راه اندازی و تجهیز

چگونگی راه اندازی کافی نت + خرید صندلی کافی نت

راه اندازی کافی نت

امروزه استفاده از اینترنت در جامعه بسیار رواج داشته و هر قشری به آن دسترسی دارد. تقریبا بسیاری از کارهای اداری بستر مناسبی در اینترنت راه اندازی کرده اند که این کار باعث شده تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری و هدر رفتن وقت و هزینه اضافی نباشد. راه اندازی کافی نت یکی از شغل‌هایی است که می‌تواند با توجه به محل کار شما درآمد خوبی داشته باشد.

با افزایش استفاده از گوشی‌های همراه و راحت شدن دسترسی به اینترنت، هر کسی می‌تواند توسط یک تلفن همراه ساده بسیاری از کارهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهد. با این وجود ممکن است عدم آگاهی از این امکانات باعث شود تا افراد نیاز به مکانی داشته باشند که این کارها را بریشان انجام دهد.با توجه به این نیاز افرادی اقدام راه اندازی کافی نت کرده اند که این فعالیت‌ها را برای مردم انجام دهد. به وجود آمدن این شغل سبب شده تا هر کسی برای انجام بسیاری از کارهای اداری دیگر نیازی به مراجعه مراکز اصلی نداشته باشد و در ازای پرداخت مبلغ کمی‌ کار‌های خود را انجام دهند.

افراد مختلفی ممکن است به اینترنت و سیستم‌های کامپیوتری دسترسی نداشته باشند و یا علم کافی برای استفاده از اینترنت و انجام کارهای اداری به صورت اینترنتی را نداشته باشن. در این صورت قطعا وجود محلی به نام کافی نت می‌تواند دردسر‌های آنها را از بین ببرد. در این مطلب می‌خواهیم به نحوه راه اندازی کافی نت و تجهیزات مورد نیاز برای این کار بپردازیم تا اطلاعات جامعی از این موضوع به دست آورید. پس با ما همراه باشید.

کافی نت چیست ؟

کافی نت عمدتا به مکانی گفته می‌شود که دارای چندین سیستم کامپیوتری می‌باشد که به اینترنت متصل هستند و کاربران می‌توانند در ازای زمان استفاده از این سیستم‌ها و حجم مصرفی، مبلغی مشخص پرداخت کنند. افراد زیادی وجود دارند که در منزل کامپیوتر شخصی نداشته و یا کار کردن با اینترنت را بلد نباشد. در مورد کسی که در منزل کامپیوتر ندارد باید گفت این شخص می‌تواند به کافی نت مراجعه کند و از سیستم‌ها این مکان به راحتی استفاده کند. اگر کسی استفاده از اینترنت را بلد نباشد، همچنین می‌تواند به کافی نت مراجعه کرده و مسئول کافی نت این کار‌ها را در ازای پرداخت مبلغی برای آنها انجام می‌دهد.

به صورت کلی به محلی که خدمات اینترنتی ارائه می‌دهد کافی نت گفته می‌شود که امروزه به دلیل اینترنتی شدن کارهای اداری نیاز به این محل برای خدمت رسانی به مردم بیشتر شده است. با راه اندازی کافی نت، این امکان وجود دارد که فعالیت‌هایی مانند: پرداخت قبوض مختلف، ثبت نام کنکور و دانشگاه، پیگیری خدمات دولتی، انجام کار‌های بانکی و حتی پرینت مقاله‌ها و متن‌های مختلف به راحتی انجام گیرد بدون اینکه کوچکترین زحمتی برای کسی داشته باشد.

محلی مثل کافی نت یکی از بهترین شغل‌هایی است که از طریق خدمت رسانی به مردم می‌تواند درآمد بسیار خوبی داشته باشد. در بخش‌های بعد با راه اندازی کافی نت و آشنایی با فعالیت‌های آن آشنا خواهی شد.

راه اندازی کافی نت چه فوایدی دارد؟

راه اندازی کافی نت می‌تواند کمک زیادی به افراد مختلف کرده و از طرف دیگر یکی از شغل‌های پر درآمدی می‌باشد که با انجام خدمت رسانی به افراد مختلف جامعه همواره مورد استفاده مردم می‌باشد. هر شهری نیاز به چندین کافی نت دارد و بعضا مشاهده شده که صف‌های طولانی برای انجام کار‌های اینترنتی صورت گرفته و به همین دلیل جدا از آرامش و راحتی مردم می‌تواند شغل مطمئنی برای مهندسان کامپیوتر و حتی افرادی که علاقه و تسلط زیادی به کارهای اینترنتی دارند باشد.

کافی نت

مراحل راه اندازی کافی نت

راه اندازی کافی نت همانطور که در بخش‌ها قبلی گفته شد، اهمیت بسیاری داشته و می‌تواند بستگی به شرایط مختلف درآمد بالایی داشته باشد. برای راه اندازی نیز، شما باید موارد بسیاری را بررسی کنید که حداکثر بهره برداری را از این شغل داشته باشید. مانند راه اندازی هر شغل و کسب کار دیگری، کافی نت نیز نیازمند طی کردن مراحلی است که ممکن است برای هرکس متفاوت بوده اما پایه همه‌ی مراحل ثابت می‌باشد. موارد زیر از اصلی ترین کارهایی است که پیش از راه اندازی و تأسیس کافی نت باید انجام دهید.

  • برنامه ریزی مناسب
  • در نظر گرفتن فضای مناسب با فعالیت
  • برآورد هزینه‌های لازم برای راه اندازی
  • گرفتن مجوز‌های لازم
  • فراهم کردن تجهیزات
  • مدیریت حساب و حسابداری
  • نرم افزار مدیریت کافی نت

ابعاد و محیط مورد نیاز برای راه اندازی کافی نت

قبل از اینکه اقدامی‌ در رابطه با راه اندازی کافی نت داشته باشید، باید فضایی که می‌خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید، مورد بررسی قرار دهید. کافی نت عموما فضایی است که با مشتریان مختلفی سر و کار دارید و فضای مشخصی ندارد. اما می‌توانید از خود این سوال را بپرسید که چه انتظاری از کافی نت دارید. اگر می‌خواهید فضایی برای استفاده اشخاص از کامپیوتر راه اندازی کنید، باید چندین سیستم کامپیوتری در نظر داشته باشید که به نسبت هر کدام فضایی لازم خواهند داشت. معمولا چنین کافی نت‌هایی فضای بزرگی دارند و از 3 تا 10 سیستم کامپیوتری ممکن است در آنها استفاده شده باشند.

همچنین به این موضوع دقت داشته باشید که اگر کافی نت کوچکی تهیه کنید تنها یک یا دو سیستم کامپیوتری در آن استفاده کنید، این کامپیوتر‌ها ممکن است توسط دو نفر برای مدت طولانی اشغال شوند و مشتریان دیگر نیز قطعا منتظر نخواهند بود. پس برنامه خود را به دقت بچینید. از طرفی دیگر ممکن است کافی نت تنها خدمت رسانی اینترنتی انجام دهد که در این صورت یک فضای کوچک نیز می‌تواند کار شما را راه بیاندازد.

برای این کار شما تنها به یک سیستم که خودتان از آن استفاده کنید دارید به علاوه فضای لازم برای انتظار مشتریان نیاز دارید پس باید پیش از تأسیس کافی نت محدوده فعالیت‌های خود را مشخص کنید.نکته بعدی که وجود دارد این است سعی کنید در مناطقی که قشر ضعیف تر در آنها اسکان دارند، مشغول به کار شوید.

راه اندازی کافی نت در این مناطق به دلیل اینکه این قشر عمدتا دسترسی به کامپیوتر و اینترنت ندارند، می‌تواند کمک زیادی به مردم کرده و از طرفی مشتریان بسیار بیشتری خواهی داشت. همچنین کافی نت در مناطق پرتردد مثل دانشگاه‌ها و مدارس می‌تواند سود زیادی برای شما داشته باشد چراکه دانشجویان و دانش آموزان نیاز دائمی‌به استفاده از خدمات اینترنتی دارند و از این نظر می‌توانید درآمدی تضمین شده داشته باشید.

برنامه ریزی برای کسب و کار کافی نت

هر شغلی قطعا نیازمند برنامه‌ای درست و اصولی می‌باشد که این کار پایه‌ی موفقیت می‌باشد. مانند هر شغل دیگری که به صورت جدی به آن فکر می‌کنید، راه اندازی کافی نت هم نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد که این کار می‌تواند چشم اندازی در حوزه کار شما به شما نشان دهند و دید شما را باز تر خواهد کرد. کار‌های کلی که در این باره باید به آنها بپردازید شامل موارد زیر می‌شود.

  • درآمد کافی نت چقدر است؟
  • هزینه راه اندازی کافی نت چقدر است ؟
  • محیط کافی نت چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

هزینه راه اندازی کافی نت

برای راه اندازی کافی نت عوامل زیادی بر هزینه‌ها تأثیر گذار می‌باشد. یکی از اصلی ترین هزینه‌هایی که پیش رو دارید هزینه اجاره مغازه است که بستگی به منطقه ای دارد که می‌خواهید در آن مشغول به کار شوید. همچنین قسمت‌های مختلف یک شهر نیز دارای قیمت‌های متفاوتی هستند و شما باید به بودجه خود توجه زیادی داشته باشید.

همچنین خرید تجهیزاتی که به آنها نیاز پیدا خواهی کرد از دیگر هزینه‌هایی است که بستگی به نوع کافی نتی دارد که می‌خواهید راه اندازی کنید. اگر در کافی نت بیشتر خدمات اینترنتی انجام می‌دهید دیگر نیازی به هزینه کردن برای تهیه سیستم‌های کامپیوتری نخواهد بود. بدون توجه به نوع کافی نت، شما باید از دستگاه‌های چاپگر و پرینتر استفاده کنید که قطعا مشتریانی در این خصوص خواهی داشت. جدا از این موضوع تهیه اینترنت پرسرعت از اقدامات مهمی‌ است که می‌تواند کار‌های شما را سرعت ببخشد.

هزینه تجهیزات کافی نت چقدر است؟

پس از بررسی محیط کار و مشخص کردن هدف خود از نحوه کار کردن و راه اندازی کافی نت نوبت به برآورد هزینه برای تجهیزات می‌شود. بدون توجه به نوع خدماتی که ارائه می‌دهید، شما نیاز مداومی‌ به دستگاه چاپگر دارید. همانطور که می‌دانید دستگاه‌های چاپگر مختلفی در بازار وجود دارند که بنابر محیط و منطقه کار شما ممکن است نیاز شما به چاپگر و اسکنر بیشتر و یا کمتر باشد اما هیچ وقت به صورت کامل از بین نخواهد رفت.

برای مثال اگر در نزدیکی یک دانشگاه و مرکز تحصیلی کافی نت خود را تأسیس می‌کنید، با توجه مراجعه‌های زیادی دانشجویان ممکن است به چندین چاپگر بزرگ و چندکاره نیاز پیدا کنید که قطعا هزینه‌های بیشتری برای شما در پی خواهد داشت.جدا از این وسیله‌ها شما نیاز به تهیه وسایلی مثل سیستم کامپیوتری، مودم، کابل شبکه، دوربین مداربسته و صندلی کارمندی یا صندلی مدیریتی داشته باشید.

این وسایل جزو نیاز‌های اولیه هر کافی نتی می‌باشد و باید به آنها دقت زیادی کنید. همچنین در خرید این وسایل قیمت‌های مختلفی وجود دارد که در مورد صندلی‌ها نیز می‌توانید از دسته بندی صندلی مدیریتی محصولی مناسب برای استفاده شخص خودتان استفاده کنید و از صندلی کارمندی که قیمت نسبتا پایین تر و ابعاد کوچکتری دارند برای مشتریانی که قصد استفاده از کامپیوتر‌ها را دارند استفاده کنید.

کافی نت

 

کامپیوتر سرور برای کافی نت

از آنجایی که در کافی نت سیستمی‌ که شما استفاده می‌کنید، وظیفه مدیریت سایر سیستم‌ها را عهده دارد، باید کامپیوتر نسبتا قدرتمندی برای این کار تهیه کنید. حداقل سیستمی‌ که برای کافی نت خود باید تهیه کنید باید این کانفیگ‌های ابتدایی را داشته باشد.

  • میزان رم RAM حداقل 8 گیگ
  • حداقل پردازنده Core i5
  • هارد 2 ترابایت

همچنین نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که به هیچ عنوان از لب تاپ نباید به عنوان سیستم سرور استفاده کنید چون معماری ساخت لب تاپ متفاوت بوده و پایداری و کشش سیستم کامپیوتری را ندارد. همچنین این سیستم علاوه بر استفاده به عنوان سرور باید کارهایی از قبیل راه انداختن کاری‌های اداری سایر مشتریان را انجام دهد پس سعی کنید حداقل‌ها را رعایت کنید. در صورتی که می‌خواهید سیستم‌های کامپیوتری برای استفاده مشتریان داشته باشید شما نیاز به وسایلی مثل موس، کیبورد و هدفون داشته باشید و برای متصل کردن این وسایل به شبکه، از کابل استفاده کنید. راه حل ساده تر استفاده از دستگاه سوئیچ است.

راه‌های پر خرج دیگری مثل تهیه کارت شبکه برای تک تک کامپیوتر وجود دارد که استفاده از سوئیچ از هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌کند. البته راه اندازی این دستگاه نیازمند تخصص است و باید از کارشناس مخصوص کمک بگیرید.

نرم افزاز مدیریت کافی نت

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که باید برای مدیریت کافی نت استفاده کنید، نرم افزار مدیریت است که بسیاری از این نرم افزار‌ها در بازار موجود می‌باشد که شما با کمی‌ جستجو می‌توانید بهترین آنها را پیدا کنید. برای استفاده از این نرم افزار‌ها معمولا دو نسخه Sever و Client عرضه می‌شود که نسخه Client روی سیستم‌های مشتریان و نسخه Server روی کامپیوتر مرکزی که خودتان از آن استفاده می‌کنید نصب می‌شود. مشتریانی که به استفاده از سیستم‌ها می‌پردازند، زمان و حجمی‌ از اینترنت را استفاده می‌کنند که این استفاده توسط این نرم افزار محاسبه می‌شود و هزینه را به شما اعلام می‌کند.

از کارهایی که نرم افزار مدیریت کافی نت برای شما انجام می‌دهد می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

  1. محاسبه هزینه مصرف کاربران
  2. محاسبه مدت زمان استفاده از اینترنت
  3. باز و بسته کردن قفل سیستم‌ها
  4. ساخت حساب کاربری برای مشتریان دائمی
  5. ارسال پیام شخصی برای سیستم‌ها
  6. امکان تنظیم حداکثر حجم و زمان استفاده از سیستم
  7. امکان تنظیم سرعت اینترنت به صورت جداگانه برای هر سیستم

اینترنت پرسرعت برای کافی نت

در راه اندازی کافی نت بسته به نوع فعالیت شما ممکن است اینترنت پرسرعتی را تهیه کنید. اگر در کافی نت شما کامپیوتر‌های زیادی وجود دارد، نیاز دارید که اینترنت مورد استفاده کاربران را تأمین کنید و سرعت اینترنت دریافتی شما بین این سیستم‌ها تقسیم می‌شود. مشتریان شما ممکن است کارهایی مانند وبگردی داشته باشند و مشتریان دیگر نیز به دنبال دانلودهای حجیم باشند. شما باید اینترنتی تهیه کنید که بتواند نیاز‌های همه‌ی این مشتری‌ها را تأمین کنید بدون اینکه خللی در عملکر آنها وجود داشته باشد.

همچنین باید به استفاده خودتان نیز دقت کنید. اگر شما هر دو مورد خدمت رسانی اینترنتی و فراهم کردن سیستم برای مشتریان را هدف خود قرار دهید، قطعا نیاز به اینترنت پر سرعتی دارید که در صورت سرویس دهی به مشتریان کامپیوتری بتوانید کارهای مراجعه کنندگان خود که اکثرا اینترنتی هستند را انجام دهید.

خرید صندلی کامپیوتر برای کافی نت

یکی از وسایلی که قطعا در کافی نت‌ها استفاده زیادی خواهند داشت، صندلی‌ها هستند. صندلی مدیریتی جزو مهمی‌ در استفاده از کامپیوتر هستند که می‌تواند راحتی را برای شما به وجود آورده و باعث ایجاد حفظ تمرکز در حین انجام کارها شود. همچنین اگر فضای بزرگی در اختیار دارید می‌توانید از صندلی انتظار و حتی مبلمان تک نفره برای مشتریانی که منتظر نوبت هستند استفاده کنید. بعد از راه اندازی کافی نت خود، عمده کارهای شما توسط کامپیوتر صورت می‌گیرد و شما ساعت‌های زیادی در روز را ممکن است پای سیستم باشید.

در این حالت، در صورتی که صندلی مناسبی نداشته باشید ممکن است دچار مشکلاتی مثل گرفتگی عضلات، دیسک کمر و آسیب‌های جسمی‌ دیگر شوید. پیشنهاد ما این است که یک صندلی مدیریتی مناسب تهیه کنید تا از بروز چنین مشکلاتی در طولانی مدت جلوگیری کنید. در قسمت‌های بعد ما صندلی‌هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که بتوانید با قیمت مناسب برای خود و مشتریان تهیه کنید.

مهارت‌های لازم برای راه اندازی کافی نت

راه اندازی کافی نت می‌تواند شغل چالش برانگیزی باشد. چراکه شما باید توانایی‌های زیادی در کار با کامپیوتر و اینترنت داشته باشید. یکی از اصلی ترین کارهایی که باید به عنوان موارد ابتدایی آموخته باشید، کار کردن با نرم افزار‌های آفیس به خصوص برنامه Word است. همچنین شما برای استفاده از این برنامه باید سرعت تایپ بالا و تسلط کاملی روی آن داشته باشد چراکه می‌تواند کارهای شما را سرعت ببخشد و در وقت مشتریان نیز صرفه جویی شود. همچنین شما باید تسلط کاملی به اینترنت و وبگردی داشته باشید چراکه ممکن است درخواست‌های تحقیق زیادی داشته باشید و بتوانید مشکلات خود را توسط اینترنت حل کنید.

به صورت کلی اگر در کار با اینترنت تسلط کافی داشته باشید، دیگر هیچ مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد چراکه با کمی‌ جستجو می‌توانید بسیاری از مشکلات خود و مشتریان را برطرف کنید. همچنین آشنایی با سایت‌های ثبت نامی‌ مثل نظام وظیفه، فیش حقوقی و ثبت نام دانشگاه و . . . می‌تواند کمک زیادی به رشد کسب و کار شما کند.

کافی نت

مشتریان کافی نت چه کسانی هستند؟

به صورت کلی هر کسی از هر قشری می‌تواند یکی از مشتریان شما باشد. دانشجویان، کارمندان، دانش آموزان و حتی مردم عادی نیز ممکن است کارهای بسیاری داشته باشند که به صورت اینترنتی نیز می‌تواند انجام بگیرد که در این صورت به سراغ شما خواهند آمد. بسته به خدماتی که شما ارائه می‌دهید مشتریان شما شکل گرفته و بازار هدف مشتریان با این خدمات مشخص می‌شود. در لیست زیر خدماتی که معمولا در کافی نت ارائه داده می‌شود گردآوری شده است:

  • استفاده از کامپیوتر و اینترنت
  • تحقیق کردن در مورد مقالات
  • تایپ کردن مقالات و نوشته‌ها
  • پرداخت‌های اینترنتی و کارت به کارت و بعضی کار‌های بانکی
  • فتوکپی و پرینت و اسکن مدارک و اسناد
  • ثبت‌نام‌های اینترنتی در سایت‌های مختلف
  • انجام پیگیری‌های مربوط به بیمه و پروانه کسب
  • خدمات کامپیوتری و نصب برنامه
  • فروش تجهیزات کامپیوتری ساده

درآمد کافی نت چقدر است؟

راه اندازی کافی نت می‌توان جزو شغل‌های پردرآمد حساب شود. اما درآمد ثابتی نمی‌توان برای آن در نظر گرفت زیرا منطقه ای که در آن کار می‌کنید، لیست خدماتی که ارائه می‌دهید و همچنین موقعیت مکانی شما تأثیر زیادی در درآمدها دارد. برای مثال درآمد فردی که در کنار دانشگاه یک کافی نت دارد، با کافی نتی که در جای دیگری از شهر است ممکن است متفاوت باشد. همچنین هر دو این کافی نت‌ها اگر در شهرهای مرفه نشین باشند نیز درآمد‌های مختلفی داشته باشند.

اما این سوال را می‌توان اینگونه پاسخ داد که تقریبا 70 درصد خدماتی که شما ارائه می‌دهید سود است. با توجه به این موضوع می‌توان گفت که درآمد کافی نت می‌تواند تا 20 میلیون تومان نیز برسد که عده ای ممکن است بالاتر از این مقدار و عده دیگر پایین تر از آن درآمد داشته باشند.

اقدامات لازم برای راه اندازی کافی نت

در قسمت‌های قبلی نیز به مراحل راه اندازی  کافی نت اشاره کردیم. پیش از تهیه تجهیزات لازم و همچنین خرید صندلی اداری شما باید مدارک مختلفی را تهیه کنید. در زیر لیستی از مهمترین اقدامات را برای تأسیس کافی نت مشاهده می‌کنید:

  1. ثبت نام برای مالیات
  2. باز کردن حساب بانکی تجاری
  3. کسب مجوز‌های لازم

ثبت نام مالیاتی کافی نت

شغل کافی نت نیز مانند سایر شغل‌ها صنف مخصوص به خود را داشته و ارائه اظهارنامه مالیاتی اجباری است. انجام ثبت نام مالیاتی نیز به صورت کاملا اینترنتی بوده و نیاز به مراجعه حضوری به سازمان امور مالیات نخواهد بود. مراحلی که باید برای ثبت نام مالیاتی در لیست زیر ذکر شده است:

  • پیش ثبت نام مالیاتی
  • اعتبار سنجی اطلاعات
  • ارسال اطلاعات کاربری
  • ثبت نام الکترونیکی
  • اعتبارسنجی میدانی اطلاعات

حساب تجاری برای کافی نت

ایجاد حساب تجاری یکی از مهمترین اقداماتی است که باید انجام دهید زیرا با این کار اموال شخصی خود را حفاظت می‌کنید. در صورتی که حساب شخصی و تجاری خود را با یکدیگر ترکیب می‌کنید یعنی دارایی‌های خود اعم از ماشین، خانه و هر چیزی که به اسم شماست را به خطر انداخته اید. در صورتی که مشکلی مثل شکایت برای کافی نت شما به وجود بیاید تمامی‌ این دارایی‌ها در معرض مصادره قرار خواهد گرفت پس به این مورد دقت زیادی داشته باشید.

کسب مجوز‌های لازم برای راه اندازی کافی نت

در صورتی که بخواهید کافی نت خود را پیش از دریافت مجاوز‌های لازم راه اندازی کنید ممکن است دردسر‌های بسیاری برای شما پیش بیاید که بعضا باعث تعطیلی کافی نت و جریمه‌های سنگین می‌شوند و شما را به ورشکستگی می‌رساند. پس در انجام اقدامات لازم برای کسب مجوز‌ها به هیچ عنوان کوتاهی نکنید.

مدارک لازم برای کسب پروانه کسب کافی نت

برای دریافت پروانه کسب باید مدارک مختلفی را همراه داشته باشید که در زیر لیست آنها را مشاهده می‌کنید.

  •  کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان
  • حداقل سن 18 سال برای خانم‌ها
  • اجازه و یا خرید ملکی به نام شخصی قصد دریافت پروانه کسب دارد
  • نصب کپسول آتش‌نشانی وزن 5 کیلوگرمی
  • بیمه نامه آتش سوزی
  • تجهیز مغازه به دوربین‌های مدار بسته.

جمع بندی مطالب راه اندازی کافی نت

کافی نت یکی از شغل‌های مورد علاقه جوانان است که می‌تواند درآمد بالایی برای هر کسی داشته باشد. در این بین راه اندازی و مدیریت کافی نت می‌تواند چالش‌های بسیاری برای شما داشته باشد که با توجه به نتیجه کار می‌توان گفت که ارزش این چالش‌ها و زحمت‌ها را دارد. کافی نت از جمله کارهایی است که با خدمت رسانی به مردم درآمد زایی می‌کند و به همین دلیل درآمد آن به صورت مستقیم به کارکرد شما بستگی دارد. تمام خدماتی که ارائه می‌دهید، مشتریان دائم خود را داشته و حتی با وجود اینکه امروزه افراد علم استفاده از اینترنت را پیدا کرده‌اند باز هم ذره ای از مراجعه کنندگان به کافی نت کم نشده است.

افراد همواره در صرفه جویی در زمان خود هستند و بسیار از کار‌های خود را مسئول کافی نت می‌سپارند که شما می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و از صرفه جویی در زمان مشتریان درآمد بالایی کسب کنید. از بین تمام وسایلی که برای راه اندازی کافی نت نیاز دارید، صندلی‌ها نقش مهمی‌را داشته که شما برای تهیه بهترین صندلی‌ها با کمترین قیمت ممکن می‌توانید از شرکت پاوید استفاده کنید.مبلمان اداری پاوید از تولید کننده‌های تخصصی این محصولات است شما با مراجعه به دسته بندی‌های مختلف سایت می‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید و به راحتی محصول خود را سفارش دهید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی کاملی در این خصوص دریافت کنید.

2 دیدگاه در “چگونگی راه اندازی کافی نت + خرید صندلی کافی نت

  1. رمضان قائم نژاد گفت:

    سلام.
    من میخواستم برای کافی نت خودم چندتا صندلی تهیه کنم.مدلی که شما پیشنهاد می دید کدومه؟

    1. امید قنبری - مدیر سایت گفت:

      سلام آقای قائم نژاد عزیز
      بله حتما در ادامه طی بروز رسانی مطلب، تعدادی صندلی برای کافی نت معرفی خواهیم کرد تا شما بتوانید طبق سلیقه خود از آن ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *