی‌های کامپیوتری نیاز به یکی از این صندلی‌ها دارید تا علاوه بر افزایش لذت خود بتوانید سلامتی خود را حفظ کنید.

همانطور که می‌دانید و در ادامه راهنمای خرید صندلی گیمینگ به آن بیشتر اشاره خواهیم کرد، گیمر‌ها روزانه ساعت‌ها وقت خود را صرف بازی کردن می‌کنند و به همین دلیل در صورت استفاده از صندلی نامناسب و معمولی که از استاندارد‌ها کافی برخوردار نباشد می‌تواند این لذت را کمتر کرده و از همه مهمتر باعث ایجاد مشکلات جسمانی مانند دیسک کمر خواهد شد.شرکت پاوید یکی از تولید کننده‌های حرفه ای در ساخت این محصولات است که سالها فعالیت در تولید بهترین صندلی گیمینگ ایرانی داشته و شما می‌توانید راحتی و زیبایی را توسط این صندلی‌ها تجربه کنید.

هنگامی‌ که صحبت از صندلی گیمینگ می‌شود در ذهن همه مدل‌های اسپرت صندلی شکل می‌گیرد و راحتی این صندلی‌ها باعث شده تا به یکی از اقلام ضروری برای هر گیمری تبدیل شود. با توجه به اهمیت این مدل صندلی به دلیل زیاد بودن مدل‌های موجود در بازار ممکن است در خرید صندلی گیمینگ به مشکل بر بخورید که ما در مقاله راهنمای خرید صندلی گیمینگ سعی کردیم تا ویژگی‌های یک صندلی مناسب گیم را برای شما شرح دهیم و محصولاتی را به شما معرفی کنیم که بتوانید به راحتی آنها را خریداری کرده و خریدی مطمئن را تجربه کنید. با ما همراه باشید.

ظاهر صندلی گیمینگ باید چگونه باشد؟

یکی از موارد مهمی‌ که در خرید صندلی گیمینگ باید به آن دقت کنید، ظاهر محصول است. در راهنمای خرید صندلی گیمینگ این موضوع بسیار حائز اهمیت بوده و نباید به راحتی از کنار آن گذر کرد. این مدل صندلی همانطور که از نام آن پیداست مخصوص استفاده برای بازی کردن ساخته شده و بدیهی است که عمده استفاده آنها توسط گیمرهای جوان می‌باشد.

به همین دلیل این محصولات دارای طراحی‌های اسپرت و جذابی هستند که مورد پسند جوانان بوده و می‌توانند در تجربه بازی کردن آنها تأثیر زیادی بگذارند. اگر برای شما هم بازی کردن جزو کارهای جذابی است که از آن لذت می‌برید بهتر است به فکر تهیه صندلی‌های گیمینگ باشید.

طراحی صندلی گیمینگ

از پارامتر های مهمی که در راهنمای خرید صندلی گیمینگ به آن اشاره می کنیم،طراحی صندلی است.در این مورد بهتر است بدانید که مدل‌های بسیاری در خصوص خرید صندلی گیمینگ وجود دارد و شما می‌توانید طبق سلیقه خود بهترین مدل را خریداری کنید. اولین موردی که باید به آن دقت کنید ظاهر صندلی است. برای این کار باید بدانید فضایی که در اختیار دارید به چه شکل است و با توجه به آن اقدام به خرید کنید. این صندلی‌ها معمولا دارای رنگ‌های متنوعی هستند که با هر دکوراسیونی همخوانی دارد و این موضوع نباید کار مشکلی داشته باشد. از طرف دیگر باید دقت کنید که تنها این موضوع مورد توجه نبوده و باید به آرگونومیک بودن آن نیز دقت کنید.

صندلی گیمینگ ارتشی

مشاهده قیمت و خرید صندلی گیمینگ طرح ارتشی

آرگونومیک بودن صندلی گیمینگ چه تأثیری دارد ؟

یکی دیگر از موضوعاتی که در راهنمای خرید صندلی گیمینگ مطرح است تاثیر ارگونومی صندلی بر روی بدن است.در بازار تعداد زیادی صندلی در این نوع محصولات وجود دارد که تنها ظاهر زیبایی داشته اما آرگونومی‌ مناسبی ندارند. به همین علت می‌توانند در اثر استفاده‌های زیاد مشکلاتی برای شما به وجود آورند که دیسک کمر، خستگی زودرس و عارضه‌های دیگر از جمله این مشکلات هستند که باید دقت زیادی به این موضوع کنید و تنها به ظاهر صندلی بسنده نکنید. در استفاده‌های طولانی مدت افراد معمولا به جلو خم می‌شوند تا از خستگی کمر خود جلوگیری کنند.

شرکت پاوید برای حل این مشکل صندلی گیمینگ‌ها خود را به گونه ای ساخته تا شما بتوانید از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کنید. این صندلی‌ها دارای بدنه ای ارگونومیک بوده و بدن شما در همه حال در وضعیت راحتی قرار خواهد گرفت و به همین دلیل فشار زیادی روی کمر شما وارد نخواهد شد. معمولا پشتی این صندلی‌های گیمینگ به صورت S شکل ساخته شده تا انحنای کافی به کمر شما داده شود و فشار مستقیم به مهره‌های کمر شما وارد نشود.

از دیگر نکاتی که در راهنمای خرید صندلی گیمینگ باید به آن دقت کنید وجود تکیه گاه سر است. این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به تنهایی می‌تواند مشکلات جدی برای شما به وجود بیاورد. بعضی از صندلی‌ها این قابلیت را به صورت جداگانه توسط طراحی بالشتک جداگانه به وجود آورده‌اند و بعضی دیگر این کار با طراحی برآمده قسمت بالایی پشتی انجام داده‌اند تا هنگامی‌ که به صندلی تکیه می‌دهید سر شما استراحتگاه مناسبی داشته باشد و از ثابت ماندن گردن جلوگیری خواهند کرد.

چه افرادی می‌توانند از صندلی گیمینگ استفاده کنند؟

یاز جمله موضوعاتی که در راهنمای خرید صندلی گیمینگ باید برای شما توضیح دهیم این است که چه افرادی می توانند از این محصول استفاده کنند؟. کی از موارد جالب در خصوص صندلی گیمینگ این است که تنها گیمر‌ها نیستند که از این محصول استفاده می‌کنند. صندلی‌های گیمینگ در مقایسه با صندلی‌های اداری و مدیریتی از راحتی بیشتری برخوردارند و به همین دلیل بعضی از کارمندان و افراد دورکار نیز از این صندلی‌ها برای انجام کار‌های خود استفاده می‌کنند. بنابراین اگر جزو افرادی هستید که روزانه تایم زیادی از روز را با سیستم کامپیوتری سرو کار دارید می‌توانید یک صندلی گیمینگ مناسب تهیه کنید و از راحتی و قابلیت‌های صندلی لذت ببرید.

از طرف دیگر استفاده از این صندلی‌ها در محیط‌های اداری چندان کار جذابی نیست. زیرا این محیط‌ها باید ظاهر رسمی‌ خود را حفظ کنند. برای حل این مشکل نیز می‌توانید از صندلی‌های گیمینگی که ظاهر ساده تری دارند استفاده کنید. در حال شرکت‌ها بسیار این کار را انجام می‌دهند که بتوانند راحتی کارمندان خود را فراهم کنند.

چرا کیفیت صندلی گیمینگ اهمیت دارد؟

تا این قسمت از راهنمای خرید صندلی گیمینگ شما متوجه اهمیت این صندلی شده اید.معمولا هنگام خرید صندلی گیمینگ با مدل‌هایی مواجه می‌شوید که تفاوت زیادی در قیمت دارند اما ظاهرا یکسان هستند. این موضوع به دلیل کیفیت ساخت صندلی‌های گیمینگ است. در تولید این محصولات متریال به کار رفته در هر صندلی متفاوت بوده و این عامل کیفیت نهایی محصول را مشخص می‌کند.

در صورتی که شما صندلی‌ای خریداری کنید که قیمت پایین و غیر منطقی دارد در اثر مدت کوتاهی متوجه خواهی شد که صندلی حالت قبلی را نداشته و پس از مدتی عملا غیر قابل استفاده خواهد شد و حالا باید دوباره هزینه‌ای در این راه صرف کنید.از طرف دیگر مدل‌های خارجی مثل صندلی گیمینگ DXRacer از باکیفیت ترین محصولات در دنیا هستند که مشخصا قیمت بالایی دارند و هر کسی قادر به تهیه آنها نیست.

به همین دلیل شرکت‌های ایرانی رو به تولید نمونه‌های مشابه این صندلی‌ها کردند که طبیعی‌ست کیفیت مدل‌های ارجینال را نداشته باشند. شرکت پاوید یکی  از همین تولید کننده‌هایی است که جزو بهترین شرکت‌ها در این زمینه محسوب می‌شود و صندلی گیمینگ‌هایی که تولید می‌کند نزدیک ترین تجربه به صندلی گیمینگ‌های برند‌های معروف را برای شما شبیه سازی خواهند کرد.در ادامه راهنمای خرید صندلی گیمینگ به این موضوع می پردازیم.

این محصولات همانطور که می‌دانید در رقابت با نمونه‌های خارجی قرار نمی‌گیرند اما حداقل از قیمت مناسبی برخوردارند که به گیمر‌ها اجازه می‌دهد تا لذت بسیار بیشتری از بازی‌های کامپیوتری ببرند.

در راهنمای خرید صندلی گیمینگ به موضوع قیمت این محصولات نیز می پردازیم.پایین بودن قیمت صندلی گیمینگ تولید شده توسط پاوید دلیل بر بی کیفیت بودن این مدل‌ها نیست. در ساخت این صندلی‌ها بهترین متریال موجود در بازار استفاده شده و به همین دلیل طول عمر بالایی دارند و برای تضمین کیفیت آنها نیز 3 سال گارانتی در نظر گرفته شده تا شما خرید مطمئن تری را تجربه کنید. در مورد باید اشاره کنیم که اگر قصد خرید بهترین صندلی گیمینگ را با ارزان ترین قیمت دارید و نمی‌خواهید هزینه زیادی داشته باشید به مقاله صندلی گیمینگ ارزان در پاوید مراجعه کنید و از اطلاعات آن بهره مند شوید.

صندلی گیمینگ DXRacer بنز

مشاهده مشخصات و سفارش سریع صندلی گیمینگ طرح بنز

صندلی گیمینگ چه قابلیت‌هایی باید داشته باشد؟

پس از مشاهده ظاهر صندلی و بررسی کردن بدنه‌ی آن نوبت به بررسی قابلیت‌های صندلی است. این موضوع بسیار مهم بوده که بخش قابل توجهی از راحتی صندلی گیمینگ به این مورد مربوط می‌شود. این محصولات معمولا دارای بدنه ای نرم می‌باشند اما موردی که وجود دارد، تنظیم زاویه صندلی بوده که می‌تواند تجربه جدیدی برای گیمر‌ها رقم بزند.

همانطور که قبلا در راهنمای خرید صندلی گیمینگ اشاره کردیم، این محصول برای زمان‌های طولانی مورد استفاده بوده و باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا از خستگی و آسیب دیدگی جلوگیری کند. یکی از این ویژگی‌ها همین قابلیت تنظیم کردن صندلی است که به شما اجازه می‌دهد تا صندلی خود را شخصی سازی کنید و به بهترین شکل از آن استفاده کنید.

تنظیم کردن صندلی توسط مکانیزم مخصوصی قابل انجام است که برای مثال در صندلی گیمینگ تولید شده توسط پاوید این مکانیزم از نوع دوکاره بوده و به همین دلیل شما می‌توانید زاویه صندلی را توسط متناسب با نیاز خود تنظیم کنید. بسیاری از گیمر‌ها روی همین صندلی‌ها استراحت می‌کنند پس اگر جزو این افراد هستید باید بررسی کنید که صندلی خریداری شده تا چه حد شیب قابل تنظیمی‌ دارد. علاوه بر این موضوع این قابلیت سبب شده تا هر کسی با هر فرم بدنی بتواند صندلی خود را تنظیم کند تا با راحتی هر چه تمام تر از بازی‌های ویدیوی لذت ببرید.

یکی از مواردی که  در راهنمای خرید صندلی گیمینگ کمتر به آن توجه می‌شود، دسته‌های صندلی گیمینگ است که از اهمیت بالایی برخوردار هستند. این دسته‌ها باید قابلیت تغییر ارتفاع داشته باشند تا هنگام بازی کردن تسلط کاملی روی بازی‌ها داشته و بتوانید مهارت‌های خود را ارتقاء دهید. جدا از این حالت دسته‌های صندلی باید به صورت منحنی باشد تا دست شما حالت راحتی باشد و فشاری روی آنها نباشد.از دیگر نکاتی که بسیار حائز اهمیت بوده و رویه صندلی است که حتما باید از نوع ضد تعریق باشد.

صندلی گیمینگ برای استفاده‌های طولانی مدت کاربرد دارد و به همین دلیل در صورت مناسب نبودن رویه صندلی می‌تواند تعرق بدن شما را در پی داشته باشد.در شرکت پاوید این رویه در صندلی گیمینگ از نوع چرم پارس بوده که کاملا ضد تعریق می‌باشد و از طرف دیگر در اثر گذر زمان دچار افت کیفیت و پوسته پوسته شدن نخواهد شد. پس از مطمئن شدن از این موضوع باید سراغ چک کردن پایه‌های صندلی بروید.

این پایه‌ها باید به گونه ای باشند که به هر طرف بچرخید و حرکت کنید. اغلب گیمر‌ها روی صندلی خود به اطراف حرکت می‌کنند تا به وسایل دیگر خود دسترسی پیدا کنند و برای راحتی این موضوع پایه‌های صندلی گیمینگ باید بسیار نرم و روان باشند تا مشکلی در این مورد وجود نداشته باشد.در قسمت بعدی راهنمای خرید صندلی گیمینگ به چگونگی انتخاب صندلی گیمینگ خواهیم پرداخت.

 

چگونه صندلی گیمینگ انتخاب کنیم؟

تا این قسمت از مقاله راهنمای خرید صندلی گیمینگ شما متوجه موارد بسیار مهمی‌ شده‌اید که می‌تواند کمک زیادی به شما در این موضوع کند. برای تهیه صندلی گیمینگ با توجه به موضوعاتی که گفته شد شما باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید. اگر می‌خواهید بهترین صندل را با کمترین هزینه تهیه کنید این بخش را از دست ندهید.

همانطور  که در قسمت قبلی راهنمای خرید صندلی گیمینگ گفته شد اولین موردی که در این خصوص باید به آن دقت کنید ساختار صندلی است. بدنه ی صندلی باید کاملا آرگونومیک باشد و پس از نشستن روی آن باید متوجه شوید که فشاری روی بدن شما نباشد. همچنین قسمت دسته‌های صندلی نیز باید قابلیت تنظیم داشته باشد تا شما بتوانید بر اساس فرم بدن خود آنها را تنظیم کنید. به صورت کلی هنگام خرید باید موارد زیر را در نظر داشته باشید؟

  • پشتی قابل تنظیم
  • قابلیت تغییر ارتفاع
  • دسته‌های مناسب
  • تحمل وزن و مقاومت
  • بدنه ی نرم و راحت

صندلی گیمینگ شورلت سبز

مشاهده مشخصات و قیمت صندلی گیمینگ طرح شورلت

جمع بندی راهنمای خرید صندلی گیمینگ

راهنمای خرید صندلی گیمینگ یکی از موضوعات بسیار مهمی است که با توجه به متنوع بودن مدل های موجود در بازار باید به آن توجه کنید.در خرید صندلی گیمینگ باید به نکاتی توجه کنید که بتوانید بهترین محصول را با کمترین قیمت تهیه کنید و از تجربه بازی‌های کامپیوتری لذت ببرید. این موضوع برای گیمر‌های حرفه ای بسیار مهم بوده و اگر جزو این دسته افراد هستید بهتر است طراحی و کیفیت ساخت محصول مورد نظر را بررسی کنید. در مورد طراحی باید گفت که صندلی‌های مختلفی در بازار وجود دارد که به سلیقه افراد و قابلیت‌های صندلی بستگی دارد. به صورت کلی ویژگی‌هایی که باید در طراحی صندلی گیمینگ به آنها توجه کنید شامل موارد زیر می‌شود:

  • آرگونومیک بودن بدنه
  • وجود تکیه گاه سر
  • دسته‌های منحنی قابل تنظیم
  • کفی و پشتی نرم و راحت
  • دوام رویه صندلی
  • بدنه‌ی ضد تعریق

پس از بررسی موارد بالا در راهنمای خرید صندلی گیمینگ بهتر است در مورد ویژگی‌های فنی محصول تحقیق کنید. صندلی‌های گیمینگ تنوع زیادی از قیمتی داشته و این موضوع نباید شما را گمراه کند. برای انجام این کار موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی
  • قابلیت تنظیم زاویه پشتی
  • قابلیت تنظیم دسته‌ها
  • پایه پنج پر فولادی مقاوم
  • حرکت نرم و روان به اطراف

شرکت پاوید از تولید کننده‌های حرفه ای صندلی گیمینگ است که تاکنون فعالیت‌های بسیاری در این زمینه داشته و به دلیل کیفیت بالای محصولات تولیدی توانسته مشتریان زیادی را با خود به همراه داشته باشد. از طرف دیگر قیمت بسیار مناسب این محصولات باعث شده تا هر گیمری بتواند این وسیله‌ها را تهیه کند و از بازیهای رایانه ای لذت ببرید.

در این مقاله در مورد راهنمای خرید صندلی گیمینگ شما متوجه نکات مهمی شدید که در خرید این محصول کاربردی بسیار مهم هستند. برای تهیه این محصولات می‌توانید از صفحه صندلی گیمینگ محصول مورد را به سبد خرید خود اضافه کنید و یا به صورت حضوری از شرکت پاوید محصول خود را خریداری کنید و از 3 سال گارانتی پاوید بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *