معرفی

صندلی اتاق کنترل + معرفی و خرید

صندلی اتاق کنترل

یکی از صندلی اداری‌هایی که می‌توانند استفاده‌های زیادی داشته باشند، صندلی اتاق کنترل می‌باشد. همانطور که می‌دانید نشستن روی صندلی غیر استاندارد در طولانی مدت می‌تواند مشکلات جسمی‌ بسیاری را برای افراد مختلف به وجود بیاورند. افرادی که در مکان‌هایی مثل اتاق کنترل و محیط‌های مشابه کار می‌کنند به دلیل اینکه زمان زیادی از روز خود را در این محیط در حالت نشسته به سر می‌برند، بیشتر از سایر افراد در معرض بروز این مشکلات هستند. مبلمان اداری پاوید با توجه به این موضوع مدل‌های از صندلی را تولید کرده که از چنین مشکلاتی جلوگیری کند.

این صندلی که به صندلی اتاق کنترل شناخته می‌شود، با داشتن ویژگی‌های خاص باعث شده تا شما هنگام نشستن روی آن دچار خستگی و گرفتگی‌های عضله نشوید و بتوانید با تمرکز بیشتری در محل کار خود فعالیت کنید و به امور مختلف نظارت داشته باشید. در این مطلب قصد داریم شما را با ویژگی‌های این محصول منحصر به فرد آشنا کنیم تا اطلاعات کامل تری از آن به دست بیاورید و با خیال راحت نسبت به خرید آن اقدام کنید. با ما همراه باشید.

صندلی اتاق کنترل چیست؟

صندلی اتاق کنترل در واقع نوعی صندلی گیمینگ است که برای استفاده‌های طولانی مدت بهیه سازی شده است. این صندلی با دارا بودن ویژگی‌های خاص می‌تواند از خستگی شما جلوگیری کند و به دلیل استفاده از بهترین متریال در ساخت آنها، دوام و طول عمر بالایی دارند. در محیط‌های کاری که کارکنان معمولا تمام روز را پشت سیستم‌های کامپیوتری کار می‌کنند، در صورت استاندارد نبودن صندلی، ممکن است آسیب‌هایی مثل آرتروز گردن، دیسک کمر و مشکلاتی از این قبیل برای آنها پیش بیاید.

از بین آنها، افرادی که در اتاق کنترل کار می‌کنند به دلیل اینکه حساسیت کاری آنها روی نظارت و بررسی بوده احتمال آسیب دیدگی بیشتری دارند که شرکت پاوید این مشکل را برای این دسته از افراد حل کرده است.صندلی اتاق کنترل دارای ویژگی‌هایی مثل، بدنه نرم و راحت، طول عمر بالا و امکانات مختلف مثل زیرپایی می‌باشد که در ادامه مطلب به این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.

این محصول به دلیل طراحی مناسبی که دارد می‌تواند در هر محیطی استفاده شود و راحتی را برای شما به دنبال داشته باشد و با تهیه آن دیگر دچار مشکلات جسمانی نخواهی شد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این نوع صندلی خواهیم پرداخت.

صندلی گیمینگ تخت شو قرمز راست

مشاهده مشخصات و خرید صندلی گیمینگ طرح رعد و برق

 

ویژگی‌های صندلی اتاق کنترل‎‌

صندلی اتاق کنترل، همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، دارای ویژگی‌های مختلفی بوده که استفاده از آن بسیار لذت بخش کرده است. این ویژگی‌ها در مورد تمام قسمت‌های بدنه صندلی بوده و هر قسمت آن به گونه ای طراحی شده تا شما قابلیت شخصی سازی صندلی را داشته باشید و هرگونه که تمایل داشتید از آن استفاده کنید. به صورت کلی این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌باشند:

  • طراحی کاربردی و راحت
  • قابلیت تنظیم شیب ، ارتفاع صندلی و ارتفاع دسته‌ها
  • داشتن زیرپایی متحرک
  • چرخ‌های روان
  • بدنه ضد تعریق

در ادامه به بررسی این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

طراحی صندلی اتاق کنترل

در ساخت و تولید صندلی اتاق کنترل طراحی یکی از مهمترین اصولی است که در شرکت پاوید مورد توجه قرار می‌گیرد. طراحی صندلی باید گونه‌ای باشد که هنگام نشستن روی آن احساس راحتی داشته باشید. افرادی که در اتاق کنترل فعالیت می‌کنند می‌توانند ساعت‌ها روی آنها بنشینند بدون اینکه احساس خستگی کنند. یکی از قسمت‌های مهم مربوط به طراحی ارگونومی‌ صندلی است. ارگونومی‌ مربوط به ساختار صندلی بوده که این صندلی‌ها به گونه‌ای ساخته شده اند که هنگام نشستن روی آنها تمام قسمت‌های بدن دربر گرفته می‌شود. قسمت پشتی صندلی حالت خاصی داشته که با تکه دادن به آن، قوس ملایمی‌ ایجاد می‌شود و دیگر فشاری روی کمر شما وارد نخواهد شد.

از طرف دیگر قسمت نشیمنگاه صندلی اتاق کنترل از همین ویژگی بهره می‌برد. این قسمت طوری طراحی شده که شیب آن به سمت پایین بوده و با این کار فشار از روی پای شما برداشته خواهد شد و به ران‌های پا نیز فشار زیادی وارد نمی‌شود. این ویژگی باعث شده تا عملکرد جریان خون مختل نشده و بتوانید به راحتی به کار خود بپردازید. دوخت قسمت نشیمنگاه نیز به گونه‌ای انجام شده که اندازه مناسبی برای نشستن در اختیار قرار می‌دهد و هر فردی با هر سایزی که روی صندلی بنشیند فضای مناسب دارد.

کیفیت ساخت صندلی اتاق کنترل

یکی دیگر از مواردی که به خصوص در مورد صندلی اتاق کنترل اهمیت زیادی دارد، کیفیت ساخت آنهاست. صندلی اتاق کنترل به دلیل اینکه به صورت مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرد، در صورت نداشتن مقاومت کافی ممکن است پس از مدت کوتاهی دچار خرابی شود و کارکرد خود را از دست بدهد. مبلمان اداری پاوید با توجه به اهمیت این موضوع همواره سعی بر این داشته که محصولات خود را با بهترین کیفیت ممکن تولید کند و این نوع صندلی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با تهیه این محصول دیگر نیازی به نگرانی در این مورد نخواهی داشت.

در ساخت و تولید این صندلی متریال‌های استفاده شده از نوع درجه یک بوده و پس از استفاده‌های مکرر و در اثر گذر زمان دچار افت کیفیت نخواهد شد.صندلی اتاق کنترل که در شرکت پاوید با عنوان صندلی گیمینگ شناخته می‌شود، دارای مکانیزم‌های مخصوصی می‌باشد و همچنین جک استفاده شده در آن از نوع استاربلوس بوده و تحمل وزن بالایی دارد. این ویژگی سبب شده تا صندلی بتواند تحمل وزن بالایی داشته باشد و افراد سنگین نیز مشکلی در این خصوص نخواهند داشت.

استفاده از مکانیزم دوکاره در ساخت این محصول به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید متناسب با اندام خود، شیب پشتی صندلی را تنظیم کنید و به راحت ترین شگل ممکن از صندلی استفاده کنید تا کمتر دچار خستگی ناشی از نشستن شوید.اگر در تصاویر صندلی اتاق کنترل دقت کنید، این محصول دارای زیرپایی مخصوصی است که شما پس از نشستن روی صندلی می‌توانید آن را از زیر کفی صندلی بیرون کشیده و پای خود را روی آن قرار دهید.

این یکی از اصلی ترین ویژگی‌هایی است که برای اولین بار ذر ایران توسط پاوید اجرا شده و به کمک این ویژگی شما می‌توانید در حین نشستن روی صندلی استراحت کنید و از گرفتگی عضلات و بروز مشکلات جسمی‌جلوگیری کنید. قسمت زیرپایی نیز بسیار مقاوم بوده و از جنس آهن می‌باشد و به همین دلیل به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد.

صندلی گیمینگ تخت شو زرد نیم رخ

 

صندلی اتاق کنترل چه قابلیت‌هایی دارد؟

صندلی اتاق کنترل همانطور که از نام آن پیداست مخصوص اتاق کنترل طراحی شده است. این محصول ، که یکی از وسایل مهم وضروری برای کنترل و مدیریت سیستم‌های مختلف است، باید برخی از ویژگی‌های کلیدی را داشته باشد. برخی از ویژگی‌های مهم صندلی اتاق کنترل عبارتند از:

  1. راحتی: صندلی باید از جنس مرغوبی ساخته شده باشد و به کاربر امکانات راحتی کافی را در طول زمان کار کردن در اتاق کنترل فراهم کند. این شامل ویژگی‌هایی مانند پشتی قابل تنظیم، صندلی قابل تنظیم ارتفاع و پشتیبانی از کمر قوی می‌شود.
  2. تنظیمات قابل تنظیم: صندلی باید دارای تنظیمات قابل تنظیم برای تنظیم ارتفاع، زاویه، و موقعیت پشتی باشد تا کاربر بتواند آن را به طور دقیق به موقعیتی که بهترین راحتی را برای خود فراهم می‌کند تنظیم کند.
  3. پشتیبانی از استانداردهای ارگونومیک: صندلی باید با استفاده از اصول ارگونومی‌طراحی شده باشد تا برای کاربر در طول مدت طولانی کار کردن، خستگی و کشیدگی عضلات را کاهش دهد و از مشکلات سلامتی جلوگیری کند.
  4. محدوده چرخش: صندلی باید دارای محدوده چرخش کافی باشد تا کاربر بتواند به راحتی به سمت وسایل کنترلی و تجهیزات مختلفی که در اتاق کنترل قرار دارند، دسترسی پیدا کند.
  5. مقاومت و پایداری: صندلی باید از جنس مقاوم و پایدار باشد تا بتواند در برابر استفاده روزانه مکررو سایر شرایط و متغیرهای مربوط به محیط کاری اتاق کنترل، مقاومت کند و دوام بیاورد. همچنین، پایه صندلی نیز باید پایدار و استوار باشد تا از ایمنی کاربر در طول استفاده حفاظت کند.
  6. قابلیت حرکت: برخی از صندلی‌های اتاق کنترل دارای قابلیت حرکت می‌باشند، مانند چرخش 360 درجه، حرکت به عقب و جلو و تنظیمات دیگری که به کاربر اجازه می‌دهد به راحتی در محیط کاری حرکت کند و به موقعیت‌های مختلف دسترسی پیدا کند.
  7. کیفیت ساخت: کیفیت ساخت صندلی اتاق کنترل بسیار مهم است. صندلی باید از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده باشد تا بتواند در مقابل استفاده روزمره و مکرر مقاومت کند و درازمدت استفاده‌پذیر باشد.
  8. طراحی و ظاهر: طراحی و ظاهر صندلی اتاق کنترل نیز می‌تواند اهمیت داشته باشد. ظاهر زیبا و طراحی مدرن می‌تواند به ارتقای زیبایی و استانداردهای کاری اتاق کنترل کمک کند.
  9. قابلیت پاک‌کردن و نگهداری: صندلی باید قابلیت پاک‌کردن و نگهداری آسان داشته باشد تا در صورت کثیف شدن بتوانید آن را تمیز کنید.
  10. ارتفاع مناسب: صندلی اتاق کنترل باید ارتفاعی مناسب داشته باشد تا کاربر بتواند به راحتی به کنسول‌ها و دستگاه‌های کنترلی دسترسی پیدا کند و از طولانی‌ترین مدت زمان ممکن بدون احساس خستگی و راحتی کار کند.
  11. قابلیت هماهنگی با محیط کاری: صندلی اتاق کنترل باید با محیط کاری و دیگر اجزای اتاق کنترل، مانند میز کنترل، پنل کنترل و دیگر تجهیزات، هماهنگ باشد. این به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند با راحتی و کارایی بیشتر در محیط کاری خود عمل کند
  12. همچنین، در انتخاب یک صندلی اتاق کنترل، بودجه و هزینه‌های مرتبط با آن نیز مهم است و باید با نیازها و استفاده‌های مورد انتظار کاربر طراحی و ساخته شود.

خرید صندلی اتاق کنترل

خرید صندلی اتاق کنترل یک تصمیم مهم است و برای اینکه از یک صندلی با کیفیت و مناسب برای نیازهای خود برخوردار شوید، باید به نکات زیر توجه کنید:

  1. کیفیت ساخت: کیفیت ساخت صندلی اتاق کنترل از جنبه‌های اصلی است. بهتر است صندلی با کیفیتی انتخاب کنید که از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده باشد تا بتواند در طول زمان و با استفاده‌ی روزمره‌ی شما کارایی خوبی داشته باشدمحصولاتی که در شرکت پاوید تولید می‌شوند، از بهترین متریال ساخته شده اند و به همین دلیل از نظر کیفیت می‌توانید اطمینان زیادی داشته باشید.
  2. ویژگی‌ها: ویژگی‌های صندلی اتاق کنترل می‌تواند شامل مواردی مانند مکانیزم تنظیم زاویه‌ی نشست، پشتیبانی از تنظیم ارتفاع و همچنین تنظیم دسته‌های صندلی باشد. انتخاب ویژگی‌ها بستگی به نیازها و ذائقه‌ی شما دارد. صندلی گیمینگ پاوید دارای تمام این ویژگی‌ها بوده و شما کنترل زیادی روی قسمت‌های مختلف آن خواهی داشت.
  3. طراحی و استایل: صندلی اتاق کنترل‌ به طراحی‌ها و استایل‌های مختلفی عرضه می‌شوند. انتخاب استایل و طراحی متناسب با دکوراسیون اتاق کنترل و سلیقه‌ی شما می‌تواند اهمیت داشته باشد. این مورد در فروشگاه پاوید با دقت انجام شده تا صندلی‌ها بتوانند حس خوبی را به شما و محل کارتان منتقل کنند.

قیمت صندلی اتاق کنترل

قیمت صندلی اتاق کنترل ممکن است بسیار متنوع باشد و به عوامل مختلفی مانند برند، کیفیت ساخت، ویژگی‌ها، جنس، استایل، طراحی  و فروشگاهی که از آن خریداری می‌شود، بستگی داشته باشد. در بازار مختلف، صندلی‌های اتاق کنترل با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. این صندلی‌ها در مبلمان اداری پاوید که با عنوان صندلی گیمینگ شناخته می‌شوند، معمولاً  به صورت آنلاین و مستقیم قابل دسترسی هستند. قیمت‌ این صندلی‌ها از تا زمان نگارش این مقاله از 4 میلیون و 800 هزار تومن شروع شده و حداکثر 5 میلیون و 200 هزار تومن می‌باشد.

قبل از خرید صندلی اتاق کنترل، بهتر است برندهای مختلف و ویژگی‌های هر صندلی را مقایسه کنید و با توجه به نیازها و بودجه‌ی خود، یک صندلی با کیفیت و قابلیت‌های موردنیاز را انتخاب کنید. همچنین، به شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش نیز توجه کنید تا از خریدی مطمئن و با اطمینان برخوردار شوید. لازم به ذکر است که مبلمان اداری پاوید برای تمام محصولات خود 2 سال گارانتی در نظر گرفته که می‌تواند خیال خریداران را از این بابت راحت کند.همچنین در صورتی که می خواهید صندلی گیمینگ ارزان تهیه کنید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

خرید صندلی گیمینگ ارزان

جمع بندی

خرید صندلی اتاق کنترل نیازمند توجه به چندین عامل است. از جمله این عوامل می‌توان به کیفیت ساخت، ویژگی‌ها، طراحی و استایل، جنس و رنگ اشاره کرد. برای انتخاب صندلی اتاق کنترل مناسب، بهتر است به کیفیت ساخت، ویژگی‌های موردنیاز، طراحی و استایل مطلوب، جنس و رنگ مورد علاقه‌ی خود توجه کنید و با توجه به بودجه‌ی خود، انتخاب مناسبی را انجام دهید. همچنین، مقایسه قیمت‌ها و بررسی نظرات و تجربیات کاربران نیز به شما در انتخاب صندلی اتاق کنترل مناسب کمک خواهد کرد.

مبلمان اداری پاوید در این بازار سابقه‌ای طولانی داشته که باعث شده تا خریداران اعتماد زیادی به ما داشته باشند. محصولاتی که از پاوید خریداری می‌کنید به صورت تست شده ارسال می‌شوند و نیازی به نگرانی در این مورد نخواهد بود. همچنین با خرید از پاوید، شما به صورت مستقیم از کارخانه خرید خود را انجام می‌دهید و به همین دلیل هزینه‌های اضافی دیگری برای شما به دنبال نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *