معرفی

معرفی و خرید صندلی گیمینگ جدید 2024

صندلی گیمینگ جدید 2024

با وارد شدن به سال 2024 افراد زیادی مشتاق به تازه سازی لوازم و ابزار خود دارند. این مورد به خصوص در مورد گیمرها صدق می‌کند. چرا که این دسته افراد تمایل دارند از بروز ترین محصولات جهت راحتی خود استفاده کنند. یکی از مهمترین وسیله‌هایی که هر گیمری به آن نیاز دارد، صندلی گیمینگ است. شرکت پاوید از تولید کننده‌های حرفه‌ای در این زمینه است که سالها سابقه در صنعت مبلمان اداری و صندلی گیمینگ دارد که هر ساله بهترین مدل‌های این محصولات را با قیمتی منصفانه به بازار عرضه می‌کند تا گیمر‌های داخل ایران نیز بتوانند با هزینه بسیار کمتر از نمونه‌های خارجی، صندلی خود را تهیه کنند.

در این مطلب قصد داریم بهترین محصولات در سال جدید در زمینه صندلی گیمینگ جدید 2024 را به شما معرفی کنیم و توضیحات مختصری درباره هر مدل به شما ارائه خواهیم کرد تا بتوانید به سرعت خرید خود را تکمیل کنید. با ما در ادامه همراه باشید.

معرفی صندلی گیمینگ جدید 2024

صندلی گیمینگ دیابلو

یکی از بهترین صندلی‌های تولید شده توسط پاوید که در صدر لیست صندلی گیمینگ جدید 2024 قرار دارد، مدل دیابلو است. این محصول دارای طراحی چشم نواز و زیبایی است و اگر جزو گیمر‌های قدیمی‌ باشید حتما نام آن برایتان آشناست. این صندلی با الهام از بازی محبوب Diablo طراحی شده و المان‌هایی خاطره انگیر از آن بازی در خود دارد. همانطور که مشاهده می‌کنید، لوگوی دیابلو روی قسمت سری صندلی دوخته شده و همچنین رنگ آمیزی آن نیز به صورت کلاسیک صورت گرفته است.

با توجه به اینکه ما سلیقه همه افراد را در نظر می‌گیریم، رنگ بندی‌های مختلفی برای این صندلی صورت گرفته که هر کسی بتواند با توجه به سلیقه خود بهترین رنگ را برای خود سفارش دهد. قسمت کفی این صندلی گیمینگ جدید 2024 به صورت قایقی ساخته شده تا شما فضای بزرگتر و راحت تری برای نشستن داشته باشید. در مورد ویژگی‌های فنی این محصول نیز باید گفت که شما می‌توانید قسمت دسته‌ها، ارتفاع و شیب پشتی را تغییر داده و به راحت ترین شکل ممکن از آن استفاده کنید. همچنین استفاده از فوم سرد نیز راحتی شما را بیشتر کرده و در صورت استفاده‌های طولانی مدت نیز دچال اختلال در گردش خون و گرفتگی عضلات نخواهی شد.

صندلی گیمینگ دیابلو راست

خرید صندلی گیمینگ دیابلو

صندلی گیمینگ بوگاتی

گیمرها به جز بازی‌های ویدیوی علایق دیگری دارند که خودرو‌های لوکس و اسپرت جزو علایق مشترک این قشر از جامعه هستند. این خودرو‌ها معمولا طراحی فوق العاده‌‎ای دارند که ما با توجه به موضوع سعی کردیم از صندلی‌های خودرو بوگاتی الهام بگیریم و نتیجه کار این مدل صندلی زیبا و چشم نواز شده است. صندلی گیمینگ بوگاتی طراحی دقیقی از صندلی این خودرو دارد و به همین دلیل توانسته توجه علاقه مندان را به خود جلب کند و فروش فوق العاده‌ای داشته باشد.

صندلی گیمینگ جدید 2024 مدل بوگاتی از نظر کیفیت نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در ساخت این صندلی از اسکلت چوبی 9 لایه استفاده شده و با این کار مقاومت زیادی به دست آورده و می‌تواند تا وزن 120 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. به این صورت حتی اگر جزو افراد سنگین وزن باشید می‌توانید از راحتی این صندلی لذت ببرید. استفاده از فوم سرد، چرم پارس و مکانیزم‌های دوکاره در این صندلی گیم از ویژگی‌های خاص آن است که حس خوبی را هنگام استراحت به شما منتقل خواهد کرد. همچنین رنگ بندی‌های جذاب این محصول باعث شده تا سلیقه‌های مختلف راحت تر امکان تصمیم گیری داشته باشند.

صندلی گیمینگ بوگاتی زرد راست

خرید صندلی گیمینگ جدید 2024 مدل بوگاتی

صندلی گیمینگ چریکی

یکی دیگر از مدل‌های صندلی گیمینگ جدید 2024، صندلی گیم چریکی است که به تازگی توسط پاوید تولید شده و در واقع نمونه ارتقا یافته مدل قدیمی‌تر همین محصول است. این محصول از چرم مخصوصی استفاده شده که کمی‌ حالت براق داشته و به همین دلیل حس متفاوتی را برای شما به دنبال خواهد داشت. این چرم کاملا ضدآب و ضدپوسیدگی بوده و در اثر استفاد‌های طولانی مدت نیز مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد.

صندلی گیم چریکی در دو طرح مشکی کامل و دورنگ تولید شده است که می‌تواند برای افرادی که به بازی‌های رایانه‌ای مثل Call of Duty و بازی‌های سبک شوتر علاقه دارند بسیار جذاب باشد. این محصول نیز مانند سایر مدل‌ها دارای قابلیت تنظیم قسمت‌های مختلف بوده و از طرف دیگر قسمت پشتی کمری را می‌توانید با توجه به سایز بدن خود بالاتر یا پایین تر ببرید. طراحی ارگونومیک صندلی گیمینگ چریکی نیز از دیگر خصوصیات آن بوده که باعث جلوگیری از خستگی بدن و بروز مشکلات جسمی‌ می‌شود.

صندلی گیمینگ چریکی سبز راست

مشاهده قیمت و خرید صندلی گیم چریکی

صندلی گیمینگ کن دخترانه

برخلاف تصور عموم که فکر می‌کنند گیمرها اغلب پسر هستند، بانوان نیز مهارت زیادی در بازی‌های ویدیویی دارند. ممکن است تعداد آنها نسبت به پسر‌ها کمتر باشد اما این دلیلی بر نادیده گرفتن آنها نمی‌شود. با توجه به این موضوع ما در پاوید تصمیم گرفتیم که مدلی ساده و در عین حال زیبا با توجه به سلیقه دختران طراحی کنیم که نتیجه کار، صندلی گیمینگ دخترانه شد. این صندلی در ساده ترین حالت طراحی شده تا هر کسی بتواند آن را با دکوراسیون اتاق خود ست کند.

استفاده از رنگ صورتی و سفید در ساخت این صندلی گیم باعث شده تا دخترها بیشتر به آن علاقه پیدا کنند. در کنار ظاهر جذاب و ساده و این محصول، از بهترین متریال برای ساخت این محصول استفاده شده است. برای مثال در قسمت کفی و پشتی از فوم سرد استفاده شده تا صندلی بعد از استفاده‌های طولانی مدت دچار تغییر حالت و به اصطلاح دفرمه نشود. همچنین نرمی‌این فوم حس راحتی را برای شما به دنبال خواهد داشت و می‌توانید تا ساعت‌ها از بازی مورد علاقه خود لذت ببرید.

صندلی گیمینگ دخترانه DXRACER راست

خرید صندلی گیمینگ دخترانه

جمع بندی:

صندلی گیمینگ می‌تواند تأثیر زیادی در روند بازی‌های شما داشته باشد. این تأثیر می‌تواند خوب یا بد باشد که این موضوع مستقیما به نوع صندلی گیمینگ شما بستگی دارد. در شرکت پاوید همواره سعی داشتیم تا بهترین مدل‌های صندلی را تولید کنیم تا راحتی مشتریان را فراهم کنیم. برای همین در ساخت صندلی اصول ارگونومی‌ رعایت شده تا شما بتوانید تجربه بهتری از بازی‌های رایانه‌ای داشته باشید و روی مهارت‌های خود تمرکز کنید.

در سال جدید میلادی شرکت مبلمان اداری پاوید طبق رسم هر سال مدل‌های مختلفی از صندلی گیمینگ را به بازار عرضه کرده که در این لیست صندلی گیمینگ جدید 2024 بهترین مدل‌ها را به شما معرفی کردیم تا خرید لذت بخشی را تجربه کنید. لازم به ذکر است که تمامی‌ مدل‌های امکان سفارشی سازی داشته و می‌توانید صندلی‌ها را با زیرپایی یا بدون زیرپایی سفارش دهید. به همراه محصول کارت گارانتی دو ساله ارسال می‌شود که خیال شما را از کیفیت ساخت محصول راحت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *