معرفی

آشنایی با انواع صندلی انتظار

انواع صندلی انتظار

صندلی انتظار همانطور که از نام آن پیداست هنگامی‌ استفاده می‌شود که بخواهیم مدت زمان نامشخصی را منتظر باشیم. این انتظار کشیدن در مکان‌های مختلف عموما سخت و کسل کننده می‌باشد که هر کسی حوصله این کار را ندارد که این امری طبیعی است. هیچکس دوست ندارد که به مدت طولانی برای انجام کارهای مختلف منتظر بماند.

برای راحت کردن این موضوع برای اشخاص مختلف، محصولی به وجود آمده که یکی از دسته بندی‌های شرکت پاوید را به خود اختصاص داده است. شما با مشاهده دسته بندی‌ها متوجه انواع صندلی انتظار خواهی شد که این محصولات برای آرامش بخشیدن به مراجعه کنندگان مختلف ساخته شده و هر کدام کاربرد‌های مختلفی دارند.

انواع صندلی انتظار شامل مدل‌های مختلفی است که می‌توانند برای هر جایی استفاده شوند و برای هر مکانی نمونه ای مناسب ساخته شده‌اند که با آشنایی با مدل‌های مختلف آنها تصمیم گیری بهتری خواهی داشت که در قسمت‌های بعدی به این موارد خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید آشنایی بیشتری با این مدل صندلی پیدا کنید و در انتهای مطلب از نحوه خرید نیز برای شما خواهیم گفت.

صندلی انتظار کد W-3000

صندلی انتظار چیست؟

حتما برای شما هم پیش آمده که در فضاهای عمومی‌ قرار گرفته باشید و مدت نامشخصی باید برای دیدار کسی منتظر بمانید. مکان‌هایی مثل مطلب دکتر، سالن‌های آرایشی، فرودگاه، بیمارستان و سازمان‌های مختلف از این دست مکان‌ها هستند که روزانه افراد زیادی در این مکان‌ها رفت و آمد می‌کنند و به همین دلیل نیاز دارند تا فضایی برای منتظر بودن در اختیار داشته باشند. یکی از بهترین راهکار‌ها که در این راستا وجود دارد استفاده از صندلی انتظار است که مدل‌های مختلفی دارد.

صندلی انتظار عمدتا برای استفاده‌ی عموم ساخته شده و دارای انواع مختلفی هستند که بسته به محیطی که استفاده می‌شوند، رنگ بندی و طرح‌های بسیاری دارند که هر کسی می‌تواند مدل مورد نظر خود را تهیه کند. این نوع صندلی‌ها اکثرا برای فضاهای عمومی‌ مثل شرکت و اداره ساخته شده‌اند و ظاهر ساده ای دارند که به دور از هرگونه اضافاتی هستند.

کاربرد انواع صندلی انتظار

صندلی انتظار همانطور که گفته شد دارای مدل‌های مختلفی است که برای هر کدام از این صندلی‌ها کاربرد‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. این نوع صندلی‌ها در مکان‌هایی مثل دانشگاه، اداره‌ها و بانک‌ها استفاده‌های زیادی دارد و برای هر فضایی نمونه‌هایی وجود دارد که از طراحی متناسب بهره می‌برند که شما برای خرید صندلی انتظار باید به محل استفاده از آن دقت زیادی داشته باشید.

نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که صندلی انتظار به دلیل اینکه طیف گسترده‌ای دارد، باید مواردی از قبیل تعداد مراجعه کنندگان و متوسط زمان انتظار را تا حدودی مشخص کنید تا بتوانید گزینه‌های بهتری را بررسی کنید. برای مثال تهیه صندلی انتظار 4 نفره در دفاتر کوچک که مراجعه کنندگان زیادی ندارد یک اقدام غیر ضروری است چراکه استفاده زیادی از آن نخواهد شد و فضای اتاق را اشغال می‌کند.

در قسمت‌های بعدی به این مورد به صورت مفصل می‌پردازیم تا خرید مطمئن تری را تجربه کنید. به صورت کلی صندلی انتظار کاربرد‌های وسیعی دارد که این کاربرد‌ها با توجه به محیطی که استفاده می‌شوند متفاوت بوده و بیشتر بستگی به محیط دارد.

ویژگی‌های صندلی انتظار

صندلی انتظار به دلیل اینکه استفاده‌های زیادی از آنها توسط افراد مختلف می‌شود، باید ویژگی‌های مخصوصی داشته باشد که جدا از محل استفاده و کاربرد‌های آنها بوده و شما به عنوان صاحب شغل باید به این ویژگی‌ها دقت کنید. یکی از ویژگی‌هایی که باید به آن اهمیت زیادی داد کیفیت صندلی و همچنین ظاهر و طراحی آن است. این سه عامل جزو مهمترین ویژگی‌ها به شمار می‌روند که به کمک آنها می‌توانید بهترین صندلی را برای محل کار خود تهیه کنید. در مورد طراحی این محصولات باید گفت که انواع صندلی انتظار را باید با توجه به شرایطی که برای آن ساخته شده‌اند بررسی کرد.

برای مثال در خرید صندلی انتظار باید دقت کنید که صندلی‌ای که برای استفاده در محیط مهد کودک استفاده می‌باشد، بسیار متفاوت از صندلی انتظار فرودگاهی بوده و این موارد را بهتر است در نظر داشته باشید.

ایجاد احساس راحتی در مراجعه کنندگان

طراحی صندلی انتظار باید به گونه ای باشد که حس خوبی را به مراجعه کنندگان منتقل کند. برای این کار صندلی انتظار باید طراحی ارگونومیکی داشته باشد و بتواند شیب مناسبی به کمر افراد هنگام تکیه دادن فراهم کند و با این کار احساس راحتی را به وجود بیاورند. یکی دیگر از مواردی که در راحتی مشتریان تأثیر داشته ظاهر آنهاست که این ظاهر نباید بیش از حد خشک و بی روح و یا پر زرق و برق باشد.

صندلی انتظار کد W-961

برقراری امنیت برای صندلی‌ها و مشتریان

جدا از احساس راحتی، این صندلی‌ها باید مقاومت زیادی داشته باشند. به دلیل اینکه انواع صندلی انتظار به صورت مداوم توسط افراد مختلف استفاده می‌شوند، در صورت نداشتن کیفیت مناسب طول عمر بسیار کمی‌ خواهند شد و پس از مدتی دچار آسیب دیدگی می‌شوند. در این صورت ممکن است افرادی که روی آن می‌نشینند نیز دچار آسیب‌های ناخواسته شوند.

همچنین باید دقت کنید که صندلی انتظار که خریداری می‌کنید قابلیت شعله ور شدن دارد یا خیر. بسیار از صندلی‌های انتظار دارای بدنه ای با رویه چرم و یا پارچه‌ای می‌باشند و اکثرا این صندلی برای مکان‌های شلوغ استفاده می‌شوند و به همین علت ممکن است اتفاقاتی مثل آتش سوزی در اثر بی احتیاطی صورت گیرد که بهتر است در این مکان‌ها برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی از این نوع صندلی‌ها استفاده نشوند. به جای آن می‌توانید از صندلی‌های تمام فلزی استفاده کنید که هم مقاومت بالایی دارند و هم ظاهر خود را در اثر گذر زمان و استفاده‌های متعدد حفظ خواهند کرد.

طراحی و کیفیت انواع صندلی انتظار باید چگونه باشد؟

صندلی انتظار بسته به تولید کننده‌ی آن مدل‌های مختلفی دارد که در کدام از این مدل‌ها نیز کیفیت‌های متفاوتی دارند. اگر صاحب شغلی هستید که روزانه مراجعه کنندگان زیادی دارید پس باید فضای مناسبی را برای انتظار آنها فراهم کنید. صندلی انتظار مناسب باید از کیفیت و طراحی مناسبی برخوردار باشد که این موارد باعث می‌شوند تا انتظار کشیدن برای مشتریان ساده تر شود و از طرف دیگر این حق مشتریان است که فضای راحتی در اختیار داشته باشند.

یک صندلی انتظار مناسب ظاهر بسیار مناسبی دارد که می‌تواند در ذهن مشتریان و افراد مختلف ماندگاری داشته باشد و ممکن است این مورد تا مدت‌ها در یاد آنها بماند. همچنین نشستن روی صندلی بدون احساس امنیت می‌تواند انتظار را بسیار سخت تر کند پس باید دقت کنید که این مورد در کنار یکدیگر معنا می‌گیرند. یک صندلی هر چقدر که کیفیت بالایی داشته باشد و تحت هیچ شرایطی دچار آسیب دیدگی نشود، در صورت نداشتن راحتی و یا ظاهر نامتعارف می‌تواند ذهنیت منفی در افراد ایجاد کند که کسل کننده بودن انتظار را در پی خواهد داشت.

استفاده از صندلی‌های انتظار که ظاهر لوکسی دارند در مکان‌های پر تردد می‌تواند یک مشکل بزرگ باشد. این صندلی در این مکان‌ها دوام زیادی نخواهد آورد و پس از مدت کوتاهی بلا استفاده خواهند شد و ظاهر بسیار بدی پیدا می‌کنند. یکی از مواردی که باید به آن دقت کنید جنس این محصولات است. به دلیل گسترده بودن انواع صندلی انتظار، این متریال نیز در هر محصول متفاوت می‌باشد. تنوع جنس روکش و اسکلت از مهمترین ویژگی‌ها به شمار می‌رود که طول عمر صندلی را مشخص می‌کند.

صندلی انتظار در صورت داشتن روکش، معمولا از چرم، پلاستیک و یا پارچه استفاده می‌شود که جنس اسکلت اکثر آنها از فلز می‌باشد. در بعضی موارد صندلی انتظار دارای میز می‌باشند و این میز هم ممکن است به صورت چوبی و یا فلزی باشد.

انواع صندلی انتظار کدامند؟

همانطور که در قسمت‌های قبلی گفته شد، صندلی انتظار مدل‌های متنوعی دارد که این تنوع در رنگ، ساختار و طراحی، ظرفیت و تعداد به چشم می‌خورد. برای مثال در مکان‌هایی مثل مراجعه کننده‌های کمی‌وجود دارد، مثل اداره‌ها و شرکت‌ها، از مدل‌های تک نفره استفاده می‌شود و همچنین در مکان‌های شلوغ و پر تردد مثل بانک‌ها و بیمارستان‌ها از صندلی‌های انتظار چند نفره استفاده می‌شود.

در فضاهای کوچک نیز بحث دکوراسیون مطرح می‌شود که در این صورت باید حساسیت بیشتری به خرج دهید و محصولی تهیه کنید که در عین صرفه جویی در فضا بتوانید حس خوبی را به محیط اطرف خود منتقل کند. در ادامه با انواع صندلی انتظار بیشتر آشنایی پیدا خواهد کرد و می‌توانید با توجه به ویژگی‌ها و کارایی‌های آنها بهترین مدل را خریداری کنید.

صندلی انتظار پلاستیکی

یکی از اولین گزینه‌هایی که اکثرا به خرید آن تمایل دارند، صندلی انتظار پلاستیکی است که این مدل صندلی‌ها به دلیل اینکه قیمت به صرفه ای دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. صندلی پلاستیکی یا مونوبلاک، صندلی‌های پلیمری هستند و قیمت آنها نسبت به نمونه‌های فلزی بسیار کمتر است. اما این صندلی‌ها کیفیت چندان مناسبی ندارند و ممکن است طول عمر بالایی نداشته باشند. در شرایطی که شما مراجعه کنندگان زیادی ندارید و از نظر هزینه به فکر صرفه جویی هستید صندلی انتظار پلاستیکی بهترین گزینه است.

صندلی انتظار ماژولار

این نوع صندلی معمولا طراحی مدرنی دارد که در فضاهای کوچک و جمع و جور استفاده می‌شود. صندلی انتظار ماژولار به صورت قطعه‌های متحرک ساخته شده و به همین دلیل می‌تواند حالت‌های مختلفی داشته باشد. از این مدل صندلی می‌توانید در شرکت‌های کوچک و خصوصی که به طراحی خود نیز اهمیت می‌دهند استفاده کنید و از قابلیت‌های آن برای آرامش و استراحت مراجعه کنندگان لذت ببرید.

صندلی انتظار مبلی

یکی دیگر از انواع صندلی انتظار، صندلی‌های مبلی هستند که در شرکت‌های بزرگ نیز آنها را مشاهده کرده‌اید. این سری محصولات ظاهر بسیار شیکی دارند که این موضوع سبب شده تا از آنها جدا از استراحت مشتریان، برای طراحی دکوراسیون داخلی نیز استفاده کنند. اگر شما هم جز افرادی هستید که به دکور محیط کار خود اهمیت می‌دهید و رفت و آمدهای زیادی ندارید، بهتر است از مبلمان اداری استفاده کنید تا هم راحتی و هم زیبایی را برای افراد مختلف فراهم کنید.

شیک بودن ظاهر صندلی انتظار مبلی می‌تواند انتظار کشیدن را برای مشتریان شما ساده تر کند. با حس خوبی که افراد مختلف در محل کار شما پیدا می‌کنند انتظار کشیدن ساده تر می‌شود. شرکت پاوید از تولید کننده‌های تخصصی این سری مبلمان اداری و صندلی انتظار است که شما می‌توانید با مراجعه به دسته بندی مربوطه در سایت پاوید مدل‌های مختلف این محصولات را مشاهده کنید و در صورت تمایل سفارش دهید.

صندلی انتظار ارزان

صندلی انتظار به دلیل تنوع زیادی که دارد که توسط تولید کننده‌های مختلفی به تولید می‌رسد و به همین دلیل هر کدام ممکن است قیمت‌های مختلفی دارند. شرکت پاوید یکی از بهترین تولید کننده‌های انواع صندلی انتظار بوده که همواره بالاترین کیفیت را در نظر می‌گیرد. اما موردی که باعث شده تا مشتریان رضایت زیادی از پاوید داشته باشند، قیمت بسیار مناسبی است برای محصولات انتخاب شده است.

با خرید از شرکت پاوید شما صندلی انتظار ارزان قیمتی را با بالاترین کیفیت ممکن به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه می‌کنید و هزینه‌های اضافی مثل واسطه وجود نخواهد داشت. به صورت کلی صندلی‌هایی که در ساخت آنها از جنس پلاستیک استفاده شده باشد، قیمت بسیار پایین تری نسبت به نمونه‌های دیگر دارند و اگر به دنبال صندلی انتظار ارزان هستید این مدل جزو بهترین گزینه‌ها خواهد بود.

صندلی انتظار کد W-0090

نکات مهم هنگام خرید صندلی انتظار

با توجه به مواردی که گفته شد، حتما متوجه شده‌اید که خرید انواع صندلی انتظار بستگی به انواع آنها و قابلیت‌هایی است که ممکن است داشته باشند. در هنگام خرید انواع صندلی انتظار رعایت نکات زیر خالی از لطف نخواهد بود.

  • طراحی صندلی باید متناسب با دکوراسیون و محل کار شما باشد پس به ظاهر و ساختار آن دقت کنید.
  • راحت بودن صندلی انتظار یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که می‌تواند انتظار کشیدن مراجعه کنندگان را راحت تر کند.
  • جنس صندلی‌های انتظار باید با توجه به موارد مورد نیاز شما باشد. از تهیه صندلی انتظار‌های لوکس برای مکان‌های پر تعدد خودداری کنید.
  • از مکان‌های مطمئن خرید خود را انجام دهید و حتما گارانتی بالای 2 سال تهیه کنید.

جمع بندی انواع صندلی انتظار

صندلی انتظار می‌تواند یکی از مهمترین محصولاتی باشد که برای اداره‌ها و فضاهای کاری استفاده می‌شود. این نوع صندلی تنوع زیادی داشته که این تنوع نه تنها در رنگ بندی، بلکه در طراحی جنس ، ظرفیت و قابلیت‌های آنها به چشم می‌خورد. شرکت پاوید به عنوان یکی از تولید کننده‌هایی است که در سالهاست در این تولید این انواع صندلی انتظار فعالیت داشته و طیف گسترده‌ای از صندلی‌های انتظار را به بازار عرضه کرده است.

شما با کمی‌ جستجو در سایت می‌توانید انواع صندلی انتظار را مشاهده کنید و بهترین گزینه را برای محل کار خود انتخاب کنید که بتوانید مشتریان خود را راضی نگهدارید. برای خرید از پاوید می‌توانید از سایت محصول مورد نظر خود را به سبد خرید خود اضافه کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید. چنانچه تمایل به خرید حضوری دارید می‌توانید از آدرس‌های موجود در سایت استفاده کنید و خرید مطمئنی را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *