معرفی

صندلی مدیریتی طبی چیست؟

صندلی مدیریتی طبی چیست؟

یکی از مهمترین نمونه‌های صندلی که در شرکت‌ها و اداره‌ها استفاده می‌شود، صندلی مدیریتی طبی است که به واسطه ویژگی‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌تواند راحتی و آرامش را برای شما در پی داشته باشد. صندلی مدیریتی همانطور که از نام آن پیداست در اتاق‌های مدیریتی استفاده می‌شود و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است و جدا از ویژگی‌های ظاهر باید بتواند حافظ سلامتی بدن افراد باشد. مدیران و صاحبان کسب و کار روزانه ساعت‌های زیادی در اتاق خود مشغول هستند که در صورت استفاده از صندلی‌های نامناسب جدا از آسیب‌های جسمی‌ که ممکن است به بدن وارد شود، تمرکز فکری را از مدیران خواهد گرفت.

صندلی مدیریتی طبی می‌تواند از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کند و به همین دلیل بسیاری از کارفرمایان تمایل زیادی به تهیه این نوع صندلی‌ها برای اتاق خود دارند تا بتوانند به راحتی به کارهای خود بپردازند و راحتی خود لذت ببرند. شرکت مبلمان اداری پاوید از تولید کننده‌های برتر این محصولات بوده که با داشت سالها سابقه در تولید صندلی اداری توانسته خریداران بسیاری را به خود جذب کند و رضایت آنها را در تمام این سالها جذب کند.

در ادامه این مقاله در مورد صندلی‌های طبی پاوید صحبت خواهیم کرد تا با این مدل آشنایی بیشتری پیدا کرده و بتوانید خرید دقیق تری را تجربه کنید و در انتها نیز شما را با نحوه خرید صندلی مدیریتی آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

صندلی مدیریتی طبی چیست؟

صندلی مدیریتی طبی یکی از انواع صندلی مدیریتی بوده که دارای خاصیت و ویژگی‌های مختلفی است می‌تواند راحتی بسیار بیشتری نسبت به مدل‌های معمولی داشته باشد. این نوع صندلی معمولا دارای طراحی ارگونومیک بوده و به همین دلیل تمام قسمت‌های بدن را دربر می‌گیرد و آن را در وضعیت راحتی قرار می‌دهد و با این کار از خستگی افراد جلوگیری می‌کند.

این مدل صندلی نه تنها توسط مدیران بلکه افرادی که به صورت دورکار مشغول هستند و یا کارمندان مختلف ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد و به همین علت جایگزین مناسبی برای صندلی کامپیوتر هستند و محدودیتی در استفاده از آنها وجود نخواهد داشت اما عمده استفاده از آنها در اتاق‌های مدیریتی است.صندلی مدیریتی طبی معمولا پشتی بلندی دارد که به واسطه این ویژگی تمام قسمت‌های بدن پشتیبانی مناسبی خواهند داشت و با این کار از گرفتگی عضلات جلوگیری خواهد کرد. در بخش‌های بعدی درباره این موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد.

یکی از ویژگی‌های صندلی مدیریتی این است که احساس برتری را به شما منتقل خواهد کرد و می‌تواند اعتماد به نفس زیادی به مدیران برای انجام بهتر کارها و وظایف ببخشد. این موضوع یکی از اصلی ترین دلایلی است که کارفرمایان به استفاده از صندلی مدیریتی علاقه زیادی دارند. اما این مورد برای افزایش کارایی کافی نیست و اگر قصد خرید دارید بهتر از مدل‌های طبی استفاده کنید تا در گذر زمان دچار خستگی نشوید.

صندلی مدیریتی 4004 قهوه ای چپ

مشاهده مشخصات و خرید صندلی مدیریتی 4004

صندلی مدیریتی طبی چه ویژگی‌های دارد؟

صندلی مدیریتی طبی تمام ویژگی‌های یک صندلی مدیریتی را دارد با این تفاوت که قابلیت‌های بیشتری برای آن در نظر گرفته و از نظر راحتی، کارکرد بیشتری برای شما خواهد داشت. این مدل صندلی باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • طراحی ارگونومیک
  • متریال مقاومت و با کیفیت
  • ظاهر زیبا و جذاب
  • قابلیت تنظیم شدن
  • پوشش دهی گودی گمر
  • ضد تعریق بودن
  • چرخ‌های روان و محکم

به صورت کلی صندلی مدیریتی که خاصیت طبی دارد می‌تواند حس بسیار خوبی را به شما منتقل کند و به انجام کار‌های شما کمک زیادی کند. همانطور که می‌دانید امروزه در بیشتر اداره‌ها و شرکت‌ها، مدیران کار‌های بسیاری مهم و اصلی شرکت را انجام می‌دهند و برای گرفتن تصمیم‌های درست نیاز به محل مناسبی برای نشستن دارند. یک صندلی مدیریتی مناسب با فراهم کردن این امکانات می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد.همچنین در مقاله زیر می توانید اطلاعات کامل تری در این مورد پیدا کنید.

ویژگی‌های صندلی مدیریتی چیست؟

ارگونومیک بودن صندلی مدیریتی طبی

یکی از ویژگی‌هایی که از اهمیت بسیاری برخوردار بوده، ارگونومیک بودن صندلی است. اما ارگونومی‌ به چه معناست؟حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام نشستن روی صندلی، کمر شما پس از مدتی خسته شده و یا ناحیه باسن و پاها دچار گرفتگی می‌شوند. علم ارگونومی‌ در اینجا می‌تواند به کمک شما آمده و از این اتفاقات جلوگیری کند. صندلی مدیریتی طبی که از خاصیت ارگونومیک بودن بهره می‌برد، با قرار دادن بدن شما در وضعیت صحیح از خستگی شما در طولانی مدت جلوگیری می‌کند.

تکیه گاه صندلی مدیریتی طبی

در این مورد طراحی پشتی و نشیمنگاه صندلی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. این قسمت‌ها هنگام نشستن روی صندلی به صورت مستقیم روی راحتی شما تأثیر زیادی خواهد داشت. صندلی مدیریتی طبی چنین ویژگی‌ای دارد. با توجه به این قسمت‌های ذکر شده، باید گفت که در این نوع صندلی طبی مدیریتی، پشتی آنها حالت S شکل داشته و در مواردی نیز پشتی به صورت گود طراحی شده است.

این نوع طراحی‌ها باعث شده تا هنگام نشستن روی صندلی بدن شما در وضعیت بسیار راحتی قرار بگیرد. مدل‌های S شکل با دادن قوس ملایمی‌به بدن می‌تواند از وارد شدن فشار زیاد به ستون فقرات جلوگیری کند و همچنین جلوی قوز کردن شما را خواهد گرفت.

نوع دیگری که گفته شد یعنی حالت فرورفته، می‌تواند قسمت پهلوهای شما را نیز پشتیبانی کند. به همین دلیل با تکیه دادن به این نوع پشتی‌ها بدن شما حس خوبی پیدا کرده و راحتی زیادی حس خواهی کرد. در صندلی‌هایی که توسط شرکت پاوید تولید می‌شوند، تمامی‌ این نکات در طراحی پشتی و کفی رعایت شده و مدل‌های مختلفی تولید شده که هر کسی بتواند با توجه به سلیقه خود محصولی متناسب با نیاز‌های خود تهیه کند.

صندلی مدیریتی طبی کد M 2000 قهوه ای

قیمت و خرید صندلی مدیریتی طبی M-2000

قابلیت تنظیم صندلی مدیریتی طبی

یکی دیگر از موارد مهمی‌ که در ارگونومیک بودن صندلی مدیریتی طبی نقش دارد، قابلیت‌های تنظیم آن است. همانطور که می‌دانید، هر فردی از ویژگی‌های جسمی‌ مختلفی برخوردار می‌باشد و به همین دلیل باید در خرید صندلی دقت کند تا محصول خریداری شده بتواند نیازهای آنها را برطرف کند. صندلی اداری طبی به گونه‌ای ساخته شده که هر کسی می‌تواند روی آن بنشیند و با قابلیت‌های تنظیمی‌ که در اختیار افراد قرار می‌دهد، آزادی عمل زیادی خواهی داشت.

این ویژگی باعث شده تا شما با توجه به قد و سایز بدن خود بتوانید ارتفاع و شیب صندلی را تغییر دهید و به همین خاطر محدودیتی در این مورد نخواهد بود.از قسمت‌های مهمی‌ که در تنظیم صندلی وجود دارد، ارتفاع آن می‌باشد. صندلی مدیریتی طبی ساخته شده توسط شرکت پاوید، تا 10 سانتی متر قابلیت تغییر ارتفاع داشته و این مورد می‌تواند برای افراد قد بلند بسیار کارایی داشته باشد.

اگر جزو این دسته افراد باشید حتما تجربه استفاده از صندلی‌های غیر استاندارد را دارید. این نوع صندلی‌ها به دلیل نداشتن چنین قابلیتی می‌تواند ناراحتی بسیاری به وجود آورده و بهره وری افراد را به طرز قابل توجهی کم کند. صندلی اداری طبی همچنین می‌تواند با قابلیت تنظیم شیب راحتی شما را افزایش دهد. صندلی‌هایی که در شرکت پاوید در این دسته تولید می‌شوند، معمولا از مکانیزم دوکاره یا مکانیزم اتوبوسی استفاده می‌کنند که به کمک آنها به راحتی می‌توانید شیب صندلی را تنظیم کرده و به راحتی ترین حالت ممکن است صندلی استفاده کنید.

ظاهر صندلی مدیریتی طبی

جدا از قابلیت‌های متنوعی که در صندلی مدیریتی طبی، تضمین کننده راحتی هستند، ظاهر آنها نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند. همانطور که می‌دانید صندلی‌های نقش مهمی‌در در تزئین دکوراسیون داخلی ایفا می‌کنند و به همین خاطر در تهیه آنها باید دقت زیادی کرد. تاکنون حتما برای شما پیش آمده که وارد شرکت و اداره‌ای شوید. در این محیط‌ها اولین چیزی که به چشم می‌خورد، چیدمان شرکت است. در این چیدمان صندلی‌ها تأثیر زیادی دارند که ممکن است به آن دقت زیادی نشود.

اما بهتر است بدانید صندلی اداری جزو مهمترین وسایل برای چیدمان دکور به شمار می‌رود و صندلی مدیریتی نیز می‌تواند حس و حال متفاوتی در اتاق مدیریت ایجاد کند. صندلی مدیریتی طبی جدا از راحتی و فراهم کردن حس آرامش باید بتواند تمرکز فکری را به مدیران ببخشد. با توجه به اهمیت این موضوع، شرکت‌های تولید کننده محصولات متنوعی را به بازار عرضه می‌کنند چون خرید صندلی مدیریتی به سلیقه افراد نیز مربوط می‌شود. جدا از نوع طراحی باید دقت کنید که صندلی که تهیه می‌کنید، دارای ظاهر مناسبی با توجه به نوع اتاق شما داشته باشد.

این کار باعث شده تا اتاق شما جلوه خاصی پیدا کرده که هنگام مراجعه مشتریان و همکاران در یاد آنها خواهند ماند. صندلی مدیریتی طبی، معمولا ظاهر رسمی‌ و بسیار شیکی دارد که حس مدیر بودن را منتقل خواهد کرد و عموما از رنگ‌های مشکی و یا قهوه‌ای تیره در ساخت آنها استفاده می‌شود. میزان بلندی و کوتاهی صندلی مدیریتی یکی از پارامتر‌های اختیار بوده اما در ارگونومی‌ صندلی بسیار تأثیر گذار خواهد بود. صندلی‌هایی با پشتی کوتاه قابلیت پشتیبانی از گردن را نداشته و به همین دلیل می‌تواند باعث آسیب دیدگی مهره‌های گردن شود پس به این مورد دقت زیادی داشته باشد.

صندلی مدیریتی طبی کد M-4009

خرید و مشاهده قیمت صندلی مدیریتی 4009

صندلی مدیریتی طبی چه متریالی باید داشته باشد؟

صندلی مدیریتی طبی، خاصیت طبی بودن خود را تا حد زیادی مدیون استفاده از متریال مناسب است. اگر صندلی دارای بدنه ای ارگونومیک باشد اما از مواد اولیه مناسبی در آن استفاده نشده باشد، پس می‌توان گفت که ارگونومیک بودن صندلی به خوبی اجرا نشده عملا صندلی ارگونومیک نخواهد بود. در بهترین مدل‌های صندلی مدیریتی که در شرکت پاوید تولید می‌شوند، بهترین متریال موجود در بازار استفاده شده و به همین دلیل نیازی به نگرانی در این مورد نخواهد بود.

صندلی مدیریتی طبی را باید از این منظر بررسی کنید که در هر کدام از قسمت‌ها چه موادی به کار گرفته شده است. قسمت پشتی و نشیمنگاه صندلی مدیریتی باید بسیار نرم و راحت ساخته شده باشد. در این قسمت‌ها معمولا در فوم سرد استفاده می‌شود که بسیاری از شرکت‌های تولید کننده از فوم گرم نیز استفاده می‌کنند که کیفیت بسیار کمتری دارد و پس از مدتی تغییر شکل می‌دهند پس این نکته توجه زیادی داشته باشید.

در شرکت پاوید بهترین نوع فوم سرد در ساخت صندلی‌ها استفاده می‌شود و 2 سال گارانتی برای آنها در نظر گرفته شده که مطمئن شوید پس از استفاده‌های روزمره در طولانی مدت این قسمت‌ها دچار تغییر حالت نخواهند شد.قسمت روکش‌ها در درجه دوم از اهمیت بالایی برخوردار هستند. نوع روکش نیز در راحتی صندلی مدیریتی طبی تأثیر زیادی دارد. با توجه به اینکه این نوع صندلی‌ها برای استفاده‌های طولانی مدت کاربرد دارند پس بهتر است که صندلی‌ای تهیه کنید که بتواند از تعریق شما جلوگیری کند.

استفاده از چرم پارس یکی از بهترین گزینه‌هاست که به خوبی از تعریق بدن جلوگیری می‌کند و اگر جزو مدیرانی هستید که روزانه زمان زیادی را پشت میز خود سپری می‌کنید، پیشنهاد ما تهیه صندلی‌ای است که داری روکش چرم پارس باشد. در تمامی‌ صندلی‌های مدیریتی پاوید از چرم پارس PU دار استفاده می‌شود که در اثر گذر زمان دچار پوسته پوسته شدن نخواهد شد.

صندلی مدیریتی غیر استاندارد چه خصوصیاتی دارد؟

حتما با خواندن این تیتر تعجب کردید که چرا باید صندلی مدیریتی غیر استاندارد اهمیت داشته باشد. گاهی اوقات باید ویژگی‌های خوب را با دانستن ویژگی‌ها بد متوجه شد. در مورد صندلی‌ها این مورد نیز صدق می‌کند و امروزه در بازار شاهد صندلی‌های بسیاری هستیم که با عنوان صندلی مدیریتی طبی یا صندلی ارگونومیک به فروش می‌رسد. یک مشتری آگاه با داشتن اطلاعات کافی در این خصوص به خوبی می‌تواند صندلی استاندارد را از غیر استاندارد تشخصی دهد. برای اینکه کار شما را ساده تری کنیم بهتر است به موارد زیر دقت کنید:

  • اگر صندلی‌ای که تهیه می‌کنید تا قسمت کتف‌ها بلندی داشته باشد یا نتواند گودی کمر شما را پر کند، این صندلی غیر ارگونومیک و غیر استاندارد می‌باشد.
  • دسته‌های صندلی مورد دیگری است که باید به آن دقت زیادی کنید. محل قرارگیری دسته‌ها باید زیر آرنج بوده و از ارتفاع مناسبی برخوردار باشند. اگر این دسته‌ها در ارتفاع و فاصله مناسبی قرار نگیرند، این صندلی استاندارد نیست.
  • چرخ‌های صندلی غیر استاندارد سفت و پر سر و صدا هستند که در اتاق‌های مدیریتی جلوه خوبی ندارد.
  • اگر پس از مدتی نشستن روی صندلی بدن شما دچار تعریق شد، صندلی از متریال مرغوبی استفاده نشده و کاملا غیر استاندارد می‌باشد.

صندلی مدیریتی طبی کد M-4002

مشاهده قیمت و خرید صندلی مدیریتی M-4002

عوارض استفاده از صندلی غیر استاندارد

همانطور که استفاده از صندلی مدیریتی طبی خاصیت‌های بسیاری دارد، در صورتی که از صندلی‌های غیر استاندارد استفاده کنید، مشکلات متعددی ممکن است برای شما به وجود بیاید که بعضا غیر قابل جبران خواهد بود. این عوارض شامل ممکن است شامل موارد زیر شود:

  • کمر درد
  • گردن درد
  • زانو درد
  • فشار به ستون فقرات
  • اختلال در گردش خون
  • افتادگی و درد شانه و کتف

با توجه به مواردی که گفته شد، متوجه شدید که صندلی طبی چقدر می‌تواند اهمیت داشته باشد. پس برای حفظ سلامتی خود بهتر است در تهیه این محصولات دقت زیادی کنید.

نکات مهم در خرید صندلی مدیریتی طبی

  • تا حد امکان سعی کنید صندلی را به صورت حضوری خرید کنید. با این کار می‌توانید موارد گفته شده در این مقاله را به صورت عینی تست کنید و از کیفیت آنها اطمینان حاصل کنید. با نشستن روی صندلی شما متوجه بسیاری از فاکتور‌های راحتی خواهی شد.
  • دقت کنید که هنگام خرید حتما قابلیت‌های تنظیم صندلی را چندین بار تست کنید و صندلی مورد نظر را در وضعیتی که بیشتر از آن استفاده خواهی کرد چک کنید.
  • حتما دقت کنید تا صندلی آزادانه به اطراف گردش داشته باشد و حرکت و چرخش آن بسیار نرم و بدون سر و صدا باشد.

نحوه خرید صندلی مدیریتی طبی

برای خرید صندلی مدیریتی طبی بهتر است به فروشگان معتبر مراجعه کند. مبلمان اداری پاوید با داشتن سالها سابقه در تولید این محصولات توانسته مشتریان خود را در طول تمام این سالها راضی نگه دارد. یکی از ویژگی‌های شرکت پاوید این است که امکان خرید حضوری از آن وجود داشته و شما توسط آدرس‌های موجود در سایت می‌توانید به فروشگاه یا کارخانه مراجعه کرده و صندلی‌ها را از نزدیک مشاهده کنید. این کار باعث شده تا خریداران بتوانند مطالب گفته شده در این مقاله را به خوبی روی صندلی‌ها تست کنند و از صحت عملکرد آنها اطمینان پیدا کنند.

همچنین شما می‌توانید از طریق سایت پاوید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و از 2 سال گارانتی برای محصولات برخوردار شوید. در فروشگاه تعداد زیادی از بهترین صندلی مدیریتی طبی قرار داده شده که تعدادی از آنها در همین مقاله معرفی شده اند و شما انتخاب‌های بسیار پیش رو خواهی داشت که با اطمینان از کیفیت آنها تنها کافی‌ست به دنبال سلیقه خود بگردید و بهترین صندلی اداری را برای اتاق خود تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *