معرفی

معرفی صندلی ضد تعریق و قابلیت های آن

صندلی پشت توری

اگر جزو افرادی باشید که روزانه ساعت‌های زیادی را پشت سیستم کامپیوتر و میز خود سپری می‌کنید قطعا متوجه این موضوع شده‌اید که داشتن یک صندلی ضد تعریق مناسب برای کار یکی از مهمترین مواردی است که هنگام کار باید در نظر بگیرید. صندلی‌های نامناسب در طولانی مدت ممکن است باعث ایجاد تعریق در قسمت کمر شوند و به همین دلیل می‌توانند روی فعالیت‌های شما تأثیر زیادی داشته باشند و باعث خستگی شوند.

در بین صندلی‌هایی وجود دارد که با دارا بودن قابلیت ضد تعریق می‌توانند به خوبی از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند و بهبود کارایی شما را با خود به همراه داشته باشد. در ادامه این مقاله شما را با مدل‌های مختلف صندلی که از این ویژگی بهره می‌برند آشنا خواهیم کرد تا با اطلاعاتی که به دست می‌آورید تصمیم بهتری در خرید صندلی ضد تعریق بگیرید؛ با ما همراه باشید.

انواع صندلی ضد تعریق اداری

در انتخاب صندلی ضد تعریق اداری عوامل مهمی‌ مد نظر است که از جمله آنها می‌توان به جنس، طراحی و ساختار آن اشاره کرد که شما پیش از انتخاب محصول خود باید این موارد را در نظر داشته باشید. برای این کار مهمترین عامل محل استفاده از صندلی است که شما باید با توجه به مکانی که می‌خواهید صندلی را مورد استفاده قرار دهید از بین محصولات مختلف بهترین گزینه را انتخاب کنید. این محصولات در دسته بندی‌هایی مثل صندلی مدیریت، صندلی اداری، صندلی گیمینگ و حتی صندلی انتظار تقسیم بندی می‌شوند و در این دسته بندی‌ها شرکت پاوید موارد بسیاری را تولید کرده است.

صندلی مدیریتی کد M 3035 مشکی

 

مشاهده مشخصات و خرید صندلی ضد تعریق 3035

پس از اینکه متوجه نوع صندلی مورد نظر خود شدید بهتر است قابلیت‌های آن را در نظر داشته باشید که این مورد به صورت مستقیم روی قیمت آن تأثیر گذاشته که در بخش‌های بعدی راجع به این موضوع صحبت خواهیم کرد. صندلی ضد تعریق در واقع بدون توجه به نوع صندلی، به محصولی گفته می‌شود که از متریال خاصی در ساخت آن استفاده شده که به بدنه ی آن قابلیت تنفس بخشیده و به همین دلیل می‌تواند از تعریق بدن جلوگیری کند. صندلی‌هایی که در مجموعه پاوید دارای قابلیت ضد تعریق هستند شامل موارد زیر می‌شود:

  • صندلی اداری
  • صندلی مدیریت
  • صندلی انتظار
  • صندلی کنفرانسی
  • صندلی گیمینگ
  • صندلی پزشکی و آزمایشگاهی

همانطور که مشاهده می‌کنید در مجموعه پاوید تمام دسته بندی‌ها دارای صندلی‌های ضد تعریق هستند که شما بدون توجه به این موضوع می‌توانید محصول خود را تهیه کنید و نگران تعریق هنگام استفاده از آنها نباشید.

ویژگی‌های صندلی ضد تعریق

در ساخت صندلی‌های مختلف در مجموعه پاوید از متریال‌هایی استفاده می‌شود که علاوه بر تعیین سطح کیفیت آنها باعث ایجاد قابلیت‌هایی می‌شود که استفاده از آنها را بسیار راحت می‌کنند. یکی از این ویژگی‌ها در صندلی ضد تعریق استفاده از چرم پارس می‌باشد که از مرغوب ترین مدل‌های چرم PV دار در بازار به شمار می‌ورد و دارای طول عمر بالایی است. این مواد اولیه به گونه ای بوده که به راحتی دچار پوسیدگی نخواهد شد و شما بدون هیچ مشکلی می‌توانید آن را شست و شو کنید بدون اینکه دچار افت کیفیت شود.

از مهمترین عواملی که استفاده این چرم در آن تأثیر گذار بوده می‌توان به قابلیت ضد تعریق بودن آن اشاره کرد. در تمامی‌ محصولاتی که از این جنس استفاده می‌کنند این قابلیت وجود دارد و بدون توجه به اینکه صندلی چه ساختاری دارد می‌توانید از این ویژگی بهره ببرید. البته لازم به ذکر است که استفاده از این چرم تنها شرط ضد تعریق بودن نیست و طراحی محصول نیز بی تأثیر نخواهد بود.

در تهیه صندلی ضد تعریق دقت کنید که بدنه ی آنها معمولا دارای شیب مناسبی بوده و معمولا در قسمت پشتی شیار‌هایی وجود دارد که باعث شده تا جریان هوا از میان این شیار‌ها عبور کند و با این کار کمر شما را خنک تر نگه می‌دارد و به این ترتیب بدن شما دچار تعریق نخواهد شد.

صندلی گیمینگ DXRacer بنز

مشاهده مشخصات و خرید صندلی ضد تعریق گیمینگ بنز

ساختار صندلی ضد تعریق چگونه است؟

یکی از موارد دیگر که ممکن است متوجه آن شده باشید صندلی‌های فلزی هستند. این مدل صندلی‌ها از چرم استفاده نمی‌کنند و راحتی آنها نسبت به صندلی ضد تعریق که مدل های اداری و مدیریت ساخته می شوند، بسیار کمتر است که از این نوع محصولات در سالن‌های انتظار بیشتر استفاده می‌شود. اما برای راحت تر کردن انتظار مشتریان در مکان‌هایی مانند مطب پزشکی، فرودگاه، سالن‌های آرایشی و بهداشتی این مدل صندلی‌ها نیز دارای قابلیت ضد تعریق می‌باشند.

اگر دقت کرده باشید معمولا قسمت پشتی و نشیمنگاه به صورت حفره حفره و سوراخ شده می‌باشد که همین عامل باعث گردش هوا می‌شود و مشتریانی که ممکن است مدت زیادی در انتظار باشند بسیار راحت تر این انتظار را تحمل می‌کنند.صندلی ضد تعریق مدل های متنوعی دارد.در صندلی‌های مختلف ممکن است روکش ضد تعریق روی خود صندلی و یا به صورت کاور جداگانه باشد که باید برای آن هزینه جداگانه ای داشته باشد. این روکش‌ها معمولا از جنس توری و یا پارچه نمدی است که استفاده از آنها طراحی محصول را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

برای مثال شما ممکن است صندلی مدیریتی شیک و و جذابی را تهیه کنید که از قابلیت ضد تعریق بهره مند نبوده و برای این کار یک کاور برای آن تهیه کنید. این کار ممکن است جذابیت صندلی را از بین ببرد و شما متحمل هزینه اضافه شوید که شرکت پاوید این مشکلات را در محصولات خود نخواهد داشت و به همین نیازی به نگرانی در این زمینه نخواهد بود.

قیمت صندلی ضد تعریق

در خرید صندلی ضد تعریق یکی از مهمترین عوامل برای انتخاب، قیمت این محصولات است. صندلی‌های ضد تعریق به دلیل استفاده از متریال درجه یک در ساخت خود معمولا قیمت بالاتری نسبت به صندلی‌های معمولی دارند و بهتر است به این مورد توجه زیادی داشته باشید. در بازار بسیاری از صندلی‌ها در مدل‌های مخلتف وجود دارد که با عنوان صندلی های ضد تعریق به فروش می‌رسند اما با کمی‌دقت متوجه می‌شوید که جنس به کار رفته در ساخت آنها این قابلیت را با خود ندارد و اگر به این موضوع دقت نکنید ممکن است باعث هدر دادن وقت و هزینه خود شوید.

صندلی کارمندی کد K 140 قرمز

مشاهده و خرید صندلی ضد تعریق K 140

شرکت پاوید با داشتن سالها سابقه در تولید صندلی اداری، صندلی مدیریت و بسیاری مدل‌های دیگر، از این موضوع مطلع بوده و شما با تهیه این محصولات از پاوید علاوه بر این که مطمئن خواهی بود بهترین مدل را تهیه می‌کنید، می‌توانید صرفه جویی در هزینه‌ها را با خود داشته باشید. قیمت صندلی ضد تعریق پاوید بسیار پایین تر از سایر تولید کننده‌ها و فروشنده‌ها بوده و به همین دلیل می‌توانید با کمترین هزینه بالاترین کیفیت را خریداری کنید.

نحوه خرید صندلی ضد تعریق

برای خرید صندلی ضد تعریق اداری کار سختی پیش رو نخواهی داشت و برای این کار تنها کافی ست مدل مورد نظر خود را با توجه به مکان خود و ساختار صندلی انتخاب کنید و به راحتی آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن‌هایی که در سایت قرار داده شده تماس بگیرید و علاوه بر سفارش از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

با خرید از شرکت پاوید می‌توانید از سه سال گارانتی برای هر محصولی که قصد تهیه آن را دارید بهره مند شوید و این موضوع یکی از اصلی ترین ویژگی‌های خرید از پاوید می‌باشد. هچنین در صورت نیاز می‌توانید به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید تا از نزدیک بتوانید کیفیت ساخت صندلی‌ها را مشاهده کنید.

2 دیدگاه در “معرفی صندلی ضد تعریق و قابلیت های آن

  1. میلاد عبادی مزرعه گفت:

    بسیار مطلب خوب و مفیدی بود ممنون.
    امکان خرید عمده از محصول آخری که معرفی کردید وجود داره؟

    1. امید قنبری - مدیر سایت گفت:

      سلام آقای عبادی عزیز
      بله امکان خرید عمده وجود دارد که شما می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناس فروش و یا اقدام به خرید از طریق فرم “خرید عمده” اقدام به ثبت سفارش کنید تا درصد تخفیف عمده برای شما اعمال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *