معرفی

خرید صندلی گیمینگ دست دوم یا نو؟

صندلی گیمینگ دست دوم

گیمر ها جزو افرادی هستند که از انجام بازی های رایانه‌ای لذت زیادی می برند و به همین دلیل ممکن است ساعت های زیادی از روز را مشغول فعالیت در این زمینه باشند.نشستن طولانی مدت می تواند روی اعضای مختلف بدن تأثیر زیادی داشته باشد.مخصوصا اگر فضای مناسبی برای نشستن نداشته باشید و از صندلی های نامناسب استفاده کنید ممکن است دچار آسیب هایی شوید که مشکلات متعددی برای شما در پی خواهد داشت.

صندلی گیمینگ دست دوم می تواند یکی از بهترین خرید هایی باشد که باید برای آن هزینه هایی در نظر گرفت.فراموش نکنیم گیمرها نیز در معرض دائمی این آسیب ها هستند.یکی از راهکار هایی که برای جلوگیری از این اتفاق وجود دارد خرید صندلی های مناسب و استاندارد است که بتواند هزینه های صرف شده برای این کار را تا حد زیادی کاهش دهد.

صندلی گیمینگ به واسطه طراحی ارگونومیکی که دارد می تواند از مشکلاتی مثل گرفتگی عضله ها، دیسک کمر و آرتروز گردن جلوگیری کند.به همین خاطر است که اکثر گیمر ها تهیه و خرید این محصول را در اولیت قرار می دهند تا بتوانند از انجام فعالیت هایی مثل انجام بازی های ویدیویی لذت بیشتری ببرند.

یکی از مشکلاتی که در این باره وجود دارد، خرید صندلی گیمینگ بوده که این نوع صندلی ها به دلیل ویژگی هایی که دارند ممکن است قیمت بالایی داشته باشند و بسیاری از گیمرها به خرید صندلی گیمینگ دست دوم رو می آوردند.در این راه مشکلاتی وجود دارد که در ادامه مطلب به آنها خواهیم پرداخت و راه حل این مشکلات را برای شما شرح خواهیم داد.پس در ادامه با ما همراه باشید.

صندلی گیمینگ دست دوم چیست؟

همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، صندلی گیمینگ جزو محصولات مهم برای گیمر ها می باشد که به واسطه آنها می توانند تمرکز و تسلط بیشتری روی مهارت های خود داشته باشند.این نوع صندلی ها از قیمت بالایی برخوردار بوده و بسیاری از قدرت خریداری آنها برخوردار نیستند.به همین دلیل خرید صندلی گیمینگ دست دوم می تواند این کار را ممکن سازد.این مدل صندلی به دلیل اینکه قبلا کارکردی داشته، با قیمت بسیار کمتر از مدل نو به فروش می رسد و این کاهش قیمت بعضا تا 40 درصد نیز می رسد.

این یکی از مهمترین عواملی است که خرید صندلی گیمینگ را جذاب می کند.برای این کار نیز شما باید به دنبال تمیز ترین و سالم ترین مدل صندلی ها بروید که بتوانید هم از قیمت پایین آنها استفاده کنید و هم از سالم بودن آن ها لذت ببرید.بسیاری از محصولات کارکرده تفاوت زیادی با نمونه نو نداشته که در صورت دست پیدا کردن به چنین محصولی شما برد زیادی خواهی کرد.

صندلی گیمینگ آئودی راست

صندلی گیمینگ دست دوم بهتر است یا نو؟

یکی از مشکلاتی که همواره مورد توجه خریداران اینگونه محصولات بوده این است که آیا صندلی گیمینگ دست دوم ارزش خرید را دارد یا نه؟. برای پاسخ به این سوال باید گفت که این بستگی به مواردی دارد که شما ممکن است در نظر داشته باشید.صندلی های گیمینگ کارکرده بستگی به مصرف کننده‌ی خود دارد که چطور از آن نگهداری کرده است.

پس در خرید و قیمت این محصولات حفظ کارکرد و سلامت کالا بسیار تأثیر گذار خواهد بود.در بعضی موارد مانند صندلی های گیمینگ گران قیمت، این کاهش قیمت می تواند به سود شما تمام شود که این مدل صندلی ها به ندرت آسیب دیده و دچار افت کیفیت نخواهند شد.

در صورت خرید صندلی های گیمینگ معمولی نیز این کاهش قیمت کمک زیادی به شما خواهد کرد که بتوانید بهترین گزینه را تهیه کنید.از طرف دیگر صندلی گیمینگ نو جای هیچگونه نگرانی را باقی نخواهد گذاشت و شما می توانید بدون هیچ مشکلی صندلی را انتخاب و خریداری کنید و مطمئن باشید قبل از شما کسی از آن استفاده نکرده است.صندلی های گیمینگ نو همچنین دارای گارانتی معتبر می باشد که صندلی گیمینگ کارکرده از این ویژگی برخوردار نبوده و باید به فروشنده آن اعتماد کنید که محصول را سالم نگهداشته است.

صندلی نو طبیعتا قیمت بالاتری دارد که و از طرفی اطمینان از سالم بودن را به شما می بخشد.به صورت کلی اینکه شما بخواهید صندلی گیمینگ دست دوم بخرید یا نه، بسته به موارد گفته شده دارد و اگر در خرید مدل ها نو مشکل دارید بهتر است از صندلی های گیمینگ کارکرده استفاده کنید.در بخش های بعدی راهنمایی کاملی در این خصوص خواهیم داشت تا شما بتوانید بهترین خرید را تجربه کنید.

صندلی گیمینگ دست دوم چه مزایایی دارد؟

صندلی گیمینگ در بسیاری از مواقع جزو کالاهای لوکس به شمار می رود که خرید آنها کار هرکسی نیست.از طرف دیگر افرادی هستند که تمایل به صرف هزینه زیادی برای این محصولات ندارند.این افراد اغلب با تهیه صندلی دست دوم هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش می دهند و می توانند هزینه اضافی را در جای دیگری استفاده کنند.صندلی گیمینگ دست دوم امروزه بازار خوبی دارد و به همین دلیل خرید و فروش زیادی اتفاق میافتد و به همین دلیل انتخاب های زیادی پیش رو خواهد بود.

صندلی گیمینگ دست دوم علاوه بر اینکه هزینه هارا کاهش می دهد می تواند صرفه جویی زیادی در متریال داشته و کمک زیادی به محیط زیست خواهی کرد.به صورت کلی اگر صندلی گیمینگی پیدا کردید که قسمت های فنی آن سالم داشته باشد و ظاهر خود را حفظ کرده باشد، در خرید آن شک نکنید چرا که تفاوتی با مدل نو خود نخواهد داشت.در قسمت های بعدی به مواردی که هنگام خرید باید به آنها دقت را برای شما شرح می دهیم و مفصل به آن خواهیم پرداخت.

صندلی گیمینگ دست دوم ایرانی

همانطور که گفته شد صندلی گیمینگ دست دوم بسیار به صرفه است.این محصولات یعنی صندلی گیمینگ در ایران طرفداران زیادی داشته و در گذشته نیز در خارج از کشور تولید می شدند.برند هایی مثل Razer و DXracer بهترین تولید کننده های صندلی گیمینگ به شمار می روند که در دنیا طرفداران بسیار دارند.

این برند ها به سبب تولید محصولات باکیفیت توانسته اند گیمرها را در سراسر دنیا به خود جذب کنند و در طول سالها توانسته‌اند این محبوبیت را حفظ کنند.یکی از مهمترین اقداماتی که این شرکت ها انجام می دهند این است که قابلیت های مختلفی به صندلی های خود اضافه می کنند که این کار باعث شده تا قیمت آنها نیز افزایش پیدا کند.

این افزایش قیمت در کشور ما نیز تبدیل به مشکل بزرگی شده به گونه ای که هر کسی نمی تواند این صندلی ها را به دلیل قیمت های نجومی تهیه کنید حتی اگر مدل های دست دوم آنها باشد.در این بین تولید کننده های بسیاری در ایران به وجود آمده اند، که شرکت پاوید یکی از بهترین ها بوده که در تولید صندلی اداری فعالیت داشته و صندلی های گیمینگی که تولید می کند بسیار باکیفیت هستند.صندلی گیمینگ پاوید دارای قابلیت های لازم بوده و از طراحی و ساختار جذابی بهره می برند که می توانند خریداران خود را راضی نگه دارد.

صندلی گیمینگ ایرانی نسبت به نمونه های خارجی قیمت کمتری دارد چراکه دیگر هزینه های اضافه مثل حمل و نقل بین کشور ها و گمرکی نخواهد داشت. این محصولات انتخاب بسیاری از گیمر های ایرانی هستند که می توانند صرفه جویی زیادی برای آنها داشته باشد.همچنین با تهیه صندلی گیمینگ کارکرده ایرانی این صرفه جویی بیشتر خواهد شد.

صندلی گیمینگ مرد عنکبوتی راست

در خرید صندلی گیمینگ دست دوم به چه نکاتی باید توجه داشت؟

پس از مطالعه بخش های قبلی ممکن است برای شما این سوال به وجود بیاید که از کجا بدانیم صندلی‌ای که خریداری می کنیم سالم است؟یکی از مواردی که باید در همین ابتدا بدانید این است که قیمت محصول نشان دهنده خیلی از مشخصات است.پس ابتدا سعی کنید تا سر از حدود قیمت صندلی گیمینگ دست دوم مد نظر داشته باشید.

برای این کار می توانید قیمت مدل نو آن پیدا کرده و سپس قیمت های دست دوم آن را مقایسه کنید.برای مثال اگر صندلی گیمینگ ایرانی 4 میلیون تومان قیمت دارد و قیمت های مدل دست دوم آن مثلا بین 2.5 میلیون تا 3.5 میلیون تومان می باشد که بستگی به به محصول دارد.در این صورت اگر با صندلی‌ای برخورد داشتید که قیمت آن کمتر از 2 میلیون تومان باشد،قطعا آن محصول ارزش خرید نداشته و ممکن است مشکلات زیادی داشته باشد.

در صورتی که دسترسی به صندلی گیمینگ دست دوم دارید، بهتر است روی آن بنشینید و صندلی را تست کنید.پس از نشستن روی آن به صورت کامل به صندلی تکیه دهید و راحتی آن را ارزیابی کنید.بعضی از صندلی های گیمینگ کارکرده به دلیل نگهداری نادرست دچار دفرمه شدن و از بین رفتن آرگونومی شده و با نشستن روی آن، این مشکل پدیدار می شود.در مرحله بعدی قطعات متحرک صندلی را تست کنید.اهرم ها را بالا و پایین کنید و ارتفاع صندلی را چندین بار تست کنید تا مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن دقت کنید ظاهر صندلی است.این مورد برای افرادی که به این موضوع اهمیت زیادی می دهند، ممکن است کمی چالش برانگیز باشد زیرا سلیقه افراد در استفاده و نگهداری با یکدیگر مختلف می باشد.اما تا حد ممکن دقت کنید که بدنه‌ی صندلی گیمینگ پارگی و از رنگ رفتگی نداشته باشد.اگر به دنبال خرید صندلی گیمینگ ارزان هستید، مطلب زیر می تواند برای شما مفید باشد.

خرید صندلی گیمینگ ارزان

نحوه خرید صندلی گیمینگ دست دوم

با توجه به مطالب قبلی حتما متوجه شده‌اید که خرید صندلی گیمینگ دست دوم چه مزایایی می تواند داشته باشد.برای شما گفتیم که صندلی دست دوم می تواند کاهش هزینه ها را در پی داشته باشد و همچنین تلاشی هرچند کوچک در حفظ محیط زیست خواهد بود.اما سوالی که ممکن است برای بسیاری از کاربران این صندلی به وجود بیاید این است که از کجا صندلی گیمینگ کارکرده بخریم؟.

برای این کار شما می توانید از خدماتی که در این خصوص وجود دارد استفاده کنید.یکی از این خدمات سایت دیوار است که شهرت زیادی در خصوص محصولات دست دوم داشته و شما با کمی جستجو می توانید به محصول دلخواه خود دست پیدا کنید.همچنین می توانید به صورت حضوری از فروشگاه های مختلف سوال بپرسید چراکه بسیار از این فروشگاه ها به خرید و فروش صندلی گیمینگ دست دوم می پردازند.

از طرف دیگر اگر تصمیم به خرید صندلی گیمینگ نو با قیمت پایین داشتید می توانید به دسته بندی مربوطه در سایت پاوید مراجعه کنید و به سادگی محصول مورد نظر خود را به سبد خرید خود اضافه کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن این صندلی گیمینگ خود را درب منزل تحویل بگیرید.همچنین امکان خرید حضوری نیز برای شما در نظر گرفته شده که می توانید در شرکت پاوید محصول خود را از نزدیک مشاهده کرده و تست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *