معرفی

صندلی پلاستیکی اداری چیست و چه کاربردی دارد؟

صندلی پلاستیکی

امروزه استفاده از محصولات پلاستیکی به امری متداول تبدیل شده است و در هر جایی که وارد شوید، محصولی با این متریال یافت می‌شود. یکی از این محصولات صندلی پلاستیکی است که دارای مزایا و معایب مختلفی بوده و قطعا مزایای آن در حدی بوده که هر کسی ترجیح می‌دهد این نوع صندلی‌ها را به جای صندلی‌های معمولی استفاده کند. این نوع محصولات به دلیل استفاده در پلاستیک در ساخت خود داری تنوع زیادی هستند و به همین دلیل می‌توانند سلیقه‌های مختلف را دربر بگیرد.

صندلی پلاستیکی همچنین می‌تواند استفاده‌های بسیاری در اماکن مختلف داشته باشد و به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص می‌تواند برای هر کاربردی مناسب باشد. در واقع از این محصول به عنوان جایگزین مقرون به صرفه برای محصولات مشابه استفاده می‌شود که کاهش هزینه‌ها و طول عمر بیشتر را برای مشتریان در پی دارد. در ادامه مطلب با اشاره به ویژگی‌های این محصول می‌توانید آشنایی بیشتری با آن پیدا کنید و با اطلاعات به دست آمده خرید مطمئن تری را تجربه کنید. همچنین در انتهای مقاله یکی از بهترین مدل‌های صندلی اداری پلاستیکی را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

صندلی پلاستیکی چیست ؟

صندلی پلاستیکی نوعی از صندلی است که می‌تواند در دسته بندی‌های مختلف وجود داشته باشد. این صندلی‌ها عموما در محیط‌های منزل و یا مغازه‌های کوچک به چشم می‌خورد. حتما با خواندن نام صندلی پلاستیکی، به یاد صندلی‌های سفید رنگی که در مراسم‌ها و همایش‌ها استفاده می‌شود خواهی افتاد. اما جالب است بدانید این مدل صندلی مدل‌ها و دسته بندی‌های متنوعی دارند که هر کدام از آنها برای کاربردی خاص طراحی شده اند.

صندلی پلاستیکی که در شرکت پاوید تولید می‌شود، نمونه‌ای خوب از این محصول است که در دسته بندی صندلی اداری پلاستیکی قرار می‌گیرد و همانوطور که از نام آن پیداست دارای کاربرد‌های مشخص برای محیط‌های کاری و اداری می‌باشد. این نوع صندلی به دلیل استفاده از پلاستیک معمولا طول عمر بالایی دارد و بستگی به تولید کننده و کیفیت ساخت، خطر آسیب دیدگی زیادی ندارد و از طرف دیگر جابجایی آن بسیار ساده از سایر صندلی‌های اداری می‌باشد. در ادامه به مزایای این مدل صندلی خواهیم پرداخت.

صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی چه ویژگی‌هایی دارد؟

صندلی پلاستیکی همانطور که گفته شد دارای ویژگی‌های بسیاری است که باعث شده بسیاری از خریداران علاقه زیادی به تهیه آن داشته باشند و به همین دلیل در هر مجموعه‌ای که وارد شوید، قطعا با این مدل از صندلی‌ها مواجه خواهی شد. خرید صندلی اداری پلاستیکی می‌تواند یکی از مقرون به صرفه ترین خرید‌های شما برای مجموعه‌های مختلف باشد چراکه هزینه‌ای به مراتب پایین تر از سایر مدل‌ها دارد و هم مقاومت و طول عمر بیشتری دارد. این محصولات دارای تنوع بیشماری هستند و این موضوع باعث شده تا هر کسی بتواند با توجه به دکوراسیونی که دارد بتواند بهترین مدل را تهیه کند.

صندلی پلاستیکی به دلیل استفاده از متریال خاص در ساخت خود، محدودیت مکانی برای استفاده نداشته و می‌تواند در هر قسمت از شرکت و اداره‌ای به کار گرفته شود. همچنین نکته‌ای که در استفاده از این محصول وجود دارد این است که شرایط خاصی برای نگهداری از آنها وجود ندارد و حتی می‌توانید در هوای آزاد نیز آنها را به کار بگیرید زیبا شرایط جوی و آب و هوای مختلف روی آنها تأثیری نخواهد داشت. اگر شما دکوراسیون کلاسیک و یا مدرنی دارید می‌توانید از این صندلی‌ها استفاده کنید و از آنها لذت ببرید چراکه تنوع بالای مدل‌های آنها می‌تواند شما را به محصول مورد نظرتان برساند.

البته امروزه هستند کسانی که صندلی پلاستیکی را جزو اقلامی‌ می‌دانند که باعث افت اعتبار شده و عده‌ای آنها را اصطلاحا بی کلاسی می‌نامند. در صورتی که در دنیا مدل‌های مدرنی از صندلی پلاستیکی وجود دارد که محبوبیت زیادی در بین خریداران داشته و از جمله آنها می‌توان به ورنر پانتون اشاره کرد. صندلی‌های این برند ظاهر بسیار شیک و مدرن داشته و معمولا به صورت شفاف ساخته می‌شوند.

این مدل محصولات به تنهایی می‌توانند حس و حال متفاوتی را برای محل کار شما به دنبال داشته باشند. به صورت کلی می‌توان گفت که صندلی پلاستیکی که در اداره‌ها و مجموعه‌های مختلف استفاده می‌شود دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • تنوع بالا در طراحی : صندلی پلاستیکی دارای مدل‌های مختلفی است که هر مدل در طرح‌های متنوعی تولید شده است.
  • کیفیت ساخت: به دلیل استفاده از متریال خاص، این محصولات کمتر دچار آسیب دیدگی می‌شوند.
  • طول عمر بالا: همانطور که از نام این محصول پیداست، در ساخت آنها از پلاستیک فشرده استفاده شده و با اینکار مقاومت بالایی پیدا کرده است.
  • وزن بسیار کم : این نوع صندلی‌ها دارای وزن بسیار کمی‌ هستند و به همین دلیل می‌توانید به راحتی آنها را جابجا کنید.
  • قیمت مقرون به صرفه:صندلی پلاستیکی قیمت بسیار کمتری نسبت به صندلی اداری دارد و می‌توانید در تعداد بالا از آنها خرید کنید.

علت محبوبیت صندلی پلاستیکی چیست؟

صندلی پلاستیکی را می‌توان جزو مناسب ترین محصولات در بازار نام برد که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از آنها به عنوان جایگزینی برای صندلی اداری یاد کنند. این محصول همانطور که پیشتر اشاره کردیم مدل‌های بسیار متنوعی دارد و به همین دلیل هنگام خرید انتخاب‌های زیادی پیش روی شما خواهد بود. این محصول دارای طرح‌ها و مدل‌های گوناگون با رنگ‌های مختلف تولید شده است و شما می‌توانید بر اساس معیار‌های مختلفی مثل سلیقه شخصی، دکوراسیون محل کار، حوزه کاری خود و عوامل دیگر را در نظر بگیرید و مناسب ترین خرید را تجربه کنید.

صندلی پلاستیکی به دلیل وزن کمی‌ که دارد، به راحتی جابجا می‌شود و این ویژگی سبب شده تا استفاده‌های زیادی از این محصول در همایش‌های مختلف داشته باشند. این محصول جزو مناسب ترین گزینه‌ها برای استفاد در مکان‌هایی مثل باغ، ویلا و رستوران می‌باشد. البته لازم به ذکر است که مدل‌هایی وجود دارد که برای استفاده در شرکت‌ها و محیط‌های اداری ساخته شده اند. مبلمان اداری پاوید جزو تولید کننده‌هایی است که محبوبیت زیادی در راستای صندلی اداری پلاستیکی دارد که کمی‌ جلوتر مدل را برای شما معرفی خواهیم کرد اما بهتر است از اهمیت این محصولات مطلع شویم.

صندلی پلاستیکی

 

اهمیت صندلی پلاستیکی در چیست؟

  • صندلی پلاستیکی بسیار ارزانتر از نمونه‌های فلزی و چوبی هستند. پس اگر به فکر مدیریت هزینه‌ها هستید این محصول مناسب ترین گزینه است.
  • این محصولات هنگام افتادن یا ضربه خوردن دچار آسیب دیدگی نمی‌شوند و مقاومت بالایی دارند.
  • هزینه نگهداری مسئله‌ای است که در مورد این محصول وجود ندارد.
  • با خرید صندلی اداری پلاستیکی می‌توانید باعث کاهش قطع درختان برای تولید صندلی چوبی شوید.
  • به دلیل استفاده از پلاستیک، بدنه آنها کاملا ضد آب می‌باشد و در صورت برخورد با آب دچار زنگ زدگی نمی‌شوند.

انواع صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی را می‌توان بر اساس نوع پلاستیکی که در آنها به کار رفته متمایز کرد. به صورت کلی در بازار دو نوع مدل از این محصولات وجود دارند که از متریال‌های زیر در ساخت آنها استفاده شده است:

  • ترموپلاستیک
  • ترموست

ترموپلاستیک‌هارا می‌توان به راحتی با دادن حرارت نرم و سپس قالب گیری کرد. موادی مانند پی وی سی، اکریلیک، پلی پروپیلن و پلی اتیلن از این دست متریال هستند. در طرف دیگر ترموست وجود دارد که با حرارت ایجاد شده و پس از حالت دادن به آن به شدت سفت و محکم می‌شوند و پس از آن با حرارت دادن مجدد نمی‌توان آنها را تغییر شکل داد. ملامین‌هایی که معمولا در میز آشپزخانه استفاده می‌شوند از این دست متریال هستند.

متریال ساخت صندلی پلاستیکی

مواد اولیه که در ساخت صندلی پلاستیکی استفاده می‌شوند به چندین مدل تقسیم بندی می‌شوند. یکی از متداول ترین متریال‌هایی که در ساخت و تولید این صندلی‌ها استفاده‌ی زیادی دارد، نایلون است. نایلون از چگالی بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل نه تنها در صندلی‌ها بلکه در وسایل دیگری مثل ظروف نیز از آن استفاده می‌شود و هنگام تولید می‌توان به راحتی به آن حالت داد.

آکریلیک از دیگر متریال‌هایی است که در ساخت صندلی پلاستیکی استفاده می‌شود و ویژگی خاصی که دارد این است که می‌توان ضخامت آن را بسیار بیشتر کرد که برای ساخت صندلی‌های مقاوم تر کارایی دارد. همچنین با استفاده از آکریلیک می‌توان صندلی‌ها را در رنگ روشن و تیره تولید کرد.

معرفی صندلی اداری 140

صندلی کارمندی کد K 140 مشکی

مشاهده قیمت و خرید صندلی کارمندی 140

صندلی اداری 140 یکی از بهترین مدل‌هایی است که در شرکت پاوید طراحی و تولید شده است و توانسته نیاز شرکت‌های مختلف را به خوبی برطرف کند. این محصول که نوعی صندلی پلاستیکی به شمار می‌رود دارای قابلیت‌هایی است که می‌تواند راحتی را برای شما در پی داشته باشد و از طرف دیگر مقاومت و طول عمر بالایی دارد که شما را از هزینه‌های تعمیر و نگهداری بی نیاز می‌کند.

این صندلی کارمندی دارای یک قسمت پشتی مخصوص است که از چنس پلاستیک ساخته شده و این پشتی به صورت یک تکه، دسته‌ها و زیر صندلی را شامل می‌شود و به همین دلیل کمتر احتمال خرابی آن وجود دارد. استفاده از متریال پلاستیک سبب شده تا وزن این صندلی پلاستیکی تا حد زیادی کاهش پیدا کند و با این ویژگی می‌توانید آن را به راحتی جابجایی کنید و مشکلی در این خصوص نخواهی داشت.

یکی از قابلیت‌های خوب این صندلی پلاستیکی همین قسمت پشتی است که به صورت حفره دار ساخته شده و گردش هوا به خوبی صورت می‌گیرد بدن شما هنگام تکیه دادن به صندلی دچار تعریق تخواهد شد. به دلیل استفاده از پلاستیک، این صندلی تحمل وزن بالایی دارد و برای استفاده افراد سنگین وزن بسیار مناسب است. همچنین مانند سایر صندلی اداری‌های ساخت پاوید، شما امکان تنظیم زاویه و ارتفاع صندلی را خواهی داشت.

جمع بندی مقاله

صندلی پلاستیکی یکی از انواع صندلی است که مدل‌های بسیاری از آن در بازار وجود دارد و دارای ویژگی‌های است که بسیاری از خریداران به سبب همین ویژگی‌ها علاقه زیادی به خرید آنها دارند. به صورت کلی محصولات پلاستیکی به خصوص در مورد صندلی اداری باعث خواهد شد که شما هزینه به مراتب کمتری داشته باشید و دیگر نگران هزینه‌هایی مانند تعمیر و نگهداری نباشید.

صندلی پلاستیکی 140 یکی از بهترین گزینه‌هایی است که توسط شرکت پاوید به تولید می‌رسد و تاکنون توانسته فروش بالایی را در بازار تجربه کند و به یکی از محبوب ترین ها بدل شود. این محصول را می‌توانید در هر مجموعه‌ای استفاده و به سادگی با دکوراسیون خود ست کنید و از استفاده از آن لذت ببرید. این محصول قیمت بسیار مناسبی داشته و شما پس از ثبت سفارش می‌توانید در مدت زمان کمی‌ محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید. در صورت نیاز می‌توانید با کارشناسان ما در مبلمان اداری پاوید تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *