معرفی

5 نمونه صندلی اداری ارزان + خرید و قیمت

5 نمونه صندلی اداری ارزان + خرید و قیمت

صندلی اداری ارزان از جمله وسایلی است که هر کارفرمایی برای راه اندازی شرکت خود به آنها نیاز دارد. چراکه یکی از اصلی ترین وسایلی است که می‌تواند هزینه‌های شما را تا حد زیادی کاهش دهد و این موضوع اهمیت زیادی دارد. به صورت کلی هر شرکت و یا سازمانی که شروع به فعالیت می‌کند، به احتمال زیاد نیاز به مبلمان اداری و صندلی اداری دارد که و از آنجایی که استفاده از مبلمان مناسب از اصلی ترین اقداماتی است که باید برای محل کار خود انجام دهید، پس باید موارد زیادی را بررسی کنید.

صندلی اداری که قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته باشد می‌توان کمک زیادی به شما کند تا بتوانید کار شما را در شروع راحت تر کند. شرکت‌های بسیاری وجود دارند که برای مدیریت هزینه‌های خود اقدام به تهیه محصولات ارزان تر می‌کنند و یا نیاز خاصی به مبلمان اداری لاکچری مخصوصی ندارند. در این صورت با تهیه محصولات مقرون به صرفه ای می‌توانند نیاز‌های خود را حداقل هزینه ممکن برطرف کنند. این موضوع باعث شده تا تولید کنندگان بسیاری اقدام به تولید این نوع محصولات کنند که عمدتا کیفیت مناسبی نداشته و این مورد ممکن است در طولانی مدت برای شما ضرر‌هایی ایجاد کند.

در ادامه این مطلب می‌خواهیم تمام نکات مربوط به خرید صندلی اداری ارزان را برای شما شرح دهیم تا شما بتوانید بهترین تصمیم را در خرید خود بگیرید. در انتها نیز به نحوه خرید این نوع محصولات می‌پردازیم و بهترین مدل‌های موجود را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید و از آن مطمئن باشید. با ما همراه باشید.

صندلی اداری ارزان چیست؟

همانطور که می‌دانید در هر شرکت و اداره‌ای اصلی ترین چیزی که به چشم مشتریان و همکاران می‌آید ظاهر شرکت است. این ظاهر وابسته به نوع چیدمان بوده و یکی از اصلی ترین وسایل برای چیدمان، مبلمان و صندلی اداری ارزان است که در بازار مدل‌های مختلفی از صندلی‌ها وجود دارند. هر کدام از این مدل‌ها کاربرد‌های خود را دارند. این نوع صندلی‌ها بستگی به متریال و قابلیت‌هایی که در آنها گنجانده شده است، قیمت‌های متفاوتی دارند و صندلی های اداری ارزان بدیهی است که فاقد این قابلیت‌ها بوده که کاهش قیمت‌های آنها را در پی داشته داشته است.

اما در صندلی اداری ارزان باید دقت داشته باشید که بسیار از محصولات تولید شده کیفیت قابل قبولی ندارند و ممکن است پس از مدت کوتاهی غیر قابل استفاده شوند. یک صندلی اداری مناسب نزدیک ترین همکار شما به شمار می‌رود و به همین دلیل باید به آن اهمیت زیادی بدهید. یک صندلی اداری هر چند ارزان، باید بتواند حداقل قابلیت‌های مورد نیاز شما را برآورده کند و در صورتی که دارای این حداقل‌ها نباشد ممکن است آسیب‌های جسمانی به شما وارد که بعضا غیر قابل جبران خواهد بود. در قسمت بعدی به ویژگی‌هایی که یک صندلی اداری مناسب باید داشته باشد می‌پردازیم.

صندلی کارمندی کد K 730

صندلی اداری چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

بدون توجه به قیمت محصول، صندلی اداری ارزان باید دارای مشخصه‌هایی حداقلی باشد. برای اینکه بیشتر متوجه این موضوع شوید باید بگوییم که بدن انسان برای نشستن طراحی نشده و به همین خاطر است که هنگام نشستن پس از مدتر دچار خستگی می‌شویم. با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، سعی شده تا صندلی‌های اداری نیز به گونه ساخته شوند که با نشستن روی آنها فشار کمتری وارد شده و در نتیجه تا حد زیادی از خستگی شما جلوگیری کند. یکی از موارد مهمی‌ که در این موضوع تأثیر داشته، طراحی صندلی است که باید به صورت ارگونومیک صورت بگیرد. این ویژگی باید در هر صندلی با هر قیمتی استفاده شود چرا که بحث سلامتی استفاده کننده‌ها در میان است.

بدیهی است که صندلی اداری ارزان که این ویژگی را ندارد قیمت بسیار پایینی در بازار دارد و این مورد شاید بسیاری از خریداران را ترغیب به خرید کند. اما یک خریدار باهوش می‌داند که هزینه‌های بیمارستانی و عوارض جبران ناپذیر نشستن روی صندلی نامناسب می‌تواند چه پیامد‌های مالی و جسمی‌ برای آنها داشته باشد. باید همواره به این نکته دقت داشته باشید که هزینه کردن برای صندلی اداری در واقع نوعی سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری روی سلامتی جسمی‌ و جلوگیری از ضررهای مالی احتمالی در آینده. به صورت کلی یک صندلی اداری مناسب باید این ویژگی‌ها را در خود داشته باشد:

  • طراحی ارگونومیک و راحت
  • طول عمر و مقاومت بالا
  • ظاهر زیبا و جذاب
  • قیمت مناسب

این چهار مورد از اصلی ترین مواردی است که حتی در ارزان ترین صندلی‌های موجود در بازار باید وجود داشته باشد تا بتوانید از نهایت پتانسیل آنها استفاده کنید. در ادامه به توضیح این موارد می‌پردازیم.

طراحی و ارگونومیک در صندلی اداری ارزان

طراحی صندلی اداری از اهمیت بسیاری برخوردار می‌باشد. چراکه می‌تواند تأثیر مستقیمی‌ روی ظاهر محل کار شما داشته باشد و از طرفی می‌تواند در روحیه کارکنان شما نیز اثر گذار باشد. به همین دلیل کارفرمایان و صاحبان کسب و کار که به سلامتی کارکنان و حفظ محیط کاری خود اهمیت می‌دهند به این مورد توجه می‌کنند. صندلی اداری ارزان ممکن است که طراحی معمولی داشته باشد و این مورد می‌تواند برای تولید کنندگان قابل قبول باشد اما نداشتن خاصیت ارگونومیک به هیچ عنوان قابل قبول نخواهد بود.

استفاده از این مدل صندلی‌ها که هیچ پشتیبانی مناسبی برای بدن شما ندارد می‌تواند باعث بروز مشکلاتی مثل دیسک کمر، آرتروز گردن و گرفتگی عضلات شود. همانطور که می‌دانید این مشکلات غیر قابل جبران هستند و هزینه‌های بسیار بیشتری برای شما در پی خواهند داشت که در صورت استفاده از صندلی مناسب به راحتی قابل پیشگیری هستند. پس از کنار این موضوع ساده رد نشوید و گول قیمت پایین صندلی‌ها را نخورید. در بازار تولید کننده‌هایی هستند که به این ویژگی توجه خاصی دارند و مبلمان اداری پاوید یکی از بهترین‌ها در بازار می‌باشد که همواره سلامتی مشتریان را در دستور کار خود قرار داده است.

در تمامی‌ صندلی‌های ساخت پاوید، این ویژگی به خوبی رعایت شده و می‌توانید اطمینان زیادی از این بابت داشته باشد. حتی صندلی اداری ارزان ساخته شده توسط پاوید نیز بدنه‌ای ارگونومیک داشته و می‌تواند پشتیبانی خوبی برای بدن شما فراهم کند. این مورد باعث شده تا افرادی که از این صندلی‌ها استفاده می‌کنند به ندرت دچار خستگی شوند و مشکلی برای آنها در طولانی مدت به وجود نیاید.

ظاهر صندلی اداری نیز تأثیر بسزایی روی محیط گذاشته و اگر جزو صاحبان کسب و کار هستید که به فضای کاری خود روحیه کارکنان اهمیت می‌دهید، این مورد می‌تواند کمک زیادی به شما در این موضوع کند. طراحی ظاهری صندلی باید به گونه ای باشد که علاوه بر داشتن خاصیت ارگونومیک بتواند حس رسمی‌ بودن محیط کار را منتقل کند و این مورد می‌تواند راندمان کاری و پرستیژ شرکت شما را حفظ کند. طراحی نیز با توجه به حوزه‌های کاری مختلف صورت می‌گیرد و به همین دلیل شما پیش از انتخاب صندلی باید به این موضوع دقت داشته باشید.

متریال استفاده شده در صندلی اداری ارزان

طول عمر صندلی از ویژگی‌هایی است که خریداران این نوع محصولات به آن دقت ویژه‌ای دارند. طول عمر و کیفیت محصول به صورت مستقیم به متریال و مواد اولیه که در ساخت آن استفاده شده است بستگی دارد و با توجه به این موضوع می‌توان گفت که قیمت این محصولات نیز ممکن است متفاوت باشد. در صندلی اداری ارزان باید دقت کنید که ارزان بودن لزوما به معنی بی کیفیت بودن نیست و اگر شما از تولید کننده‌ای مطمئن خرید خود را انجام دهید، قیمت و کیفیت مناسب را به همراه خواهی داشت.

مبلمان اداری پاوید می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای خرید باشد زیرا این ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد و می‌توانید از کیفیت این محصول اطمینان داشته باشید. چراکه در ساخت این محصولات از بهترین مواد اولیه استفاده شده و با یک بار تهیه این محصولات دیگر نیازی به هزینه‌هایی مثل تعمیر نخواهی داشت. عمدتا در ساخت صندلی اداری ارزان در شرکت پاوید، از چرم پارس PU دار استفاده می‌شود. این نوع چرم در طولانی مدت دچار پوسته پوسته شدن نخواهد شد. از طرف دیگر در بدنه آنها نیز از کلاف چوبی 9 لایه استفاده شده که با این کار مقاومت آنها تا حد زیادی افزایش پیدا کرده و نیازی به نگرانی در این مورد نخواهد بود.

صندلی کارمندی K 712 مشکی

قابلیت‌هایی که صندلی اداری ارزان باید داشته باشد

  • قابلیت تنظیم ارتفاع
  • قابلیت تنظیم پشتی
  • استفاده از روکش مناسب
  • چرخ صندلی اداری

قابلیت تنظیم ارتفاع در صندلی اداری ارزان

یکی از مهمترین قابلیت‌هایی که هر صندلی باید داشته باشد، تنظیم ارتفاع است. صندلی‌ای که با برچسب اداری تولید می‌شود بدون توجه به قیمت آن باید قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد و این جزو استاندارد‌های تولید این نوع محصولات است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند ارتفاع صندلی را متناسب با اندازه میز و قد خود تنظیم کنند و با این کار به بهترین شکل به فعالیت خود بپردازد. این کار به سادگی توسط اهرمی‌ که معمولا در زیر دسته قرار داده شده امکان پذیر می‌باشد. در محصولات ساخته شده در مبلمان اداری پاوید نیز می‌توانید به سادگی از این ویژگی استفاده کنید.

قابلیت تنظیم پشتی در صندلی اداری ارزان

از دیگر مشخصه‌های یک صندلی خوب و مناسب برای محیط کار، باید به تنظیم پشتی آن اشاره کرد. همانطور که می‌دانید اندام هر شخص از دیگری متفاوت بوده و این موضوع باعث شده تا هر کسی به گونه ای از صندلی استفاده کند. این قابلیت به همه افراد اجازه می‌دهد تا بتوانند شیب پشتی صندلی را به هر صورت که تمایل دارند استفاده کنند. با این کار هر کسی می‌تواند با توجه فعالیت که دارد صندلی خود را تنظیم کند تا دچار خستگی زودرس نشود.

استفاده از روکش مناسب در صندلی اداری ارزان

در اکثر صندلی‌های اداری موجود در بازار که قیمت پایینی دارند، معمولا متریال با دوامی‌ استفاده نمی‌شوند. به همین دلیل اکثرا این دید برای مشتریان به وجود آمده که صندلی اداری ارزان قیمت، کیفیت مناسبی ندارند. اما محصولاتی که در پاوید تولید می‌شوند کیفیت قابل قبولی دارند و این کیفیت را می‌توانید در متریال مورد مصرف صندلی‌ها مشاهده کنید. یکی از مهم ترین قسمت‌هایی که در ابتدا کیفیت صندلی را مشخص می‌کند، روکش‌ها هستند. این روکش در صورتی که از جنس‌های بی کیفیت باشد، پس از مدت کوتاهی دچار پوسته پوسته شدن خواهد شد.

اما صندلی اداری ارزان که در مبلمان اداری پاوید تولید می‌شوند، از جنس چرم پارس بوده که پیشتر در مورد آن توضیح دادیم. این نوع چرم کاملا ضد تعریق شده و می‌تواند برای افرادی که روزانه استفاده‌های زیادی از صندلی دارند، بسیار مناسب باشد.

معرفی صندلی های کارمندی ارزان

صندلی کارمندی کد K 780

وقتی صحبت از صندلی اداری ارزان به میان می آید، معمولا یاد صندلی های اداری بی کیفیت می افتیم که با وجود صندلی کارمندی K-780 این تصور از بین می رود.با توجه به اینکه این صندلی کارمندی قیمت بسیاری پایینی نسبت به سایر مدل های موجود در بازار داشته، از کیفیت فوق العاده‌ای برخوردار است که به شما اجازه می دهد خرید مطمئنی را تجربه کنید.

مانند سایر مدل های تولید شده توسط مبلمان اداری پاوید در ساخت این صندلی اداری ارزان از بهترین مواد اولیه استفاده شده و تا جای ممکن سعی شده تا کیفیت محصول حفظ شود و بتواند نیاز های مشتریان را برطرف کند.این محصول ظاهر مناسبی برای استفاده در شرکت ها محیط های اداری دارد و می تواند فضای خوبی را برای شما به وجود بیاورد.در کنار این ظاهر، قسمت پشتی آن به نشیمنگاه چسبیده و بدنه‌ای یک تکه به وجود آورده که علاوه بر ظاهر راحتی بیشتری به وجود آورده و احتمال خرابی آن را تا حد زیادی کاهش داده است.

این صندلی کارمندی ارزان دارای بدنه‌ای ضد تعریق می باشد و همچنین مقاومت بالایی دارد که می تواند برای افراد سنگین وزن مناسب باشد.همچنین شما می توانید دسته ها و ارتفاع صندلی را تنظیم کرده با توجه به فرم بدنی خود آن را تنظیم کنید.اگر به دنبال یک محصول ارزان قیمت با کیفیت مناسب می باشید این صندلی می تواند به خوبی انتظارات شما را برآورده کند.

صندلی کارمندی کد K-780

مشاهده قیمت و خرید صندلی کارمندی K-780

صندلی کارمندی کد K 2009

صندلی کارمندی کد K 2009 از مدل های دیگر صندلی اداری است که از قیمت فوق العاده ویژه‌ای برخوردار بوده و برای صاحبان کسب و کاری که می خواهند دکوراسیون خاصی برای خود دست و پا کنند،گزینه ای مناسب به شمار می رود.این محصول هم دارای قیمت مناسب و هم کیفیت بالایی دارد که به خوبی قابل استفاده برای هر زمینه کاری است و به دلیل ظاهر جذابی که دارد می تواند حس خوبی را با خود به همراه داشته باشد که این موضوع در روحیه کارکنان شما نیز بی تأثیر نخواهد بود.

این صندلی کارمندی ارزان از متریال درجه یک در ساخت آن استفاده شده و بدنه ای کاملا ضد تعریق دارد که می تواند برای استفاده های طولانی مدت مناسب باشد.استفاده از چرم پارس سبب شده تا صندلی در اثر گذر زمان دچار مشکلاتی مثل پوسته پوسته شدن نشود و شما نیازی به نگرانی در این مورد نخواهی داشت.همچنین راحتی و نرمی بدنه صندلی نیز می تواند از گرفتگی عضلات شما جلوگیری کند که از مزیت های خوب این صندلی به شمار می رود.

صندلی کارمندی K-2009

خرید و قیمت صندلی کارمندی K-2009

صندلی مدیریتی M-812

این محصول یکی از پرفروش ترین ها در نوع خود است که در دسته صندلی مدیریتی قرار گرفته و به همین دلیل می تواند استفاده های بسیاری در اداره های مختلف داشته باشد.از ویژگی های خوبی که این صندلی در خود دارد می توان به ساختار آن اشاره کرد که از نوع فلزی می باشد و به همین دلیل باعث شده تا ظاهری متفاوت پیدا کرده و از این جهت بسیار جذاب می باشد .

این صندلی مدیریتی ارزان علاوه بر ساختار فلزی، دارای بدنه ای نرم و راحتی می باشد که به شما اجازه می دهد از راحتی آن در اتاق مدیریتی استفاده کنید.از قابلیت های مهمی که در این محصول در نظر گرفته شده می توان به جنس بدنه آن اشاره کرد که از چرم پارس استفاده شده و به خوبی از تعریق بدن جلوگیری خواهد کرد.دسته های این صندلی دارای قابلیت تنظیم  دسته ها، پشتی و ارتفاع می باشد و شما می توانید آن را به راحت ترین حالت ممکن تنظیم کنید و صندلی خود لذت ببرید.

صندلی کارمندی M-812

مشاهده و خرید صندلی مدیریتی M-812

صندلی مدیریتی کد M 4002

صندلی مدیریتی 4002 از دیگر مدل های این نوع محصولات است که همانطور که از نام آن پیداست برای استفاده در اتاق های مدیریت ساخته شده و دارای ظاهری رسمی می باشد.این صندلی اداری ارزان دارای تمام ویژگی های مورد نیاز برای استفاده مدیران بوده و به تنهایی می تواند فضایی خاص را در اتاق شما ایجاد کند.این کار می تواند پرستیژ کاری شما را افزایش دهد و اعتبار زیادی به کار شما ببخشد که تمام این خاصیت ها را می توانید از این صندلی به دست آورید.

از ویژگی های مهم این صندلی مدیریتی می توان به جنس آن اشاره کرد که برای ساخت آن از بهترین متریال استفاده شده و به همین دلیل طول عمر بالایی دارد و در اثر گذر زمان و استفاده های زیاد دچار افت کیفیت نخواهد شد.در قسمت رویه محصول نیز از چرم پارس PU دار استفاده شده و با این کار شما هیچگونه احساس تعریق نخواهی داشت و این مورد می تواند برای مدیرانی که روزانه ساعت های زیادی پشت میز کار خود مشغول کارند، بسیار کاربردی باشد.

همانطور که از تصاویر این صندلی اداری ارزان مشخص است برای طراحی پشتی این صندلی اداری از حالت حفره دار استفاده شده است.حفره های موجود روی پشتی باعث گردش بهتر هوا شده و از طرف دیگر به زیبایی محصول افزوده است.این صندلی جذابیت زیادی داشته و به واسطه طراحی کلاسیکی که دارد به خوبی با دکورسیون شما هماهنگ شده و جلوه خاصی به محل کار شما می بخشد.جدا از این موضوع در بدنه صندلی از کلاف چوبی مقاومی استفاده شده که برای افراد سنگین وزن بسیار مناسب می باشد.

صندلی مدیریتی کد M-4002

خرید و قیمت صندلی مدیریتی 4002

جمع بندی صندلی اداری ارزان

صندلی اداری ارزان یکی از مدل‌های صندلی است که از قیمت پایینی برخوردار بوده و شامل مدل‌هایی مثل صندلی مدیریتی، صندلی کامندی و . . . می‌شود. این نوع صندلی از کیفیت چندان بالایی برخوردار نبوده اما در صورتی که از تولیدکننده‌ای مطمئن خریداری کنید می‌توانید این کیفیت را تضمین شده در اختیار داشته باشید.

مبلمان اداری پاوید با سالها تجربه در این زمینه سعی کرده صندلی‌هایی با قیمت پایین به بازار عرضه کند و تا همواره سعی کرده در این مدل صندلی‌ها کیفیت قابل قبولی را ارائه دهد. این کار باعث شده تا شرکت پاوید همواره مشتریان خود را راضی نگه دارد و با تضمین و گارانتی 2 ساله دیگر نیازی به هیچگونه نگرانی در این مورد نخواهد بود. در صورت تمایل برای خرید می‌توانید به دسته بندی‌های موجود در سایت مراجعه کنید و یا به صورت حضوری محصول مورد نظر خود را خریداری کنید که در این صورت می‌توانید از آدرس‌هایی که در سایت قرار داده شده استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *