معرفی

خرید صندلی گیمینگ زیرپایی دار + 2 مدل از بهترین ها

صندلی گیمینگ زیرپایی دار

امروزه صندلی‌های گیمینگ مدل‌های مختلفی پیدا کرده اند که باعث شده تا همه گیمر‌ها بتوانند با توجه به سلیقه و نیاز خود مدل مورد نظرشان را تهیه کند و از آنها لذت ببرند. همانطور که می‌دانید صندلی گیمینگ جزو مهمترین وسیله‌هایی است که گیمر‌ها به آن اهمیت زیادی می‌دهند و با توجه به این موضوع شرکت‌های تولید کننده صندلی علاوه بر راحتی باید به فکر ظاهر آنها نیز باشند. صندلی گیمینگ زیرپایی دارد مدلی از همین سری است که در مبلمان اداری پاوید تولید می‌شود و مدل‌های متنوعی دارد که می‌تواند گیمر‌ها را راضی کند.

شرکت پاوید یکی از تولید کننده‌های حرفه‌ای و قدیمی‌ در زمینه طراحی و ساخت مبلمان اداری است که صندلی گیمینگ‌های بسیاری را به بازار عرضه کرده و صندلی گیمینگ زیرپایی دار این شرکت اولین محصول در ایران است که با این ساختار تولید شده و با قیمت مناسب در دسترس گیمر‌ها قرار گرفته است. در ادامه این مطلب شما را با این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد تا متوجه کارکردها و ویژگی‌های آن شوید. همچنین در انتهای مطلب نیز در مورد قیمت صندلی گیمینگ و نحوه سفارش صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

صندلی گیمینگ زیرپایی دار چیست؟

صندلی گیمینگ زیرپایی دار یکی از انواع صندلی گیمینگ است که با داشتن ساختار متفاوتی که دارد از راحتی بیشتری برخوردار می‌باشد. این صندلی گیمینگ مخصوص افرادی ساخته شده که روزانه زمان زیادی را پشت کامپیوتر می‌گذرانند و یا مشغول فعالیت پشت میز کار خود هستند و به همین دلیل محدودیتی در استفاده آنها وجود ندارد. اما با توجه به این که این محصول در نوع گیمینگ ساخته شده، باید اشاره کرد که ظاهری جوان پسند و اسپرت دارد که می‌تواند حس و انرژی زیادی را منتقل کند و از این نظر برای گیمر‌ها بیشترین استفاده را خواهد داشت.

البته لازم به ذکر است که صندلی گیمینگ زیرپایی دار برای افرادی که به صورت دورکار فعالیت می‌کنند هم کارایی زیادی خواهد داشت و این دسته افراد نیز می‌توانند از راحتی آن لذت ببرند. این نوع صندلی دارای یک زیرپایی مخصوص است که به راحتی باز و بسته شده و هنگام نشستن روی آن دسترسی راحتی به این قسمت خواهی داشت و می‌توانید این قسمت را به بیرون بکشید و پس از استفاده به داخل فشار دهید.

این نوع صندلی، یعنی صندلی گیمینگ زیرپایی دار، پیشتر توسط کشور‌های خارجی به تولید می‌رسید که قیمت بالایی داشتن و حالا برای اولین بار در ایران شرکت پاوید این مدل را با بهترین قیمت به بازار عرضه کرده است. این موضوع باعث شده تا علاقه مندان به این نوع صندلی از هر قشری بتوانند با هزینه به مراتب پایین تر از لذت داشتن این محصول برخوردار شوند.

صندلی گیمینگ زیرپایی دار چه قابلیت‌هایی دارد؟

صندلی گیمینگ زیرپایی دار قابلیت‌های مختلفی دارد که باعث شده تا استفاده از آن لذت زیادی داشته باشد. به صورت کلی صندلی گیمینگ راحتی بیشتری نسبت به سایر مدل‌های صندلی دارد از این رو بیشتر افرادی که روزانه سروکار زیادی با کامپیوتر دارند ترجیح می‌دهند از این نوع صندلی برای انجام کاراهای خود استفاده کنند. پس با توجه به این موضوع باید گفت که تنها برای گیمر‌ها کارایی نداشته و هر کسی که به راحتی و سلامتی بدن خود اهمیت می‌دهد می‌تواند آنها را به کار بگیرد.

صندلی گیمینگ زیرپایی دار دارای تمام ویژگی‌های صندلی گیمینگ معمولی بوده و تنها در قسمت زیرپایی آن تفاوت دارد. قسمت زیرپایی صندلی که در زیر کفی آن تعبیه شده این قابلیت را دارد که به صورت کشویی بیرون کشیده شود. بعد از بیرون کشیدن آن قسمت سری زیرپایی به صورت کتابی باز و بسته می‌شود و به همین سادگی می‌توانید تکیه کاهی مناسب برای پاهای خود فراهم کنید.

این موضوع باعث شده تا افرادی که ساعت‌های زیادی روی صندلی می‌نشینند بتوانند با استفاده از این زیرپایی به پاهای خود استراحت دهند و فشار را از روی آنها بردارند. این مورد برای زمان‌هایی که شما تایم زیادی را مشغول کار هستید بسیار کاربرد دارد و حتی می‌توانید در حین کار کردن نیز پاهای خود را دراز کنید و به راحتی به انجام کار‌های خود بپردازید. همچنین گیمر‌ها پس از مدتی بازی کردن می‌توانند روی صندلی استراحت کنند.

امروزه بازی‌های کامپیوتری مانند PubG یا Call of Duty Warzone به صورت کلی هر بازی‌ای که سیستم Battle royal داشته باشد، مدت زمان کمی‌برای شروع راند بعدی دارند و گیمر‌ها می‌توانند در زمانی که منتظر شروع بازی هستند روی صندلی گیمینگ زیرپایی دار استراحت کنند و دیگر نیازی به بلند شدن از روی آن نخواهد بود. البته پیشنهاد می‌شود که برای سلامتی خود مدتی از روی صندلی بلند شوید و کمی‌ راه بروید. اگه تمایل زیادی به این کار ندارید و یا احساس نیاز به این کار را ندارید این صندلی می‌تواند راحتی را برای شما به دنبال داشته باشد.

تفاوت صندلی گیمینگ زیرپایی دار صندلی گیمینگ معمولی در چیست؟

در هنگام خرید صندلی گیمینگ زیرپایی دار، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که صندلی گیمینگ تخت شو چه تفاوتی با صندلی گیمینگ معمولی دارد؟. برای پاسخ به این سوال باید گفت که صندلی گیمینگ که هر شرکتی تولید می‌کند ویژگی‌های به خصوص خود را دارد. اما در مورد صندلی تولید شده توسط مبلمان اداری پاوید اینگونه نیست و مدل زیرپایی دار این محصول تنها یک آپشن اضافی دارد که راحتی آن را بیشتر کرده است.

صندلی گیمینگ زیرپایی دار قرمز

مشاهده مشخصات و قیمت صندلی گیمینگ زیرپایی دار

صندلی گیمینگ زیرپایی دار که در شرکت پاوید تولید می‌شود یک زیرپایی مخصوص در زیر صندلی دارد که در زمان استراحت کاربرد فراوانی دارد و شما می‌توانید روی صندلی به حالت تقریبا درازکش استراحت کنید. در صندلی گیمینگ معمولی چنین امکانی وجود ندارد و صندلی به شکل ساده‌ای طراحی شده است. در این محصولات تمامی‌ متریال‌ها و مواد اولیه از نوع درجه یک بوده و کیفیت ساخت آنها کاملا یکسان است پس شما تنها می‌بایست نیاز خود را در نظر بگیرید و سپس خرید خود را نهایی کنید.

قیمت صندلی گیمینگ زیرپایی دار

یکی از موضوعاتی که هنگام تهیه صندلی گیمینگ مطرح می‌شود قیمت آنهاست. در شرکت پاوید همواره سعی شده تا بهترین کیفیت در کنار پایین ترین قیمت قرار بگیرد تا هر کسی از هر قشری بتواند آن را خریداری کند. صندلی گیمینگ زیرپایی دار از قیمت بسیار مناسبی بهره مند است که باعث شده خریداران توجه به خصوص به آن داشته باشند و این محصول بتواند جزو پرفروش ترین مدل‌های صندلی در نوع خود تبدیل شود.

قیمت صندلی گیمینگ زیرپایی دار که در شرکت پاوید تولید می شود تا زمان نگارش این مقاله 5 میلیون و 200 هزار تومن بوده که با توجه به وضعیت بازار ممکن نوسانات مختلفی را تجربه کند. تلاش ما بر این است که قیمت سایت تا حد ممکن آپدیت و بروز باشد تا هنگام خرید مشکلی برای شما به وجود نیاید. تفاوت قیمت این صندلی با مدل معمولی ناچیز بوده و بسیاری ترجیح می‌دهند مدل زیرپایی را سفارش دهند پس این موضوع را هنگام خرید در نظر داشته باشید.

خرید صندلی گیمینگ زیرپایی دار

در این قسمت به نحوه خرید صندلی گیمینگ زیرپایی دار می‌پردازیم. به صورت کلی روش‌های خرید این محصول به شکل زیر است:

  • خرید به صورت اینترنتی
  • خرید به صورت تلفنی
  • خرید به صورت حضوری

در روش اول که جزو متداول ترین روش‌های خرید اینترنتی است، شما باید محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید و پس از تکمیل اطلاعات همکاران ما جهت ارسال و هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت. اگر وقت کافی برای ثبت سفارش را ندارید می‌توانید با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس حاصل کنید و محصول خود را به صورت تلفنی ثبت کنید تا ما اطلاعات شما را ثبت کنیم. همچنین در صورت تمایل می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه پاوید مراجعه کرده و محصول خود را از نزدیک مشاهده و تست کنید و در صورت رضایت خرید خود را انجام دهید.

جمع بندی

صندلی گیمینگ زیرپایی دار جزو جذاب ترین مدل‌های این نوع صندلی‌هاست که برای اولین بار در بازار ایران توسط مبلمان اداری پاوید به تولید رسیده است و توانسته توجه گیمر‌ها را به خود جلب کند. این مدل صندلی تنها در نمونه‌های خارجی در بازار وجود دارد که قیمت‌های بسیار بالایی دارند که هر کسی قادر به خرید آنها نیست. شرکت پاوید این کار را راحت تر کرده است و با اضافه کردن این آپشن به صندلی خود توانسته این نیاز را برای خریداران با قیمت بسیار پایین تری فراهم کند.

صندلی گیمینگ زیرپایی دار از نظر کیفیت در سطح قابل قبولی قرار دارد و برای ساخت آن از بهترین متریال استفاده شده است. چرم استفاده شده در آن از نوع چرم پارس بوده که در اثر گذر زمان دچار افت کیفیت نخواهد شد. همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع، تنظیم دسته‌ها و شیب پشتی از مواردی است که به راحتی شما کمک زیادی خواهد کرد. این محصول دارای 2 سال گارانتی بوده و در صورت بروز هر گونه مشکل و یا سوالی می‌توانید با همکاران ما در پاوید تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *