معرفی

بهترین صندلی گیمینگ برای گیمرها 1403

بهترین صندلی گیمینگ

بازی‌های ویدیویی جزئی جدا نشدنی از زندگی گیمرها هستند که معمولا ساعات زیادی در روز را به خود اختصاص می دهند.به همین دلیل اکثر افراد برای تجربه بهتر بازی‌های کامپیوتری به دنبال بهترین صندلی گیمینگ هستند که بتوانند برای ساعت‌ها بازی کردن از آنها استفاده کنند. اگر شما هم جزو گیمر‌های حرفه ای هستید و روزانه چندین ساعت را به بازی کردن مشغولید بهتر است نکاتی را در خرید صندلی گیم بدانید که به شما در انتخاب بهترین مدل کمک خواهد کرد. این محصول به طور کلی مدل‌های بسیاری دارد که مطمئنأ در بازار متوجه این مدل‌ها شده اید.

اما خرید بهترین صندلی گیمینگ در بین این مدل‌ها نیازمند آگاهی است چرا که عوامل زیادی در این مورد دخیل بوده و پیش از خرید این محصولات باید اطلاعاتی در مورد کیفیت و طراحی این مدل‌ها داشته باشید که در این مقاله سعی داریم به بررسی کلی ویژگی‌های صندلی گیمینگ مناسب بپردازیم. در ادامه این مطلب سوال‌های زیر به شما پاسخ خواهد داده شد:

  • چرا به صندلی گیمینگ نیاز داریم؟
  • صندلی گیمینگ حرفه ای چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • تفاوت صندلی گیمینگ با صندلی معمولی
  • بهترین برند‌های صندلی گیمینگ
  • قیمت و خرید صندلی گیمینگ

با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا اطلاعات کاملی در زمینه تهیه بهترین صندلی گیم داشته باشید و بتوانید در انتخاب خود ایده‌آل‌ترین تصمیم را بگیرید.

صندلی گیمینگ مناسب چه افرادی است؟

بهترین صندلی گیمینگ می تواند کاربرد های مختلفی داشته باشند. افراد بسیاری هستند که روزانه استفاده‌های زیادی از سیستم‌های کامپیوتری خود دارند و به همین دلیل اغلب اوقات در حالت نشسته مشغول فعالیت بوده و از این افراد می‌توان به گیمرها، افراد دورکار و فریلنسر‌ها اشاره کرد. همانطور که مطلع هستید استفاده‌ی طولانی مدت از کامپیوتر ممکن است آسیب‌های جسمی بسیاری را با خود به همراه داشته باشد و در این خصوص صندلی کامپیوتر یکی از مهمترین عوامل در این زمینه است.

اگر از گیمر‌های حرفه‌ای هستید، قطعا در روز چندین ساعت پای سیستم خود مشغول بازی کردن هستید و این مورد می‌تواند صدمات جدی و بعضأ جبران ناپذیری با خود به همراه داشته باشد که تمام این نگرانی‌ها را می‌توانید با تهیه بهترین صندلی گیمینگ برطرف کنید.این سری از صندلی گیمینگ به همین دلیل طراحی و ساخته شده و شما به کمک آن می‌توانید تجربه استفاده از کامپیوتر و بازی‌های کامپیوتری را افزایش دهید بدون اینکه نگران آسیب دیدن مهره‌های کمر و یا خستگی گردن شوید.

با تهیه بهترین صندلی گیمینگ و  یا یک صندلی گیم مناسب افرادی مثل گیمر‌های حرفه‌ای، تدوینگر‌ها، فریلنسر‌ها، طراحان سایت و به صورت کلی هر شغلی که وابسته به استفاده از کامپیوتر باشد می‌توانند حداثکر بازدهی را داشته باشند و در نهایت باعث افزایش کیفیت خروجی کار آن‌ها خواهد شد. در خصوص خرید بهترین صندلی ویژگی‌هایی را باید در نظر داشته باشید که در بخش‌های بعدی به آنها خواهیم پراخت.

طراحی صندلی گیمینگ چگونه است؟

یکی از اولین خصوصیت‌هایی که در خرید بهترین صندلی گیمینگ قابل توجه خریداران است طراحی و ظاهر این محصولات بوده که به آن اهمیت زیادی داده می‌شود. زیرا صندلی‌های گیمینگ علاوه بر کاربرد اصلی خود، تأثیر زیادی در دکور اتاق و به طور کلی روحیه افراد دارد و به همین دلیل تولید کننده‌های با سابقه و حرفه‌ای صندلی گیم با توجه به این موضوع همواره سعی دارند تنوع زیادی در محصولات خود داشته باشند.

این موضوع باعث شده تا تولید کننده‌ها بتوانند سلیقه‌های مختلف را با خود همراه کنند. شرکت پاوید با توجه به سابقه‌ای که در تولید این مدل‌ها داشته تاکنون مدل‌های بسیاری از این نوع محصولات را تولید کرده و شما با مشاهده دسته بندی مربوط متوجه تنوع آن‌ها خواهی شد.

صندلی گیمینگ ارتشی

 

مشاهده اطلاعات و خرید صندلی گیمینگ ارتشی

طراحی بهترین صندلی گیمینگ از اولین ویژگی‌هایی است که هنگام خرید به آن توجه می‌شود و این طراحی می‌تواند به موارد مختلفی مربوط باشد. ظاهر این صندلی‌ها معمولا به شکل مدرن همراه با انحناهای مختلفی همراه است که ظاهر جذابی به آن‌ها بخشیده و از طرف دیگر صندلی گیم مناسب باید راحتی زیادی را در کنار این ظاهر داشته باشد.

شرکت پاوید در تولید این مدل محصولات طراحی‌های جالبی را تولید کرده که علاوه بر جذابیت ظاهری از راحتی فوق العاده‌ای برخوردار هستند که برای این راحتی قسمت‌های مهمی مثل پشتی، نشیمنگاه، دسته‌های نرم و راحت و مکانیزم‌های 2 کاره (2 دسته) در نظر گرفته شده‌اند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا شما پس از ساعت‌ها نشستن روی صندلی دچار خستگی نشوید که در قسمت بعدی این موارد می‌پردازیم.

یکی از ویژگی‌های مهم در طراحی بهترین صندلی‌ گیمینگ امکان دراز کشیدن است. به دلیل اینکه صندلی گیمینگ حرفه ای برای استفاده در فضای منزل ساخته شده باید این امکان را داشته باشد که تا گیمر‌ها بتوانند به صورت تقریبا درازکش از آن استفاده کنند. زیرا علاوه بر گیم و بازی ممکن است نیاز به استراحت و یا فعالیت‌های دیگری مثل فیلم دیدن داشته باشند که با این ویژگی قادر به انجام این کار هستند.

تفاوت صندلی گیمینگ با صندلی معمولی

یکی از اصلی ترین سوالاتی که ممکن است برای افراد مختلف هنگام تهیه این محصولات به وجود بیاید، تفاوت صندلی گیمینگ با صندلی معمولی کامپیوتر است. برای پاسخ به این سوال باید در ابتدا به موارد استفاده از آن اشاره کرد که با توجه به قسمت‌های قبل متوجه شدیم که چه افرادی از صندلی گیمنت استفاده می‌کنند.

در استفاده از این محصول باید گفت که این مدل صندلی بیشتر برای استفاده نوجوانان و جوانان طراحی شده و ظاهری زیبا و جوان پسند دارند و از ظاهر رسمی برخوردار نیستند و به همین دلیل انتظار نمی‌رود که از این مدل صندلی‌ها در اداره‌ها و شرکت‌ها استفاده شود.به جز قسمت ظاهری، بهترین صندلی گیمینگ راحتی بسیار بیشتری نسبت به صندلی اداری و یا صندلی مدیریت دارد و به همین دلیل برای استفاده ی افرادی که زمان زیادی را مشغول فعالیت با کامپیوتر هستند بسیار مناسب است.

این راحتی استفاده همانطور که پیشتر گفته شد مربوط به نحوه ی طراحی صندلی است. هنگام نشستن روی صندلی، فشاری که نیروی جاذبه به شما وارد می‌کند به صورت مستقیم روی ستون فقرات شما بوده و این ستون فقرات هستند که به تنهایی در مقابل این نیرو مقاومت می‌کند و به همین دلیل پس از مدتی دچار خستگی خواهی شد و به ناچار بدن دچار خمیدگی می‌شود که این مورد در طولانی مدت می‌تواند باعث مشکل ساز باشد.

صندلی گیمینگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک صندلی گیمینگ مناسب می‌تواند این فشار را از روی ستون فقرات شما بردارد و این کار را با ایجاد طراحی آرگونومی انجام می‌دهد. بهترین صندلی گیمینگ تولید شده توسط پاوید از چنین طراحی برخوردار بوده و علاوه بر طراحی آرگونومیک دارای قسمت‌های مختلفی است که از مهمترین این قسمت‌ها می‌توان به مکانیزم‌های تنظیم کننده و بالشتک‌های تکیه‌گاه و گردن اشاره کرد.

این بالشتک‌ها که برخلاف صندلی‌های گیمینگ در صندلی‌های اداری وجود ندارد باعث شده تا گودی کمر شما پر شده و قسمت گردن شما نیز پشتیبانی مناسبی داشته باشد و پس از آن با استفاده از مکانیزم‌ها می‌توانید شیب مورد نظر را تنظیم کنید تا به راحت ترین صورت ممکن بتوانید از صندلی خود استفاده کنید.

صندلی گیمینگ DXRacer فراری مشکی راست

مشاهده اطلاعات + خرید صندلی گیم فراری

در قسمت قبل متوجه شدید که بهترین صندلی گیمینگ دارای قابلیت دراز کشیدن دارد که این مورد در صندلی‌های اداری وجود ندارد به دلیل اینکه در اداره‌ها و شرکت‌ها کمتر پیش می‌آید که کسی بخواهد دراز بکشد. در بهترین صندلی معمولا قابلیت‌های تنظیمی زیادی وجود دارد که در صندلی‌های اداری به چشم نمی‌خورد و یا بسیار محدودتر هستند.

همچنین قسمت دسته‌های صندلی تنظیمات بیشتری دارند چرا که هنگام بازی نیاز به استفاده از موس و کیبورد دارید و دست شما باید حالت راحتی داشته باش تا تسلط کاملی به بازی داشته باشید. به صورت کلی امکانات این محصول بسیار بیشتر از صندلی اداری بوده و از راحتی و تنظیمات بیشتری برخوردار هستند.

قیمت بهترین صندلی گیمینگ

در تهیه بهترین صندلی گیمینگ برای بازی کردن یکی از موارد بسیار مهم قیمت آن است که با توجه به نیاز‌های شما و همچنین ویژگی‌هایی که محصول با خود دارد متغیر می‌باشد. بعد از اینکه شما ویژگی‌های مورد نیاز در این نوع صندلی‌ها را بررسی کردید متوجه تفاوت قیمت‌ها خواهی شد و این قیمت به جنس و کیفیت محصول در کنار برند تولید کننده مربوط می‌شود.

در حال حاضر بهترین صندلی گیمینگ بازار ساخت برند DXRacer بوده که از محبوب ترین تولید کننده‌های این محصولات به شمار می‌رود و دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند که می‌توانند تمام نیاز شما به یک صندلی گیم حرفه ای را برطرف کند.در خرید این محصول دقت داشته باشید که قیمت این صندلی‌ها معمولا بالاتر از 4 میلیون تومن می باشد.

صندلی‌هایی با عنوان صندلی گیمینگ اقتصادی یا صندلی گیمینگ ارزان با قیمت‌های پایین از مورد گفته شده استاندارد نبوده و بهتر است از تهیه آنها خودداری کنید تا از بروز مشکل‌هایی مثل خستگی جسمانی ناشی از طراحی نامناسب و همچنین هدر رفتن هزینه‌ها جلوگیری کنید.برای گیمرها پیشنهاد می‌شود که برای خرید بهترین صندلی گیمینگ مبلغی معقول در نظر بگیرند چرا که این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است.

در فروشگاه پاوید مشکل هزینه‌های بالا از بین رفته و این محصولات پاوید با توجه به قیمت مناسبی که دارند از راحتی بسیاری برخوردار بوده و طراحی آرگونومیک آنها نیز در این راحتی تأثیر زیادی دارند و شما می‌توانید بهترین کیفیت ساخت را در کنار پایین ترین قیمت بازار داشته باشید. همچنین در شرکت پاوید صندلی گیم طرح DXRacer از جزو پرفروش ترین‌ها بوده و دارای تمام امکانات و ویژگی‌های مدل اصلی است و از قیمت مناسبی برخوردار بوده که تمامی‌ گیمرها قادر به تهیه آن هستند.

معرفی بهترین صندلی گیمینگ ایرانی

صندلی گیمینگ بوگاتی

صندلی گیمینگ بوگاتی، با استفاده از متریال‌های درجه یک ، دارای دوامی بی‌نظیر است. این به این معنا است که مصرف‌کنندگان می‌توانند برای مدت زمان طولانی، بدون دغدغه از لحاظ عملکرد یا پایداری از این صندلی برای فعالیت‌های روزانه یا بازی‌های ویدیویی و گیمینگ بهره‌برداری کنند. همچنین، با توجه به کیفیت بالای ساخت، این صندلی گزینه‌ی ایده‌آلی برای کسانی است که به دنبال یک تجربه خرید ماندگار هستند.

در ساخت و تولید این صندلی گیمینگ، از چرم پارس درجه‌یک در رویه استفاده شده که دارای طول عمر بالا و مقاومت در برابر سایش و ضربه است. این نوع چرم نیز توانایی ضد عرق را دارد، که مناسب برای استفاده‌های پربار طولانی‌مدت می‌شود. همچنین، به دلیل استفاده از مکانیزم تنظیم دوکاره، کاربران می‌توانند قسمت‌های مختلف از جمله دسته‌ها، ارتفاع و شیب صندلی را بر اساس نیازهای شخصی خود تغییر دهند.همانطور که از نام این صندلی پیداست، شرکت پاوید آن را با الهام از صندلی های خودرو بوگاتی طراحی کرده و بر این اساس می توان گفت که مخصوص افرادی است که به خودرو های لوکس و اسپرت علاقه زیادی دارند.

صندلی گیمینگ بوگاتی زرد راست زیرسری

خرید صندلی گیمینگ بوگاتی

جمع بندی 

بهترین صندلی گیمینگ در بازار بدون شک مدل‌های شرکت DXRacer بوده که شرکت پاوید بهترین مدل‌های این صندل گیمینگ‌ها را تولید می‌‌کند و با سابقه ای طولانی که در این زمینه دارد، می‌توانید انتظار بالایی از محصولات این شرکت داشته باشید. صندلی گیم مناسب با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که دارد تعریف می‌شود و برای گیمر‌ها که ساعت‌ها مشغول بازی کردن و یا استریم ویدیو هستند بسیار مهم می‌باشند. به همین علت در این مقاله به مهم‌ترین مواردی که به این موضوع مربوط بوده پرداختیم تا بتوانید اطلاعات جامع و کاملی پیش از خرید صندلی گیم داشته باشید.

همانطور که اشاره کردیم صندلی گیم دارای راحتی بسیاری نسبت صندلی اداری هستند و این به دلیل وجود طراحی آرگونومیک و وجود مکانیز‌های تنظیم کننده برای ارتفاع و شیب مناسب متناسب با نیاز شما به وجود آمده و به همین دلیل قیمت آنها بالاتر از صندلی‌های معمولی بوده است. بهترین صندلی گیمینگ دارای طراحی بسیار زیبا و اسپرتی هستند و با توجه به این موضوع می‌توان گفت که بیشتر مورد پسند جوانان و گیمر‌های حرفه ای می‌باشند و از تنوع بالایی برخوردار هستند.

این مورد باعث شده تا سلیقه‌های مختلف را دربر بگیرند. برای تهیه بهترین صندلی‌ گیمینگ با کمترین قیمت بازار به صورت عمده و تکی می‌توانید با همکاران ما در شرکت پاوید تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

2 دیدگاه در “بهترین صندلی گیمینگ برای گیمرها 1403

  1. ابراهیم اقبالی گفت:

    صندلی گیمینگ ها ضمانت داره ؟
    اگه داره تا چه مدت؟

    1. امید قنبری - مدیر سایت گفت:

      سلام آقای اقبالی عزیز
      بله تمامی صندلی‌های گیم ما 3 سال ضمانت نامه معتبر داره که شرایط ضمانت نامه رو هم می‌تونید تو صفحه سوالات متداول مشاهده کنید، همچنین تو صفحه صندلی گیمینگ میتونید تمامی مدل‌ها را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *