معرفی

خرید و معرفی صندلی کارمندی بانک

صندلی کارمندی بانک

یکی از وسیله‌هایی که به صورت مداوم در اداره‌ها و مخصوصا بانک‌ها استفاده می‌شود، صندلی کارمندی می‌باشد. صندلی کارمندی بانک از جمله مهمترین وسیله‌هایی است که می‌تواند تأثیرات زیادی روی محیط و همچنین کار کارمندان و راحتی مشتریان داشته باشد. حتما برای شما هم پیش آمده که برای انجام کارهای بانکی وارد چنین محیط‌هایی شده باشید. در این محیط‌ها معمولا عده‌ای در انتظار نشسته و عده دیگر پشت پیش خوان مشغول انجام کارهای اداری هستند.

اگر دقت کرده باشید تمام گروه‌هایی که در بانک مشغول کارند، در حالت نشسته به سر می‌برند و این کار ممکن است بسیار طولانی و کسل کننده باشد. این مشکلات در صورت تهیه صندلی کارمندی بانک تا حد زیادی قابل رفع می‌باشد. اگر به عنوان مسئول بانک به سلامت جسمی‌ و فکری مراجعه کنندگان و کارمندان خود اهمیت می‌دهید، در این مقاله می‌خواهید صندلی‌های کارمندی که مناسب برای بانک هستند را به شما معرفی کنیم. پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

صندلی کارمندی بانک چیست؟

صندلی کارمندی بانک همانطور که از نام آن مشخص است مخصوص استفاده در بانک‌ها بوده و حتما آنها را در مراجعه به بانک مشاهده کرده‌اید. این نوع صندلی به گونه ای ساخته شده که هم مشتریان و هم کارمندان بتوانند در راحتی و آرامش کارهای خود را انجام دهند و برای این کار قابلیت‌های مختلفی برای آنها در نظر گرفته می‌شود که بتواند این راحتی را تضمین کنند.

صندلی کارمندی به صورت کلی در هر جایی می‌تواند استفاده شود و در سازمان‌ها و شرکت‌ها استفاده‌های بسیاری داشته و یکی از پر مصرف ترین استفاده‌های آنها در بانک می‌باشد. این محصولات به صورت معمولا بدنه ای نرم و راحت دارند و معمولا از طراحی شیک، رسمی‌ و ساده‌ای برخوردارند که مناسب با محیط کار بوده و حس جدی بودن را به خوبی منتقل خواهند کرد.

قابلیت‌های صندلی کارمندی بانک

مانند بسیاری از صندلی‌های دیگر، صندلی کارمندی بانک نیز قابلیت‌های مختلفی دارد که استفاده از آن را بسیار راحت تر کرده است و می‌تواند در حفظ سلامتی افراد تأثیر زیادی داشته باشد. موارد بسیاری در این مورد وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به طراحی ارگونومیک آنها اشاره کرد که در کنار متریالی که در آنها استفاده می‌شود، راحتی را به وجود آورده و می‌تواند پشتیبانی مناسبی برای کارکنان و مشتریان فراهم کند. به صورت کلی قابلیت‌های صندلی‌های کارمندی مخصوص بانک شامل موارد زیر می‌شود:

  • راحتی و نرم بودن بدنه صندلی
  • قابلیت تنظیم پشتی و ارتفاع
  • دسته‌های راحت و قابل تنظیم
  • قابلیت قفل کردن تنظیمات
  • استفاده از متریال مناسب
  • طول عمر بالا
  • قیمت مناسب

راحتی و آرامش در صندلی کارمندی

با توجه به اینکه در بانک و سازمان‌های اداری مشابه، استفاده زیادی از صندلی‌ها می‌شود، بهتر است این صندلی‌ها دارای قابلیت‌هایی باشند که بتوان از آنها به راحتی استفاده کرد. بسیاری از کارمندان در طول روز، زمان زیادی را مشغول انجام کار‌های اداری ارباب رجوع هستند و به همین دلیل دائما در معرض آسیب‌های بسیار هستند. از جمله شایع ترین این آسیب‌ها می‌توان به دیسک کمر و آرتروز گردن اشاره کرد که ممکن است در صورت استفاده از صندلی نامناسب به وجود بیایند.

با توجه به این موضوع اهمیت استفاده از صندلی کارمندی نمایان شده و بهتر است به آن دقت زیادی داشته باشید. مبلمان اداری پاوید این موضوع را در تولید‌های خود در نظر گرفته و به خاطر همین می‌توانید محصولاتی را تهیه کنید که خیال شما را از این بابت راحت خواهد کرد. برای ساخت اینگونه صندلی کارمندی بانک در طراحی آنها دقت زیادی می‌شود. شما با نشستن روی این محصولات حس خوبی پیدا کرده و راحتی زیادی خواهی داشت. این کار را بدنه ارگونومیک محصول برای شما انجام خواهد داد.

ارگونومیک بودن صندلی باعث شده تا بدن شما به خوبی روی صندلی قرار بگیرد و قوس مناسبی به کمر بخشیده و با این کار می‌تواند از خستگی زودرس و آسیب‌های مختلف جلوگیری کند. جدا از این موضوع ارگونومیک بودن بدنه در کنار طراحی مناسب بیشترین تأثیر را پیدا می‌کند که باید به این نکته دقت زیادی کرد.

طراحی صندلی کارمندی بانک باید چگونه باشد؟

به صورت کلی صندلی اداری باید طراحی‌ای مناسب با محیط کاری باشد. برای مثال نمی‌توان از صندلی گیمینگ برای استفاده کارمندان یک شرکت رسمی‌ استفاده کرد هر چند که این صندلی بسیار راحت تر از صندلی کارمندی است. چراکه این کار باعث به هم خوردن دکوراسیون شده و حتی می‌تواند تمرکز افراد دیگر را از بین ببرد. در محیط بانک، هم کارمندان و هم مراجعه کنندگان از صندلی‌ها استفاده می‌کنند و به همین دلیل ممکن است تعداد زیادی از آنها در این محیط وجود داشته باشند که در تعداد زیاد، هماهنگی بین صندلی‌ها بسیار مهم می‌شود.

معمولا در بانک‌ها، صندلی کارمندی بانک باید شکل یکسانی داشته باشند که این موضوع می‌تواند به نظم کارها کمک زیادی کند و عدم هماهنگی در این موضوع می‌تواند شکل کلی دکوراسیون را به هم بزند. اگر مسئول خرید بانک هستید و یا سلامتی فکری و جسمی‌ کارکنان و مردم برای شما مهم است، بهتر است به این موضوع دقت زیادی داشته باشید.

علاوه بر این، بسیاری از صندلی کارمندی بانک باید دارای بدنه‌ نرم و راحت باشند تا با اینکار از خستگی و کلافگی افراد جلوگیری کند. یکی از قابلیت‌هایی که می‌تواند در این امر بسیار تأثیر گذار باشد، استفاده از متریال درجه یک و قابلیت تنظیم می‌باشد. این قابلیت به کمک یک مکانیزم دوکاره به وجود آمده و کارمندان می‌توانند با توجه به ویژگی‌های اندام خود، صندلی را در راحت ترین حالت تنظیم کنند و با این کار دیگر دچار مشکلات جسمانی نخواهند شد. البته در این خصوص عوامل دیگری مثل ارگونومیک بودن و طراحی نیز تأثیر گذار بوده که نباید به آنها بی توجهی کرد.

خرید صندلی کارمندی بانک

پس از ذکر مشخصاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم، موضوع مهمی‌ مطرح می‌شود و آن خرید صندلی کارمندی بانک است. این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نباید به آن به عنوان خرید بلکه به عنوان سرمایه گذاری باید نگاه کرد چراکه صندلی‌ها صرفا محلی برای نشستن نیستند و می‌تواند تأثیر زیادی در سلامت جسمی‌ و فکری و همچنین راندمان کاری کارکنان داشته باشد. پس در خرید بهترین صندلی کارمندی برای بانک کوتاهی نکنید.

از کجا صندلی کارمندی بانک بخریم؟

یکی از راه‌های تهیه صندلی کارمندی بانک، خرید به صورت مستقیم از تولید کننده است. این کار می‌تواند هزینه‌های شما را تا حد زیادی کاهش دهد اما پیدا کردن یک تولید کننده خوب در این بازار می‌توان کار دشواری باشد. شرکت مبلمان اداری پاوید یکی از تولید کننده‌هایی است تاکنون صدها مدل از این صندلی‌های کارمندی و مدیریتی را به بازار عرضه کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به دسته بندی‌هایی که در سایت قرار گرفته این محصولات را مشاهده کنید و محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید و به همین سادگی سفارش شما کامل می‌شود.

یکی از مزیت‌های خرید صندلی کارمندی از شرکت پاوید این است که برای اطمینان خاطر شما 2 سال گارانتی در نظر گرفته شده که با این کار می‌توانید خرید مطمئن تری را تجربه کنید. همچنین امکان خرید صندلی کارمندی بانک به صورت حضوری از پاوید وجود داشته و برای این کار می‌توانید توسط آدرس‌هایی که در سایت قرار گرفته به فروشگاه یا کارخانه مراجعه کرده و محصولات را از نزدیک مشاهده کنید. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین صندلی‌های کارمندی مناسب برای بانک اشاره می‌کنیم.

معرفی صندلی کارمندی برای بانک

صندلی کارمندی مدل k-3000

این صندلی کارمندی بانک یکی از پرفروش ترین‌های پاوید در دسته بندی خود است که می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در بانک و مراکز اداری باشد. از دلایل این فروش و استقبال بالا می‌توان به طراحی آن اشاره کرد. این طراحی همانطور که از تصاویر آن پیداست بسیار زیبا و شیک ساخته شده و حتما صندلی‌های مشابه این مدل را در بانک‌ها مشاهده کردید. این مدل صندلی باعث شده تا حال و هوای رسمی‌ محل کار حفظ شود و به صورت ناخودآگاه کارمندان نظم کاری خود را حفظ خواهند کرد.

این صندلی کارمندی بانک می‌تواند تمام نیازهای شما را برطرف کند و راحتی را برای کارمندان شما فراهم کند. از این رو بهترین کارایی را داشته و با قیمت مناسبی که دارد شما را راضی خواهد کرد. از ویژگی‌های مهم این محصول باید به ارگونومی‌ آن اشاره کرد که بدنه‌ای راحت پیدا کرده و هنگام نشستن روی آن بدن شما در وضعیت راحتی قرار خواهد گرفت و به همین دلیل مشکلی در این مورد وجود نخواهد داشت. همچنین قابلیت تغییر ارتفاع و تنظیم شیب کمک زیادی به این راحتی کرده و می‌توانید از این موضوع اطمینان داشته باشید.

صندلی کارمندی K-3000 مشکی

مشاهده قیمت و مشخصات صندلی کارمندی K-3000

صندلی کارمندی کد K-450

صندلی کارمندی کد k-450 از دیگر نمونه‌های ساخت پاوید می‌باشد که استفاده‌های زیادی در شرکت‌ها و اداره داشته و شما می‌توانید در فضای بانک نیز این صندلی به صورت ست استفاده کنید. ظاهر کلاسیک این صندلی کارمندی بانک می‌تواند به خوبی در فضای کار رسمی‌ تأثیر داشته باشد و حس راحتی را به وجود بیاورد. کارمندان بانک با توجه به این که روزانه زمان زیادی را روی صندلی‌ها می‌نشینند، داشتن یک صندلی مخصوص برای این کار می‌تواند از آسیب‌ها و خستگی‌های زودرس جلوگیری کند.

از قابلیت‌هایی که باعث محبوبیت این صندلی کارمندی بانک شده، امکان تنظیم قسمت‌های مختلف آن است که به کارمندان اجازه می‌دهد بتوانند صندلی را با توجه به فرم بدنی خود تنظیم کنند. این قابلیت باعث شده تا کارکنان محدودیتی در این مورد نداشته باشند و بتوانند به راحتی از این صندلی استفاده کنند. همچنین شما می‌توانید از این صندلی برای استفاده مراجعه کنندگان استفاده کنید تا بتوانید از خستگی آنها جلوگیری کنید. این صندلی در رویه خود از جنس چرم پارس بهره می‌برد که باعث شده تا از تعریق بدن در طولانی مدت جلوگیری کند و به همین دلیل کارمندان مشکلی در این باره نخواهند داشت.

صندلی کارمندی کد K-450

خرید و قیمت صندلی کارمندی K-450

صندلی کارمندی کد K-780

این صندلی کارمندی بانک یکی از مقرون به صرفه ترین مدل‌هایی است که می‌توانید آن را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید و به همین دلیل اگر تعداد زیادی از این صندلی‌ها برای ست کردن بانک می‌خواهید، این محصول گزینه‌ای مناسب است. از ویژگی‌هایی که بسیار مورد استقبال صاحبان کسب و کار قرار گرفته، طراحی خاص آن است که همانطور که از تصاویر محصول پیداست، بدنه‌ای دو رنگ دارد.

این تفاوت رنگ در واقع نمایان کننده متریال مختلفی است که در این قسمت‌ها به کار رفته است. در قسمت میانی صندلی از پارچه و در قسمت‌های بالا و پایین از چرم پارس PU دار استفاده شده و با این کار طول عمر محصول تا حد زیادی بالا رفته و نیازی به نگرانی از آسیب دیدن آن نخواهد بود.

به دلیل متریال درجه یکی که در ساخت این صندلی کارمندی استفاده شده، به سختی دچار آسیب دیدگی می‌شود و این مورد در مکان‌های عمومی‌ مثل بانک که روزانه استفاده‌های زیادی از آن می‌شود، بسیار مناسب خواهد بود. از طرف دیگر دسته‌های این صندلی قابلیت تغییر ارتفاع داشته و هر کسی می‌تواند بنابر نیاز خود ارتفاع آنها را تنظیم کند.

صندلی کارمندی کد K-780

مشاهده مشخصات و خرید صندلی کارمندی K-780

جمع بندی

صندلی‌ها وسیله‌های مهمی‌ هستند که در صورت استفاده در طولانی مدت می‌توانند آسیب‌های زیادی را به همراه داشته باشد که شما به راحتی با تهیه صندلی مناسب از این آسیب‌ها جلوگیری کنید. کارمندانی که در بانک مشغول خدمت هستند، در معرض دائمی‌این آسیب‌ها هستند که برای رفع این مشکل تهیه یک صندلی کارمندی اقدام تأثیر گذاری است.

زیرا هم می‌تواند سلامت جسمی‌ آنها را حفظ کند و هم راندمان کاری آنها را بهبود ببخشید. همچنین شما باید به فکر مراجعه کننده‌ها باشید و برای استفاده آنها نیز می‌توانید انواع صندلی را انتخاب کنید. اگر از به هم خوردن نظم و چیدمان بانک ناراضی هستید می‌توانید از صندلی کنفرانسی برای آنها استفاده کنید. مقاله زیر در این باره می‌تواند کمک زیادی به شما کند:

صندلی اتاق کنفرانس چیست و چه کاربردی دارد؟

دقت داشته باشید صندلی کنفرانسی قابلیت چرخش نداشته و ممکن است نشستن و بلند شدن برای افراد مختلف کمی‌ سخت باشد. شرکت پاوید به عنوان یکی از برترین تولید کننده‌های صندلی کارمندی بانک توانسته مشتریان زیادی را راضی نگه دارد. شما نیز با خرید از مبلمان اداری پاوید، 2 سال گارانتی برای هر محصول دریافت خواهی کرد که این مزیت می‌تواند خریدی لذت بخش و مطمئن را برای شما به دنبال داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *