معرفی

ویژگی های صندلی اداری لمسه دار

صندلی اداری لمسه دار

صندلی اداری لمسه دار از مدل‌های خاص صندلی اداری است که دارای قابلیت‌های مختلفی می‌باشد و اگر به فکر زیبایی محیط کار و همچنین سلامتی خود و کارکنان هستید این محصول می‌تواند نیاز‌های شما را برطرف کند. همانطور که می‌دانید سازمان‌های مختلف دولتی یا خصوصی و به صورت کلی اداره‌هایی که در آن چندین کارمند مشغول کارند، دارای طراحی‌های مختلفی هستند.

در چنین محیط‌هایی یکی از مهمترین کارهایی که مدیرعاملان موظف به انجام آن هستند، تهیه صندلی لمسه دار برای کارکنان خود و همچنین تزئین محل کار است که این کار می‌تواند این دید را به افراد بدهد که حضور آنها برای صاحبان کسب و کار مهم است. در این بین محصولات بسیاری وجود دارند که هر کدام از آنها دارای قابلیت‌های خاص خود می‌باشد و به همین دلیل کارکرد‌های مشخصی دارند و صندلی لمسه دار نیز یکی از بهترین مدل‌ها در بازار بوده که در ادمه این مطلب می‌خواهیم بررسی کنیم که یک صندلی اداری با عنوان لمسه دار چه ویژگی‌هایی می‌تواند داشته باشد. با ما همراه باشید.

صندلی اداری لمسه دار چیست؟

صندلی اداری لمسه دار در واقع نوعی صندلی اداری است که ممکن است در اتاق‌های مدیریت چشمتان به آن خورده باشد. این محصول بیشتر در دسته بندی صندلی مدیرتی قرار می‌گیرد و به دلیل ظاهر خاصی که دارد طرفداران بسیار داشته و اکثر مدیران و صاحبان کسب و کار تمایل زیادی به تهیه این مدل دارند. اما منظور از لمسه در صندلی‌های اداری چیست؟

در واقع هنگامی‌ که به پارچه و متریالی که برای ساخت صندلی و یا حتی میز حالت خاصی می‌دهند، به آن لمسه گفته می‌شود و تمام فرآیندی که در این موضوع انجام می‌شود را لمسه کوبی می‌نامند. پارچه‌های این چنینی که بر روی صندلی اداری استفاده می‌شوند، باعث به وجود صندلی اداری لمسه دار می‌شود و به همین دلیل زیبایی خاصی پیدا می‌کنند که علاوه بر ظاهر، بر راحتی بیشتر صندلی‌ها تأثیر خواهد گذاشت که در قسمت‌های بعدی به این موضوع می‌پردازیم.

ویژگی‌های صندلی اداری لمسه دار

در ابتدا باید گفت که صندلی اداری لمسه دار از نظر ظاهری، جذابیت بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر دارد و به همین دلیل اکثر افرادی که قصد خرید صندلی مدیریتی دارند، ترجیح می‌دهند از این مدل صندلی خریداری کنند. همانطور که از تصاویر این نوع محصول مشخص است، برای طراحی آن قسمت پشتی صندلی لمسه کوبی می‌شود و با این کار حالت خاصی به وجود می‌آید.

به صورت کلی برای لمسه کوبی از متریال‌های مختلفی مثل چرم و مخمل استفاده می‌شود، اما در صندلی‌های اداری معمولا از لمسه چرمی‌استفاده می‌شود . علت این کار این است که اکثر صندلی‌ها دارای رویه چرم می‌باشند و به همین دلیل جذابیت بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر دارند و لمسه کوبی روی چرم می‌تواند جلوه خاصی به صندلی ببخشد و آن را بسیار راحت تر و متفاوت تر نشان دهد. این موضوع باعث شده تا محیط کار شکل زیبایی به خود بگیرد و با این کار پستیژ کاری و اعتبار شما حفظ شود.

صندلی اداری لمسه دار همچنین دارای مقاومت بیشتری نسبت به صندلی‌های معمولی است. البته این مورد بیشتر به نحوه لمسه کوبی محصول مربوط می‌شود و به همین دلیل باید از فروشنده و یا تولیدکننده معتبر خرید خود را انجام دهید تا کیفیت لمسه کوبی آنها مطمئن باشید. برای ساخت این مدل صندلی، ابتدا چرم را لمسه کاری کرده و سپس روی فوم قرار می‌دهند و با این کار بدنه اصلی محصول شکل می‌گیرد.

صندلی اداری لمسه دار چه کاربرد‌هایی دارد؟

صندلی اداری لمسه دار، همانطور که پیش تر توضیح دادیم، دارای ساختار و ظاهر رسمی‌می‌باشد که به همین دلیل بیشترین استفاده‌ای که از آن مشاهد می‌کنید، در محیط‌های اداری و رسمی‌و اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، در اتاق مدیریت است. این نوع صندلی می‌تواند حالت شیک و رسمی‌را به محل کار شما منتقل کند اما برای استفاده از نهایت پتانسیل این صندلی، بهتر است مبلمان اداری و چیدمانی متناسب با این مدل صندلی در نظر داشته باشید.

هماهنگی و تناسب صندلی‌های اداری و نوع چیدمان آنها می‌تواند در دکوراسیون اتاق شما تأثیر زیادی داشته باشد. این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار بوده چراکه در روحیه کارکنان شما نیز تأثیر زیادی داشته و همچنین مهمانان و همکاران شما با توجه به فضای کاریتان به شما اعتبار می‌بخشند پس در این مورد دقت زیادی کنید.

صندلی اداری لمسه دار تنها به صندلی‌های مدیریتی گفته نمی‌شود و بنابر نیاز مشتریان، خاصیت لمسه روی صندلی‌های کارمندی، کنفرانسی و حتی انتظار نیز ممکن است کار شود. به همین دلیل محدودیتی در این مورد نخواهد بود و در صورت تمایل می‌توانید از این صندلی‌های اداری برای کارمندان خود بهره ببرید.

خصوصیت‌های صندلی اداری لمسه دار

به صورت کلی صندلی اداری لسمه دار شامل موارد زیر می‌شود:

  • طراحی جذاب تر نسبت به مدل‌های معمولی
  • مقاومت و طول عمر بالا
  • افزایش قیمت به دلیل لمسه کاری

یک صندلی اداری لمسه دار به دلیل ساختار متفاوتی که دارد، زمان بیشتری برای تولید آن نیاز است و از طرف دیگر متریال بیشتری برای لمسه کوبی مصرف می‌کند. به همین دلیل بدیهی است که قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های معمولی دارد. اما نکته‌ای که در این خصوص وجود دارد این است که این تفاوت قیمت زیاد نبوده اما در عوض شما راحتی بیشتری خواهی داشت.

با توجه به تصاویر صندلی اداری لمسه دار متوجه می‌شوید که با لمسه کوبی، حفره‌هایی در صندلی شکل می‌گیرد. این حفره‌ها علاوه بر زیبایی که با اشکال هندسی پدید می‌آورند، باعث به وجود آمدن خاصیت ضد تعریق شده و به همین دلیل در استفاده‌های طولانی مدت شما مشکلی نخواهی داشت. همچنین بدن شما هنگام تکیه دادن به صندلی در وضعیت راحتی قرار گرفته و به هیچ عنوان احساس خستگی نخواهی کرد.

چرا باید صندلی اداری لمسه دار بخریم؟

صندلی اداری لمسه دار در واقع بهترین مدل صندلی مدیریتی است که می‌توانید آن را تهیه کنید. چراکه علاوه بر داشتن تمام ویژگی‌های یک صندلی کامل، دارای ظاهر جذاب تری می‌باشد و تفاوت قیمت آن با سایر مدل‌ها به قدری است که می‌توانید به راحتی از آن چشم پوشی کنید. این نوع صندلی با توجه به اینکه می‌تواند محیط کار شما را جذاب تر کند باعث خواهد شد که هنگام کار و فعالیت حس راحتی را تجربه کنید و سلامتی جسمی‌خود را حفظ کنید.

صندلی اداری لمسه دار همچنین اعتبار زیادی به کسب و کار شما می‌بخشد و از طرفی می‌تواند راندمان کاری شما را به واسطه داشتن قابلیت‌هایی مثل تنظیم سطح نشیمنگاه و زاویه پشتی افزایش دهد. این نوع صندلی می‌تواند به خوبی در اتاق‌های مدیریتی استفاده شده و محدودیتی در استفاده کارمندان نیز وجود نخواهد داشت و از این نظر مشکلی نخواهی داشت.

معرفی صندلی اداری لمسه دار

صندلی مدیریتی M-4002

صندلی مدیریتی 4002 از بهترین مدل‌های صندلی لمسه دار می‌باشد که همانطور که از نام آن پیداست در دسته صندلی مدیریتی قرار گرفته و یکی از پرفروش ترین محصولات پاوید می‌باشد. مبلمان اداری پاوید از قدیمی‌ترین تولید کننده‌هایی است که در این حوزه فعالیت می‌کند و تاکنون مدل‌های زیادی از صندلی اداری را به بازار عرضه کرده است و این مدل نیز از کامل ترین محصولاتی است که می‌توانید آن را با خیال راحت تهیه کنید چراکه شامل تمام ویژگی‌های مورد نیاز شما خواهد بود.

اولین ویژگی این محصول خاصیت لمسه دار آن است که باعث شده زیبایی دوچندان پیدا کرده و از طرفی حس رسمی‌بودن را در خود حفظ کرده است. وجود حفره‌هایی که روی پشتی صندلی لمسه کوبی شده‌اند به خوبی می‌تواند از تعریق بدن شما جلوگیری کند. این کار با گردش بهتر هوا انجام می‌گیرد و برای مدیرانی که روزانه زمان زیادی را در اتاق خود می‌گذرانند، بیشترین کارایی را خواهد داشت. در قسمت رویه آن نیز از چرم پارس استفاده شده که در اثر گذر زمان دچار پوسته پوسته شدن نخواهد شد و کیفیت خود را با استفاده‌های مکرر از دست نخواهد داد.

صندلی مدیریتی کد M-4002

مشاهده قیمت و خرید سریع صندلی مدیریتی M-4002

صندلی مدیریتی M-2016

یکی دیگر از مدل‌های صندلی لمسه دار که در مبلمان اداری پاوید تولید می‌شود، صندلی مدیریتی 2016 که از ظاهر زیبا و کیفیت فوق العاده‌ای بهره می‌برد. این صندلی مدیریتی به گونه‌ای ساخته شده که به خوبی را با هر دکوراسیونی ست خواهد شد و به همین دلیل استفاده از آن بسیار ساده خواهد بود و دیگر نیازی به هماهنگی و تناسب بین وسایل اتاق و دکوراسیون نخواهد بود.

این صندلی مدیریتی لمسه دار دارای بدنه ای یک تکه است و قسمت پشتی به بدنه آن متصل شده و به همین دلیل احتمال خرابی کمتری نسبت به مدل‌های دو تکه دارد. این محصول نیز مانند سایر صندلی مدیریت‌های تولید شده در پاوید از چرم پارس PU دار در بدنه خود بهره می‌برد و دارای مکانیزم دو کاره است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید آن را به هر صورت که تمایل دارید استفاده کنید و از استراحت و فعالیت روی صندلی لذت ببرید.

صندلی مدیریتی کد 2016

مشاهده قیمت و خرید صندلی مدیریتی M-2016

جمع بندی

صندلی اداری لمسه دار جزو یکی از جذاب ترین مدل‌های صندلی می‌باشد که ظاهر متفاوتی داشته و همین متفاوت بودن را می‌تواند به محل کار شما انتقال دهد. این نوع صندلی‌ها معمولا در قسمت پشتی خود دارای حفره‌هایی هستند که این حفره‌ها اصطلاحا با لمسه کوبی شکل گرفته‌اند. لمسه کوبی تنها باعث زیباتر شدن صندلی نشده و می‌تواند طول عمر و کیفیت آن را تا حد زیادی افزایش دهد.

به صورت کلی صندلی اداری لمسه دار می‌تواند حس راحتی را برای شما به وجود آورد و اگر جزو افرادی هستید که رعایت کردن پرستیژ کاری برای شما مهم می‌باشد، می‌توانید با خرید این مدل صندلی اعتبار زیادی بین همکاران خود کسب کنید. برای تهیه این محصولات می‌توانید به دسته بندی‌های مختلف مبلمان اداری پاوید مراجعه کنید و در صورت بروز هرگونه سوال و یا درخواست راهنمایی می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *