معرفی

صندلی پشت توری چیست؟ معرفی 3 صندلی با قیمت ویژه

صندلی پشت توری

به عنوان یکی از کاربردی ترین مدل‌های صندلی اداری، باید به صندلی پشت توری اشاره کرد که استفاده از آن مزیت‌های زیادی داشته و به خصوص در فصل گرما و محیط‌ های گرم می‌تواند استفاده‌های بسیاری داشته باشد. این محصول مدلی دیگر از صندلی‌های تولید شده توسط شرکت پاوید است که قابلیت‌های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به طراحی مناسب، وجود مکانیزم‌های مختلف و کیفیت بالای ساخت آنها اشاره کرد که باعث شده تا خریداران به سمت آن جذب شده و فروش بالایی را با خود به همراه داشته باشند.

طراحی صندلی پشت توری مانند صندلی مدیریت بوده و به همین دلیل راحتی بیشتری نسبت به محصولات مشابه داشته و این طراحی‌ها بسیار متنوع می‌باشند. با این کار سلیقه‌های مختلف را با خود همراه کرده تا هر کسی بتواند با توجه به محیطی که در اختیار دارد بهترین مدل صندلی را استفاده کند. همچنین وجود مکانیزم‌های تنظیم کننده باعث شده تا شما بتوانید آن را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید. از طرف دیگر در ساخت این نوع محصولات از مواد اولیه درجه یک استفاده شده تا کیفیت بالایی پیدا کنند و به واسطه این کیفیت نیز طول عمر مفیدی خواهند داشت.

این موضوع به مشتریان و مصرف کنندگان اجازه می‌دهد آنها را برای استفاده‌های طولانی مدت به کار بگیرند. در ادامه مطلب به بررسی این مدل محبوب از صندلی خواهیم پرداخت و در انتها در مورد نحوه خرید و قیمت صندلی پشت توری صحبت خواهیم کرد. پس برای آشنایی با مدل و ویژگی‌های این نوع صندلی ادامه این نقد و بررسی را از دست ندهید و با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

طراحی صندلی پشت توری باید چگونه باشد؟

صندلی‌های اداری معمولا از طراحی‌های متنوعی برخوردارند و مدل‌های متنوعی از آنها در بازار موجود بوده که یکی از پراستفاده ترین مدل‌ها، صندلی پشت توری است که از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و مشتریان خاص خود را دارد. شرکت پاوید نیز به عنوان یکی از بهترین تولید کننده‌های این محصولات مدل‌های بسیاری از این محصول را به بازار عرضه کرده که فروش بالایی را با خود به همراه داشته. در مورد این محصول اولین ویژگی که به چشم می‌خورد طراحی ظاهری آن است. در این باره باید گفت که این محصول دارای قسمت‌های مختلفی است که راحتی شما را تأمین می‌کند.

صندلی کارمندی کد K 140 گلدوزی

مشاهده مشخصات و خرید صندلی کارمندی کد k140

پشتی کمر از مهمترین بخش‌های صندلی پشت توری بوده که به آن توجه زیادی می‌شود و این پشتی اصلی ترین تفاوت این محصول با بقیه صندلی‌هاست. این قسمت همانطور که از نام محصول مشخص بوده به صورت توری ساخته شده و توسط همین ویژگی استفاده از آن بسیار راحت تر شده است. در روز‌های گرم به دلیل تعرق زیاد و انتقال رطوبت به پشتی، این قسمت همواره در معرض جذب باکتری‌ها است.

صندلی توری قسمت کمر باعث شده تا این محصول قابلیت گردش هوا داشته باشد و هوا آزادانه در این بخش به گردش می‌آید و با این کار از تعریق بدن شما جلوگیری خواهد کرد. همانطور که می‌دانید مدیریت مجموعه فعالیت‌های زیادی را شامل می‌شود که این فعالیت‌ها به صورت کلی پشت میز انجام می‌گیرد. پس تهیه یک صندلی مدیریت مناسب می‌تواند بازدهی بیشتری برای مدیران به همراه داشته باشد.

ویژگی های طراحی صندلی پشت توری

با داشتن یک صندلی پشت توری که تمام ویژگی‌های مورد نیاز را داشته باشد و از طرف دیگر بتواند از تعریق مدیران و کارمندان جلوگیری کند می‌توانید از خستگی افراد جلوگیری کنید که با این کار خروجی باکیفیت تری خواهی داشت ضمن اینکه در روحیه افراد نیز بسیار تأثیر گذار است. این محصول می‌تواند در ماه‌‌های گرم سال استفاده‌های زیادی داشته باشد و همچنین برای مکان‌هایی که از محیط‌های گرمتری برخوردارند بسیار مناسب می‌باشد و با کمک قابلیت ضد تعریق صندلی می‌توانید از بروز چنین مشکلی جلوگیری کنید.

طراحی این محصولات در شرکت پاوید معمولا بسیار شیک و مدرن بوده و به همین دلیل در مجموعه‌ها و شرکت‌ها استفاده ی زیادی دارند. ظاهر رسمی این مدل صندلی پشت توری به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید از آنها در اتاق مدیریت و یا حتی برای کارمندان استفاده کنید و راحتی را برای مصرف کننده آن به ارمغان آورید. همچنین این ظاهر در دکوراسیون محل استفاده تأثیر مستقیمی‌ دارد و بهتر از قبل از تهیه این محصول ظاهر محل استفاده از آن را در نظر بگیرید و سپس به خرید آن اقدام کنید.به صورت کلی صندلی پشت توری باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • قسمت توری باید مقاومت بالایی داشته باشد تا در صورت تکیه دادن پاره نشود.
  • فقط توری بودن باعث ضد تعریق شدن نخواهد شد.متریال استفاده شده در صندلی نیز باید ضد تعریق باشد.
  • صندلی پشت توری باید به گونه‌ای باشد که هنگام تکیه دادن زیاد ارتعاش نداشته باشد.
  • قسمت توری نه باید زیاد محکم و یا زیاد شل باشد.

صندلی پشت توری چه ویژگی‌هایی دارد؟

صندلی پشت توری معمولا تمام ویژگی‌های صندلی مدیریتی را با خود به همراه دارد به استثنا یک مورد که آن قسمت توری پشتی می‌باشد. این بخش از انتقال رطوبت به بدن شما در حین نشستن جلوگیری می‌کند و در قسمت قبلی به این مورد اشاره کردیم. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول داشتن بخش‌های مجزا با قابلیت‌های گوناگون بوده که باعث شده تا هر کسی بتواند بنابر سلیقه خود بهترین مدل صندلی را تهیه کند. شرکت پاوید نیز با در نظر گرفتن سلیقه ی خریداران تاکنون مدل‌های متنوع را در طرح‌های جذاب عرضه که اکثر آنها ساختار شبیه به هم داشته.

در بالاترین قسمت صندلی پشت توری تکیه‌گاه سر قرار دارد که می‌تواند پشتیبان خوبی برای گردن باشد و شما به راحتی می‌توانید سر خود را به آن تکیه دهید با این کار از فشار وارده به گردن به جلوگیری کنید. این محصول دارای سری دارای قابلیت تنظیم بوده که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید بر اساس قد خود تنظیمات دلخواه را روی این قسمت انجام دهید. این کار اصلا سخت نبوده و توسط فشار بسیار کمی قابل انجام است. همچنین این قسمت دارای انحنای ملایمی بوده که زوایه مناسبی برای گردن فراهم کرده و فشار را از روی گردن برمی‌دارد.

مزایای صندلی پشت توری

از طرف دیگر قسمت پشتی صندلی پشت توری نیز دارای زاویه 110 درجه می‌باشد که بهترین زاویه برای صندلی بوده و به همین دلیل شما دچار خستگی نخواهی شد. همچنین دارا بودن توری در این قسمت می‌تواند کمر شما را خنک تر کند و به همین دلیل در استفاده‌های طولانی مدت مشکلی نخواهی داشت. اگر جزو کسانی هستید که برای ساعت‌ها پشت میز خود می‌نشینید پس ممکن است نیاز به استراحت‌های کوتاه مدت داشته باشید. در این صورت می‌توانید با استفاده از مکانیزم تعبیه شده برای آن شیب آن را تنظیم کنید تا بتوانید صندلی را مطابق با نیاز خود استفاده کنید.

صندلی مدیریتی کد M 3035 مشکی

 

مشاهده قیمت و خرید صندلی مدیریتی M-3035

اگر جزو افراد قد بلند هستید، نیازی به هیچگونه نگرانی نخواهد بود چرا که این صندلی پشت توری دارای مکانیزم مخصوص برای تنظیم ارتفاع بوده و این کار به سادگی قابل انجام است. از طرف دیگر برای جابجا شدن و دسترسی به قسمت‌های مختلف میز نیازی به بلند شدن از روی صندلی ندارید. چرا که چرخ‌های لاستیکی در نظر گرفته شده برای آن بسیار نرم و روان هستند و به هر طرف که بخواهید حرکت خواهند کرد. هنگام استفاده از صندلی یکی از بخش‌های اصلی بدن که به شدت درگیر است دست‌ها هستند. در قسمت‌های کناری صندلی دسته‌های مخصوصی طراحی شده که می‌توانند تکیه‌گاه مناسبی برای دست‌های شما باشند و به همین دلیل دچار گرفتگی در این ناحیه نخواهی شد.

مانند قسمت پشتی صندلی، این دسته‌ها نیز قابلیت تنظیم داشته و بسته به فرم بدن خود قادرید تا ارتفاع این قسمت‌ها را تغییر دهید. در بخش‌های بعدی شما را با جنس و متریال به کار رفته در قسمت‌های مختلف صندلی آشنا خواهیم کردپس این قسمت را از دست ندهید.

جنس و کیفیت صندلی پشت توری چگونه است؟

همانطور که می‌دانید صندلی پشت توری یکی از قابل توجه ترین مدل‌های صندلی مدیریت است که در بازار وجود دارد و معمولا اتاق‌های مدیران این صندلی‌ها را شامل می‌‌شوند. به همین دلیل لازم است که از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا اطمینان و آرامش را به این افراد ببخشد. محصولات تولید شده توسط شرکت پاوید به گونه ای ساخته شده اند که طول عمر بالایی دارند و از استحکام کافی برای استفاده ی افراد سنگین وزن برخوردار هستند و به همین دلیل جزو پرفروش ترین محصولات بازار در این زمینه می‌باشند.

قسمت سری این مدل صندلی به صورت توری بوده که از تعریق سر شما جلوگیری می‌کند و قسمت میانی پشتی نیز چنین ویژگی ای دارد که در قسمت‌های کناری آن از چرم پارس استفاده شده. این مدل چرم در بیشتر محصولات ساخته شده در پاوید به کار رفته و باعث شده تا بدنه ی آن مرغوبیت مناسبی داشته باشد. این نوع چرم در قسمت نشیمنگاه نیز به کار رفته که بسیار نرم کار شده و در قسمت زیری این چرم نیز فوم سرد استفاده شده و شما دچار خستگی در اثر گذر زمان نخواهی شد.

صندلی پشت توری چه قابلیت هایی دارد؟

صندلی پشت توری پاوید از جک‌های تایوانی در قسمت زیرنشیمنگاه بهره می‌برد که این مدل بهتری جک موجود در ساخت این محصولات است که مقاومت بسیاری در مقابل فشار داشته و به همین دلیل می‌تواند وزن‌های بالا را به خوبی تحمل کند.اگر جزو افراد سنگین وزن هستید مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد و به راحتی قادر به استفاده از صندلی هستید.

یکی از عواملی که در مقاومت کلی بدنه تأثیر گذار بوده نوع متریال به کار رفته در زیر قسمت‌های چرمی است. در این مدل صندلی از کلاف چوبی 9 لایه استفاده شده که با روکشی از جنس چوب درخت سنوبر همراه شده که بسیار ضربه پذیر بوده و به همین دلیل از اثر وارد آمدن ضربه دچار آسیب دیدگی نخواهد شد.

صندلی کارمندی کد K 140 قرمز

مشخصات و خرید صندلی کارمندی K140

قسمت‌های پشتی این صندلی پشت توری مدیریتی نیز از فولاد 9 میلی متری استفاده شده به راحتی دچار خم شدگی نخواهد شد و نیازی به نگرانی در این مورد نخواهی داشت. با توجه به موارد گفته شده متوجه کیفیت بالای محصولات تولید شده پاوید در این زمینه خواهی شد و که با در نظر گرفتن قیمت آن می‌توان گفت که صرفه جویی زیادی برای مشتریان در پی خواهد داشت.

خرید بهترین مدل صندلی پشت توری

در خرید صندلی پشت توری عوامل زیادی در قیمت آن تأثیرگذار بوده اند که تمامی این موارد در بخش‌های قبلی گفته شد. بدیهی است که هرقدر کیفیت صندلی ساخته شده بالاتر و از قابلیت‌های بیشتری برخوردار باشد، قیمت نسبتا بالاتری دارد. در این مدل از صندلی‌های تولیدی شرکت پاوید ما بالاترین کیفیت ساخت را در کنار پایین ترین قیمت در نظر گرفته‌ایم و با مقایسه قیمت‌ها متوجه این موضوع خواهی شد. با خرید یک صندلی مناسب می‌توانید از دردهای مزمن ستون فقرات و گردن جلوگیری کنید. در صندلی‌های معمولی به دلیل نداشتن طراحی آرگونومیک این مشکلات به وفور به وجود می‌آید که بعضا تا مدت‌ها در بدن افراد ماندگاری خواهد داشت.

صندلی پشت توری قابلیت‌هایی مثل جلوگیری از تعریق بدن شما را در پی خواهد داشت و نسبت به صندلی‌های معمولی کاربرد بیشتری دارد. همچنین تنوع بالای این مدل باعث شده تا خریداران بتوانند به راحتی در دسته بندی مربوط این مدل‌ها را مشاهده کنند و محصولی که مطابق سلیقه خود باشد را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنند. نکته ای که هنگام خرید باید به آن دقت کنید این است که هر محصول رنگ بندی‌های متنوع و جذابی دارد که حتی در صورت تمایل می‌توانید رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهید که این ویژگی فروشگاه پاوید را از سایر تولید کننده‌ها جدا می‌کند.

جمع بندی ویژگی های صندلی پشت توری

صندلی پشت توری یکی از انواع صندلی مدیریت بوده که از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و مورد توجه بسیاری از خریداران قرار دارد. این نوع صندلی که در شرکت پاوید تولید می‌شود از طراحی بسیار جذابی بهره می‌برد که افراد مختلف می‌توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود و همچنین دکور فضای مورد مصرف، بهترین صندلی توری را تهیه کنند. رنگ بندی‌های جذاب، ساختار‌های شیک و زیبا و همچنین راحتی بسیار زیبای این مدل محصول از دلایل تهیه آن بوده که حس خوبی را برای شما در پی خواهد داشت.

در کنار ظاهر جذاب مواد اولیه به کار رفته در این محصولات درجه یک بوده اند و کیفیت مثال زدنی آنها نتیجه سالها فعالیت شرکت پاوید در این خصوص بوده است. برای تهیه این محصول کاربردی می‌توانید همین حالا با شرکت پاوید تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و از 2 سال گارانتی این شرکت بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *