معرفی

معرفی صندلی کارمندی ارزان و مقرون به صرفه

صندلی کارمندی ارزان

امروزه در هر شرکت، اداره و یا سازمانی که وارد شوید، بدون شک صندلی‌های مختلفی خواهی دید که کاربردهای مختلفی خواهند داشت و هر کدام برای هدفی استفاده می‌شوند. یکی از دغدغه‌های صاحبان کسب و کار تهیه صندلی کارمندی ارزان است که در برخی مواقع به مشکلی جدی تبدیل می‌شود. این مشکل برای کسانی که به تازگی کسب و کاری راه اندازی کرده‌اند بیشتر به چشم می‌خورد و می‌تواند دردسر‌های بسیاری به وجود آورد.

همانطور که می‌دانید صندلی کارمندی یکی از دسته بندی‌های صندلی اداری بوده که استفاده‌ی زیادی در دفتر‌های کار دارد و معمولا کارمندان از این صندلی‌ها استفاده می‌کنند.صندلی کارمندی ارزان، از مواردی است که در تهیه آن باید موارد زیادی را دقت کرد. در بسیار از این مدل صندلی‌ها که قیمت بالایی ندارند معمولا کیفیت مناسبی مد نظر قرار نمی‌گیرد و به همین دلیل در صورت تهیه چنین محصولاتی ممکن است هزینه‌های بیشتری برای شما تمام شد. در این مطلب می‌خواهیم شما را با قابلیت‌هایی که صندلی کارمندی باید داشته باشد آشنا کنیم تا متوجه ضرری در آینده نباشید. با ما همراه باشید.

صندلی کارمندی ارزان چیست؟

اولین چیزی که در رابطه با این موضوع باید بدانید که این است صندلی کارمندی ارزان چیست؟. معمولا با شنیدن نام این صندلی به یاد صندلی‌های بی کیفیت می‌افتیم که کارکرد چندان ندارند و مدت زمان کوتاهی کارایی خواهند داشت. در این نوع صندلی‌ها عمدتا مواد اولیه مرغوبی استفاده نمی‌شود و همچنین کیفیت ساخت چندان بالایی ندارند. بدیهی است که چنین صندلی‌ای از قیمت بالایی برخوردار نبوده و به همین دلیل اغلب کسانی که نیاز چندانی به صندلی ندارند اقدام به خرید آنها می‌کنند.

شرکت پاوید به عنوان یکی از تولید کننده‌هایی است که در هر محدوده قیمتی چندین مدل صندلی طراحی کرده است که در این بین صندلی کارمندی ارزان نیز به فروشگاه خود اضافه کرده اما در ساخت این صندلی‌ها نیز کیفیت قابل قبولی را در نظر گرفته تا مشتریان بتوانند از آنها برای مدت طولانی بدون هیچ مشکلی استفاده کنند و دچار ضرر‌های مالی نشوند.

در بخش‌های بعد بهترین صندلی‌هایی که می‌توانید با پایین ترین قیمت و از شرکت مبلمان اداری پاوید تهیه کنید را به شما معرفی می‌کنیم تا خرید مطمئنی را تجربه کنید. پیش از آن باید بدانید صندلی کارمندی ارزان چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد.همچنین اگر به دنبال صندلی مدیریتی ارزان می‌گردید، دیدن مقاله زیر می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

خرید صندلی مدیریتی ارزان + معرفی ۲ مدل ارزان و با کیفیت

ویژگی‌های صندلی کارمندی ارزان

همانطور که گفته شد صندلی کارمندی ارزان می‌تواند برای کسانی که نیاز مهمی‌به صندلی‌ها ندارند مورد استفاده قرار بگیرد. برای مثال کافی نت‌ها یکی از مجموعه‌هایی هستند که اقدام به خرید صندلی ارزان می‌کنند چراکه آنقدر به این موضوع اهمیت نمی‌دهند در صورتی که رضایت و راحتی مشتریان جزو یکی از مسئولیت‌هایی است که باید به آن توجه زیادی داشت.

یکی از ویژگی‌های صندلی کارمندی همانطور که از نام آن پیداست، قیمت آن است. در بسیاری از موارد هنگام راه اندازی و یا تأسیس یک مجموعه که با کامپیوتر‌ها سرو کار دارد، یکی از راه‌های کاهش هزینه‌ها، معمولا خرید صندلی کارمندی دست دوم یا ارزان می‌باشد که بسیاری ممکن است در این راه ضرر‌های زیادی ببینند چراکه تنها به قیمت آنها نگاه می‌کنند و کیفیت را در نظر نمی‌گیرند. به صورت کلی صندلی کارمندی باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • طراحی مناسب
  • کیفیت قابل قبول
  • ساختار مقاوم
  • ارگونومی‌ساخت

طراحی صندلی کارمندی ارزان

در ساخت صندلی اداری کارمندی طراحی آنها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در این طراحی اگر به صورت اصولی انجام شده باشد، راحتی مصرف کننده در نظر گرفته می‌شود. در بسیار از صندلی‌هایی که در بازار وجود دارد، تولیدکننده‌ها تنها به کاهش قیمت‌ها فکر می‌کنند و هیچگونه اصولی در آنها رعایت نمی‌شود. شرکت مبلمان اداری با داشتن سالها سابقه در تولید صندلی‌های اداری، حتی در صندلی کارمندی ارزان خود طراحی‌های فوق العاده ای در نظر گرفته که باعث شده تا خریداران بتوانند آرامش خاطر زیادی هنگام خرید داشته باشند.

در طراحی صندلی کارمندی ارزان که در شرکت پاوید ساخته می‌شوند، می‌توانید تنوع زیادی را در طراحی مشاهده کنید که این تنوع به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید صندلی مناسبی را برای محیط کاری خود تهیه کنید و با ارزان ترین قیمت آن را خریداری کنید.

کیفیت ساخت صندلی کارمندی ارزان باید چگونه باشد؟

در ساخت صندلی کارمندی ارزان، کیفیت چندان بالایی را در نظر می‌گیرند و بدیهی است که این کار برای کاهش قیمت‌ها امری ضروری است. اما این کاهش کیفیت نباید به گونه ای انجام شود که عملا صندلی‌ها غیر قابل استفاده شوند. شرکت پاوید صندلی‌های زیادی در محدوده قیمت پایین تولید کرده است تا هر کسی بتواند آنها را تهیه کند. این صندلی‌ها با داشتن قیمت پایین به هیچ عنوان کیفیت پایینی نداشته و شما می‌توانید اطمینان زیادی در این مورد داشته باشید چراکه 2 سال گارانتی برای اطمینان خاطر شما در نظر گرفته شده است.

در ساخت صندلی کارمندی ارزان باید دقت کنید که در ساخت آنها چه مواد اولیه‌ای استفاده شده است. متریال استفاده شده در صندلی‌های معمولی و ارزان یکی بوده اما درجه کیفیت آنها متفاوت است. برای مثال در قسمت کفی و نشیمنگاه معمولا از فوم استفاده می‌شود. به صورت کلی دو نوع فوم در بازار وجود دارد. فوم سرد و فوم گرم.

فوم سرد بهترین نوع فوم بوده که قالبا هزینه بیشتری دارد و از طرف دیگر فوم گرم ارزان تر بوده اما به مرور زمان کیفیت آن افت می‌کند و ممکن است حالت خود را از دست دهد. همچنین کیفیت مکانیزم در صورت وجود ممکن است مختلف باشد. مکانیزم‌ها نقش مهمی‌در تنظیم صندلی داشته و فشار زیادی را تحمل می‌کنند و در صندلی‌های ارزان، معمولا مدل‌های معمولی آن استفاده می‌شود که ممکن است پس از مدتی آسیب ببینند.

چرا ساختار صندلی کارمندی ارزان اهمیت دارد؟

یکی دیگر از مواردی که در کاهش قیمت صندلی‌ها بسیار تأثیر گذار است، ساختار صندلی‌هاست. در قسمت اسکلت صندلی‌ها معمولا از کلاف چوبی استفاده می‌شود که این موضوع باعث شده موارد زیادی در انتخاب بهترین کلاف دخیل باشد. این کلاف نیز مانند سایر متریال کیفیت‌های مختلفی داشته و بسیاری از تولید کننده‌ها برای کاهش قیمت و ساخت صندلی کارمندی ارزان، به استفاده از کلاف‌های بی کیفیت رو می‌آورند. این کار باعث شده تا صندلی مقاومت چندانی در مقابل فشار نداشته باشد و به همین دلیل ممکن است پس از مدتی دچار شکستگی شود.

استفاده از این صندلی‌ها در مکان‌های عمومی‌که افراد مختلفی ممکن است از آنها استفاده کنند، ریسک زیادی خواهد داشت. همانطور که می‌دانید هر کسی اندام و وزن مختلفی دارد و نحوه نشستن آنها روی صندلی متفاوت است. حالا تصور کنید شخص سنگین وزنی، بخواهد روی این صندلی‌ها بنشیند. این گونه افراد معمولا تمام وزن خود را به یکباره روی صندلی می‌اندازند و در صورت نشستن روی این صندلی‌ها که ساختار مقاومی‌ندارند، ممکن است مشکلات بسیاری به وجود بیاید.

ارگونومی‌ صندلی کارمندی ارزان

صندلی‌های کارمندی معمولا برای استفاده کارکنان یک شرکت و یا مجموعه استفاده می‌شود و در این مکان‌ها کارمندان زمان زیادی از روز را روی این صندلی‌ها می‌نشینند. این کار در صورت استفاده از ‌صندلی کارمندی ارزان که در ساخت آن هیچ ارگونومی‌و راحتی در نظر نگرفته شده، ممکن است مشکلات جسمانی زیادی را برای آنها به وجود آورد. همانطور که می‌دانید هنگام نشستن روی صندلی فشار زیادی به بدن وارد می‌شود و بیشتر از همه ستون فقرات و مهره‌های گردن درگیر می‌شوند و این موضوع می‌تواند در گذر زمان منجر به آسیب‌های جبران ناپذیری را به کارکنان وارد کند.

صندلی کارمندی مناسب باید به گونه‌ای ساخته شده باشد که بتواند قسمت‌های مختلف بدن را در بر بگیرد و پشتیبانی مناسبی برای استفاده افراد مختلف داشته باشد. از طرف دیگر صندلی کارمندی با داشتن ارگونومی‌مناسب می‌تواند سلامتی افراد را تضمین کند و در خرید صندلی کارمندی ارزان بهتر است به این موضوع دقت زیادی داشته باشید. چراکه در صورت استفاده از صندلی نامناسب، کارایی کارمندان و مصرف کنندگان نیز تحلیل می‌رود و اثر منفی‌ای بر راندمان کاری خواهد داشت.

معرفی بهترین‌های صندلی کارمندی ارزان

در این قسمت از مقاله می‌خواهیم مدل‌هایی از صندلی کارمندی ارزان را به شما معرفی کنیم که این صندلی‌ها همگی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و از طرف دیگر کیفیت قابل قبولی دارند و می‌توانند برای استارت آپ‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. تمامی‌این صندلی‌ها محصولی از شرکت مبلمان اداری پاوید می‌باشند و به همین دلیل می‌توانید از کارکرد و طول عمر آنها اطمینان زیادی داشته باشید.

صندلی کارمندی K-780

یکی از مدل‌های صندلی کارمندی ارزان، صندلی k-780 می‌باشد که تقاضای زیادی از آن در بازار بوده و علارقم داشتن قیمت بسیار مناسب، از کیفیت فوق العاده‌ای بهره می‌برد که توانسته خریداران خود را راضی نگه دارد. این صندلی کارمندی می‌تواند در شرکت‌های مختلفی استفاده شود و اگر به سلامتی کارکنان شرکت خود اهمیت می‌دهید، این صندلی می‌تواند از هر نظر شما را راضی کند. در ساخت این صندلی طراحی بسیاری زیبایی در نظر گرفته شده است و بدنه‌ای دو رنگ دارد که نشان دهنده متریال متفاوت می‌باشد.

همانطور که از تصاویر محصول مشخص است، بدنه آن به صورت یک تکه ساخته شده و به همین دلیل کمتر احتمال آسیب دیدگی آن وجود دارد و نیازی به نگرانی در این مورد نخواهد بود. قسمت بدنه این صندلی دارای منحنی ملایمی‌است که می‌تواند بدن شما را در وضعیت بسیار راحتی قرار دهد و به همین دلیل احساس خستگی کمتری روی آن خواهی داشت.

همچنین این صندلی کارمندی ارزان در قسمت نشیمنگاه و پشتی خود از فوم سرد استفاده کرده که این موضوع باعث شده تا صندلی راحتی زیادی برای شما داشته باشد. این نوع فوم در اثر گذر زمان دچار تغییر حالت نشده و به همین دلیل نیازی به نگرانی در این مورد نخواهد بود. قابلیت تنظیم دسته‌ها و پشتی از دیگر ویژگی‌های بارز این محصول است که به هر کسی اجازه می‌دهد تا هرطور که تمایل دارند از آن استفاده کنند.

صندلی کارمندی کد K-780

مشاهده قیمت و خرید صندلی کارمندی K-780

صندلی کارمندی K-140

این صندلی که بیشتر به عنوان صندلی صدفی شناخته می‌شود و یکی از جذاب ترین محصولات در زمینه صندلی کارمندی است که با توجه به اینکه پایین ترین قیمت را در میان صندلی کارمندی ارزان دارد اما کیفیت فوق العاده‌ای داشته و به همین دلیل می‌توانید روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید. این صندلی دارای طراحی بی نظیری بوده که به سبب همین طراحی می‌توانید آن را در محیط‌های کاری مختلف استفاده کنید و حس متفاوتی را به فضای کاری خود منتقل کنید.

قسمت پشتی این صندلی به صورت حفره حفره بوده و این ویژگی سبب شده تا هنگام استفاده از آن بدن شما دچار تعریق نشده و مشکلی از این بابت نخواهی داشت. همانطور که می‌دانید استفاده طولانی مدت از صندلی می‌تواند فشار‌های زیادی به بدن وارد کند و از طرفی می‌تواند باعث گرفتگی عضلات شود. این صندلی کارمندی دارای پشتی پلاستیکی می‌باشد و کمی‌خاصیت ارتجاعی داشته و به همین دلیل هنگام تکیه دادن به آن حس خوب و راحتی خواهی داشت.

صندلی کارمندی کد K 140 قرمز

نحوه خرید صندلی کارمندی ارزان

در تهیه و خرید صندلی کارمندی ارزان باید دقت زیادی کنید که از کدام تولید کننده خرید می‌کنید. همانطور که پیش تر توضیح دادیم، تولید کننده‌های بسیاری در بازار وجود دارد که محصولات بسیار بی کیفیتی را تولید می‌کنند تا با این کار بتوانند در قیمت‌ها رقابت کنند. مواردی که در این مقاله به شما معرفی شد جزو بهترین مدل‌های ساخته شده توسط مبلمان اداری پاوید هستند که بسیار سعی شده تا قیمت آنها در پایین ترین حالت ممکن قرار بگیرد.

به همین دلیل می‌توان گفت هر قیمتی پایین تر از قیمت مدل‌های معرفی شده، قطعا از حداقل کیفیت برخوردار نخواهد بود و با تهیه صندلی‌هایی ارزان تر از ای مدل‌ها، به احتمال زیادی در آینده دچار ضرر‌های زیادی خواهی شد. پس قیمت را تا حد ممکن فدای کیفیت نکنید.همچنین برای خرید محصولات می‌توانید از لینکی که زیر محصولات قرار داده شده مستقیما به سبد خرید وارد شود و یا وارد دسته بندی صندلی کارمندی در پاوید شوید و ضمن مشاهده سایر مدل‌ها و قیمت‌ها بهترین خرید را انجام دهید.

یکی از ویژگی‌های شرکت پاوید امکان خرید حضوری می‌باشد که شما می‌توانید توسط آدرس‌های قرار گرفته در سایت به فروشگاه و یا کارخانه مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را تست کرده و پس از اطمینان و رضایت خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *