معرفی

معرفی صندلی گیمینگ ایرانی با قیمت ویژه

صندلی گیمینگ ایرانی

صندلی گیمینگ یکی از وسیله‌های مهم برای گیمر‌های حرفه ای می‌باشد که وجود آنها بسیار مهم بوده و گیمر‌ها به این موضوع اهمیت زیادی می‌دهند. اگر جزو این گیمر‌ها هستید حتما می‌دانید که داشتن یک صندلی گیمینگ ایرانی مناسب می‌تواند تسلط شما به بازی‌های کامپیوتری را افزایش دهد و از طرف دیگر از آسیب دیدن بدن شما در طولانی مدت جلوگیری می‌کند.

این محصولات دارای مدل‌های بسیاری هستند و به همین دلیل تنوع زیادی در بازار وجود دارد و اکثر صندلی‌های گیمینگ تولید کشور‌های خارجی بوده به همین دلیل قیمت بالایی دارند. تعداد زیادی از گیمر‌ها آرزوی داشتن یک صندلی گیمینگ حرفه ای را دارند تا بتواند تجربه ای لذت بخش از این بازی‌های ویدیویی داشته باشند.

تاکنون شرکت‌های ایرانی مختلفی دست به تولید صندلی‌های گیمینگ کرده‌اند و مدل‌های بسیاری از این صندلی‌ها در بازار وجود دارد که از قیمت پایین تری نسبت به نمونه‌های خارجی برخوردار بوده و به همین دلیل افراد مختلفی اقدام به خرید این محصولات می‌کنند. در میان این تولید کننده‌ها شرکت پاوید قرار دارد که بهترین مدل‌های صندلی گیمینگ ایرانی را به بازار عرضه که این محصولات از کیفیت بالایی برخودار بوده و دارای امکاناتی است که می‌تواند راحتی را برای شما به ارمغان آورد.

تفاوت صندلی گیمینگ ایرانی و خارجی

یکی از سوالاتی که همواره مورد توجه بوده تفاوت صندلی گیمینگ ایرانی و خارجی است که بسیاری از خریداران این دو نوع صندلی را مورد مقایسه قرار می‌دهند. صندلی‌های گیمینگ خارجی به دلیل استفاده از متریال گران قیمت و همچنین آپشن‌ها و قابلیت‌های مختلف، از قیمت بسیار بالاتری نسبت به مدل‌های ایرانی برخوردار بوده و از طرف دیگر هزینه انتقال آن از کشور‌های دیگر نیز تأثیر مستقیمی‌ روی قیمت صندلی‌ها دارد.

از طرف دیگر صندلی‌ گیمینگ ایرانی دارای هزینه گمرکی نبوده اما کیفیت بالاتری نسبت به نمونه‌های خارجی ندارد. این به این معنی نیست که صندلی‌های گیمینگ ایرانی کارکرد قابل قبولی ندارد بلکه مقایسه این دو محصول با توجه به شرایط تولید، کار منطقی‌ای نیست.

صندلی گیمینگ آئودی راست

مشاهده قیمت و خرید صندلی گیمینگ آئودی

شرکت پاوید از تولید کننده‌های حرفه ای صندلی گیمینگ ایرانی بوده که سالها در این حوزه فعالیت داشته و همواره سعی داشته بهترین صندلی‌های گیمینگ را بر اساس نمونه‌های خارجی تولید کند تا هزینه تمام شده برای مشتریان تا حد زیادی کاهش یابد. این محصولات به گونه ای ساخته شده‌اند تا بدن شما در وضعیت راحتی قرار بگیرد.

در نمونه‌های خارجی شما آپشن‌های بیشتری برای تنظیم صندلی متناسب با شرایط مختلف دارید و این امکانات بعضا شامل قسمت‌های مکانیکی شده که بدیهی‌ست قیمت آن را تا حد زیادی افزایش خواهد داد. در نمونه‌های تولید شده توسط پاوید، شما دو اهرم مخصوص برای تنظیم وضعیت دلخواه در اختیار خواهی داشت که یکی از آنها برای تنظیم ارتفاع صندلی و دیگری برای تنظیم شیب آن کاربرد دارد.

صندلی گیمینگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

در ساخت صندلی‌ گیمینگ ایرانی، شرکت‌های ایرانی معمولا سعی در طراحی بهترین مدل این صندلی‌ها دارند و به همین دلیل مدل‌های بسیاری در بازار وجود دارد که بعضا کیفیت قابل قبولی دارند. صندلی گیمینگ تولید شده توسط شرکت پاوید نزدیک ترین کیفیت ساخت را نسبت به نمونه‌های خارجی دارد و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند تا هر کسی بتواند لذت استفاده از این مدل صندلی‌ها را تجربه کند. به صورت کلی صندلی‌های گیمینگ دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • طراحی و ظاهر حرفه ای و جذاب
  • تنوع بالای مدل‌ها
  • قابلیت تنظیم شیب صندلی و ارتفاع آن
  • مناسب برای انجام بازی‌های کامپیوتر، پلی استیشن و ایکس باکس
  • کیفیت ساخت بالا و بدنه ی محکم و مقاوم
  • دارای گارانتی معتبر برای تضمین کیفیت

بهترین صندلی گیمینگ ایرانی کدام است؟

همانطور که گفته شد در ایران شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید صندلی‌های گیمینگ کرده‌اند و به همین دلیل انتخاب‌های زیادی پیش روی شما قرار گرفته است. برای راحت تر کردن کار شما در انتخاب بهترین صندلی گیمینگ ایرانی، ما به شما شرکت پاوید را پیشنهاد می‌کنیم. همانطور که می‌دانید بهترین صندلی‌های تولید شده در زمینه گیمینگ، ساخت برند DXRacer بوده که در دنیا محبوبیت زیادی دارد انتخاب اول بسیاری از گیمر‌هاست. اما بسیاری از گیمر‌ها به دلیل قیمت بالای این محصولات قادر به تهیه این صندلی‌ها نیستند.

صندلی گیمینگ رعد و برق راست

مشاهده قیمت و خرید صندلی گیمینگ رعد و برق

شرکت پاوید برای حل این مشکل، این صندلی‌ گیمینگ ایرانی را به بازار عرضه کرده که در طرح صندلی‌های DXRacer ساخته شده‌اند و به همین دلیل این صندلی‌ها می‌توانند حس خوبی را به شما منتقل کنند. الهام گرفتن از طرح‌های DXRacer سبب شده تا شما تجربه ی مشابهی نسبت به نمونه‌های اصلی داشته باشید و در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده باشید. همچنین با خرید این محصولات از تولید ملی حمایت کرده و با این کار به بهتر شدن این صنعت کمک زیادی می‌کنید.

قیمت صندلی گیمینگ ایرانی چقدر است؟

در صورتی که قصد خرید صندلی گیمینگ ایرانی را دارید بهتر است اطلاعاتی در مورد قیمت‌های آنها داشته باشید. محصولات تولید شده توسط شرکت DXRacer معمولا بالاترین قیمت بازار را دارند و این قیمت بستگی به پارامتر‌ها و قابلیت‌هایی که دارد که در هر صندلی متفاوت است. به صورت کلی صندلی‌های DXRacer دارای محدوده قیمتی بین 12 تا 17 میلیون تومان است که جزو گرانترین محصولات موجود در بازار هستند. همچنین برند‌های دیگر دارای قیمتی بین 7 تا 12 میلیون تومان داشته‌اند که صندلی‌های متوسطی در بازار این محصولات به شمار می‌رود.

صندلی گیمینگ بی ام و

خرید و قیمت صندلی گیمینگ بی ام و

اما اگر قصد هزینه‌های زیادی را برای این محصول ندارید بهتر است صندلی گیمینگ ایرانی ساخت پاوید را تهیه کنید. این مدل محصولات دارای آرگونومی‌ مناسب و طراحی بسیار جذابی هستند و انتخاب‌های بسیاری برای سلیقه‌های مختلف وجود دارد. این محصولات از مکانیزم دو کاره بهره می‌برند که به شما کنترل کاملی روی شیب و ارتفاع صندلی می‌دهد و از طرفی دیگر کیفیت بالای ساخت آنها نیز نزدیک ترین تجربه به صندلی‌های DXRacer را در اختیار شما قرار خواهد داد. صندلی‌های گیمینگ پاوید در محدوده قیمتی 4 تا 5 میلیون تومان بوده و به همین دلیل هر کسی قادر به تهیه این محصولات خواهد بود.

صندلی گیمینگ ایرانی از کجا بخریم؟

برای خرید صندلی گیمینگ ایرانی می‌توانید از فروشگاه پاوید خرید خود را انجام دهید. این شرکت محصولاتی تولید می‌کند که از کیفیت بالایی برخوردار بوده‌اند و همچنین قیمت بسیار مناسبی دارند که به شما اجازه می‌دهد تا در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. با مراجعه به دسته بندی صندلی گیمینگ در پاوید می‌توانید به این محصولات دسترسی پیدا کنید به راحتی محصول مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کنید. شرکت پاوید امکان ارسال سریع به سراسر کشور را داشته و به همین دلیل مهم نیست که در کدام استان زندگی می‌کنید. شما ظرف مدت 2 تا سه روز می‌توانید محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

همچنین در صورتی که ساکن تهران هستید می‌توانید از فروشگاه پاوید دیدن فرمائید و صندلی مورد نظر را از نزدیک بررسی کنید. در صورت بروز هرگونه مشکلی صندلی شما دارای 3 سال گارانتی می‌باشد و نیازی به نگرانی در این مورد نخواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا درخواست مشاوره می‌توانید با همکاران ما تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *