معرفی

ویژگی‌ های صندلی مدیریتی چیست؟ + معرفی و خرید

ویژگی‌ های صندلی مدیریتی

در خرید صندلی مدیریتی همواره سوالات زیادی وجود دارد که یکی از این سوالات این است که صندلی مدیریتی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ این گونه سوالات می‌تواند خریداران را گمراه کند. از طرف دیگر خرید این محصولات نیازمند آگاهی و اطلاعاتی است که دانستن ویژگی‌ های صندلی مدیریتی می‌تواند کمک زیادی به شما کرده و در نهایت منجر به صرفه جویی زیادی در هزینه و زمان خواهد شد. به صورت کلی صندلی اداری همانطور که از نام آن پیداست در اداره‌ها و محیط‌های رسمی‌ استفاده‌ی زیادی دارد و جنبه ی شیک و رسمی‌ این مدل صندلی‌ها تأثیر زیادی بر رفتار افراد و همچنین محیط اطراف خواهد داشت.

این موضوع اهمیت صندلی مدیریتی را می‌رساند که باید در تهیه آن دقت زیادی کرد. چرا که این محصول بهترین همکار شما در شرکت خواهد بود و می‌تواند حس و حال خوبی را به شما منتقل کرده و یا باعث آسیب‌های جسمانی زیادی شود. این محصولات معمولا برای طولانی مدت استفاده می‌شوند و به همین دلیل ممکن است فشارهای زیادی به بدن شما وارد که بعضا آسیب‌های جسمانی زیادی برای شما در پی خواهد داشت. در ادامه به نکاتی خواهیم پرداخت که می‌تواند تصمیم گیری برای خرید بهترین صندلی مدیریتی را برای شما راحت تر کن پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

چرا صندلی مدیریتی اهمیت دارد؟

یکی از نکات مهم در عملکرد افراد، محیط کاری است که این محیط تعیین می‌کند که کارمندان و مدیران چه بازدهی‌ای دارند. از وسیله‌های مهمی‌ که در این محیط باید به آن دقت کرد صندلی‌ها هستند که تمامی‌ کارمندان فعالیت‌های خود را روی این صندلی مدیریتی انجام می‌دهند و به همین دلیل در صورت غیر استاندارد بودن می‌تواند ضرر‌های بسیاری برای شما در پی داشته باشد. صندلی اداری معمولا در طولانی مدت مورد استفاده قرار می‌گیرد بنابراین افراد در طول استفاده از صندلی در حالت نشسته هستند و بدن انسان برای این حالت ساخته نشده و می‌تواند فشار زیاد به ستون فقرات شما وارد شود و مهره‌های گردن شما را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

این آسیب‌ها بعضا غیر قابل جبران بوده که می‌توانند تا آخر عمر به دنبال شما باشد و از طرف دیگر در راندمان کاری شما و نتیجه فعالیت‌هایتان تأثیر زیادی خواهد گذاشت. این موارد به خوبی اهمیت این محصول را می‌رساند پس بهتر است که تمام توجه خود را روی ویژگی‌ های صندلی مدیریتی بگذارید تا بتوانید مناسب ترین مدل را از میان انبود صندلی اداری انتخاب کنید و بهترین تصمیم را بگیرید.

در خرید صندلی مدیریتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

یکی از مشکلاتی که در خرید صندلی مدیریتی وجود دارد، تعداد زیاد مدل‌های موجود در بازار است که توسط تولید کننده‌های مختلف عرضه شده‌اند. به دلیل رقابت بالای صندلی‌های اداری، هر تولید کننده ای سعی بر این داشته که تا جای ممکن قیمت‌ها را کمتر کند که این مورد افت کیفیت را به دنبال خواهد داشت. برای خرید صندلی‌های مدیریتی بهتر است به نکاتی که در ادامه گفته می‌شود دقت کنید تا متوجه ضرر و زیان‌های جسمی‌ و مالی نشوید.

صندلی مدیریتی امپراتور

8,890,000 تومان

کلاف چوبی 9 لایه

رویه چرم پارس PU دار

کاملا ضد تعریق

گارانتی 2 ساله پاوید

طراحی و آرگونومی‌ صندلی مدیریتی

از مواردی که صندلی معمولی و صندلی آرگونومیک را از هم جدا می‌کند، نوع طراحی ظاهری و قابلیت‌های تنظیمی‌ صندلی مدیریتی است که طبیعتا صندلی‌های آرگونومیک قیمت بالاتری دارند. پس نباید گول تبلیغات تولید کننده‌ها را در این زمینه بخورید. بسیاری از تولید کننده‌ها صندلی‌های معمولی خود را با عنوان صندلی آرگونومیک معرفی می‌کنند که این یکی از تکنیک‌های بازاریابی است که مشتریان را به خود جذب می‌کند. با داشتن اطلاعات کامل در این زمینه دیگر نیازی به نگرانی نخواهی داشت و می‌توانید با مشاهده قسمت‌های مختلف صندلی متوجه شوید که صندلی آرگونومیک است یا خیر.

اولین مورد در ویژگی‌ های صندلی مدیریتی که باید به آن توجه کنید قابلیت تنظیم صندلی است. این قابلیت توسط مکانیزم صندلی مدیریتی به وجود آمده که دو اهرم در اختیار شما قرار می‌دهد و به کمک این اهرم‌ها می‌توانید شیب و زاویه پشتی صندلی را تغییر دهید. این ویژگی باعث شده تا بتوانید صندلی را با توجه به نیاز و فرم بدنی خود تنظیم کنید که صندلی معمولی از چنین قابلیتی برخوردار نیست.

مورد دیگر طراحی صندلی است که این طراحی باید به گونه ای باشد که بتوانند تمام قسمت‌های بدن مخصوصا کمر را پوشش دهد. برای اطمینان از این ویژگی به قسمت پشتی و نشیمنگاه صندلی دقت کنید. قسمت پشتی صندلی مدیریتی آرگونومیک دارای فرورفتگی می‌باشد که بعضا در قسمت‌های کناری اسفنج‌هایی برای جلوگیری از فشار به پهلو‌ها در نظر گرفته شده است. همچنین قسمت کفی نیز معمولا دارای لبه ای برآمده بوده و علت آن جدا کردن کف پا از زمین می‌باشد و با این کار وزن شما به صندلی منتقل خواهد شد.

شکل ظاهری صندلی مدیریتی باید چگونه باشد؟

هر مدل صندلی اداری برای استفاده در محل مخصوص خود طراحی شده و باید ظاهری متناسب با این موضوع داشته باشد. برای مثال شما نمی‌توانید از صندلی‌های کارمندی به جای صندلی انتظار استفاده کنید و این کار باعث به هم خوردن تعادل محیط کار خواهد شد. صندلی مدیریتی نیز همانطور که از نام آن پیداست برای استفاده در اتاق مدیریت ساخته شده و به همین دلیل بدیهی است که باید ظاهر موجه و رسمی‌ای داشته باشد. این ظاهر رسمی‌ باید در کنار آرگونومیک بودن بدنه رعایت شود.

این موضوع به این دلیل گفته شد که در بازار مدل‌های بسیاری یافت می‌شود که دارای ظاهر بسیار زیبایی هستند اما کیفیت مناسبی ندارند و ممکن است پس از مدت کوتاهی دچار آسیب دیدگی شوند. به همین دلیل به این مورد باید توجه زیادی داشته باشید. جذابیت ظاهر از فاکتور‌هایی است که می‌تواند حس و حال خوبی را به افراد و محیط اطراف خود منتقل کند و به همین دلیل در راندمان کاری شما تأثیر زیادی خواهد داشت.

صندلی مدیریتی کد M-2015

مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید صندلی مدیریتی کد M-2015

ویژگی‌ های صندلی مدیریتی کدامند؟

  • قابلیت تنظیم صندلی: شما باید بتوانید زاویه صندلی، ارتفاع صندلی، و ارتفاع دسته‌ها را تنظیم کنید.
  • داشتن پشتی بلند: صندلی مدیریتی معمولا پشتی بلندتری نسبت به صندلی کارمندی داشته و پد مخصوص یا بر آمدگی برای استراحت سر در قسمت بالای پشتی دارد.
  • ابعاد صندلی مدیریتی کمی‌ بزرگ تر از صندلی معمولی است.
  • ظاهر صندلی باید جذاب و در عین حال رسمی‌ باشد و با دکوراسیون اتاق همخوانی داشته باشد.
  • قسمت گودی کمر هنگام نشستن روی صندلی باید پر شود تا از گرفتگی و فشار به ستون فقرات جلوگیری کند.
  • در ساخت صندلی مدیریتی باید متریال و مواد اولیه درجه یک استفاده شود تا در اثر استفاده‌های مداوم دچار افت کیفیت و تغییر رنگ نشود.
    رویه صندلی باید کاملا ضد تعریق باشد تا در استفاده‌های طولانی مدت دچار مشکلی در این زمینه نشوید.
  • صندلی باید به راحتی بچرخد و قابلیت حرکت به اطراف داشته باشد. زیرا مدیران معمولا نیاز به دسترسی به قسمت‌های مختلف میز خود را داند و از آنجایی که میز مدیریتی ممکن است ابعاد بزرگی داشته باشد حرکت کردن صندلی امری ضروری‌ست و بهتر است دقت کنید تا این حرکت تا حد لازم نرم و بدون سر و صدا باشد.
  • قیمت صندلی مدیریتی باید معقول باشد و سعی کنید که قیمت صندلی‌های مرغوب و استاندارد را پیدا کنید و از تهیه صندلی‌های ارزان قیمت که فاقد کیفیت قابل قبولی است خودداری کنید تا متوجه ضرر نشوید.

نکات مهم در خرید صندلی مدیریتی

اگر به صورت حضوری قصد خرید صندلی مدیریتی را دارید کار شما ساده تر می‌شود. تنها کافیست به نکاتی توجه کنید که تفاوت میان صندلی آرگونومیک و استاندارد با صندلی معمولی را مشخص می‌سازند. در این بخش این نکات را برای شما شرح داده‌ایم:

  • پس از نشستن روی صندلی دقت کنید که گودی کمر شما پر شد و بدن شما در وضعیت راحتی قرار دارد.
  • قسمت دسته‌ها باید به راحتی قابل تنظیم شده و باید تا حداقل 6 سانتی متر قابلیت تغییر ارتفاع داشته باشند.
  • ارتفاع زانوی شما نباید بیشتر از 15 سانتی متر شود.
  • حتما قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی را چک کنید. ارتفاع صندلی به راحتی باید توسط اهرم مکانیزم تا 10 سانتی متر قابل تغییر باشد.
  • پهنای نشیمنگاه را بررسی کنید. نشیمنگاه استاندارد 30 تا 50 سانتی متر باید باشد.
  • بدنه ی صندلی مدیریت نباید پس از نشستن دچار تعریق شود و قابلیت تنفس داشته باشد.

صندلی مدیریتی مناسب را از کجا بخریم؟

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در تهیه صندلی مدیریتی مناسب وجود دارد نحوه خرید این محصولات است. همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم به دلیل رقابت بالای بازار صندلی ادرای، تولید کننده‌های زیادی وجود دارند که کیفیت قابل قبولی ارائه نمی‌دهند و بعضا قیمت‌های نامعقولی دارند. پیشنهاد ما به شما شرکت پاوید است. پاوید از تولید کننده‌هایی است که در ساخت صندلی و مبلمان اداری سابقه ای طولانی داشته و یکی از بهترین شرکت‌هایی است که با بسیاری از ارگان‌های دولتی و خصوصی فعالیت می‌کند.همچنین به سبب رعایت کردن ویژگی‌ های صندلی مدیریتی در محصولات خود تاکنون توانسته رضایت خریداران را با خود به همراه داشتن.

شرکت پاوید از بهترین مواد اولیه در ساخت صندلی مدیریتی خود استفاده می‌کند و به همین دلیل این محصولات از کیفیت بالایی برخوردارند و برای تضمین این کیفیت 3 سال گارانتی در نظر گرفته شده که اطمینان زیادی به مشتریان خواهد بخشید. همچنین شرکت پاوید کار شما را بسیار راحت تره و خیلی راحت می‌توانید از دسته بندی‌های مختلف صندلی اداری، محصول مورد نظر خود را به سبد خرید خود اضافه کنید و پس از مدت کوتاهی صندلی مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین امکان خرید از فروشگاه پاوید به صورت حضوری وجود دارد تا از نزدیک صندلی‌های اداری را مشاهده کنید و آنهارا تست کنید. برای اینکار نیز می‌توانید از آدرس‌های موجود در سایت بهره ببرید.

صندلی مدیریتی کد M-4000

خرید و مشاهده اطلاعات صندلی مدیریتی M-4000

نتیجه گیری در ویژگی‌ های صندلی مدیریتی

به صورت کلی صندلی مدیریتی می‌تواند استفاده‌های زیادی داشته باشد اما در صورتی که صندلی غیر استانداردی را تهیه کنید، بهتر است با عواقب آن که بسیاری از مشکلات جسمانی است کنار بیاید. صندلی‌های مدیریتی باید دارای قابلیت‌هایی مثل تنظیم صندلی باشد. این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند راحتی و آرامش را برای شما در پی داشته باشد. این قابلیت توسط مکانیزم دوکاره صندلی به وجود آمده و به کمک اهرم‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد می‌توانید ارتفاع صندلی و دسته‌ها را تنظیم کنید و همچنین شیب صندلی را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.

همچنین دقت داشته باشید که این تغییر وضعیت صندلی باید به نرمی‌ و بدون سر و صدا انجام گیرد. هنگام خرید صندلی مدیریتی دقت داشته باشید که صندلی کیفیت مناسبی داشته باشد و از راحتی زیادی برخوردار باشد. زیرا قرار است روزانه ساعت‌ها روی آن بنشینید و در صورت راحت نبودن روی صندلی ممکن است آسیب‌های بسیاری به بدن شما وارد شود. یک صندلی اداری باکیفیت باید تحمل وزن مناسبی داشته باشد و تا 120 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد تا افراد سنگین وزن نیز بتوانند از صندلی استفاده کنند. در صورت تمایل برای خرید سعی کنید بهترین تولید کننده‌ها را بشناسید و از هر جایی خرید نکنید. پیشنهاد ما به شما پاوید است که با خرید از این فروشگاه می‌توانید 3 سال گارانتی دریافت کنید تا از کیفیت محصول دریافتی اطمینان حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *